Kehuin naisen paitaa ulkona, ja nainen tokaisi "Anteeks mutta mulla on poikaystävä"
Miksi naiset käyttäytyy nnoin? Mä vain annoin kehun hänen paidastaan koska se oli hieno. Hän ei ollut edes tyyppiäni ulkoisesti
Kommentit (23)
Taas hyvä syy olla puhumatta naisille yhtään mitään.
Hyi noita naisia, talvipakkasilla pelkässä paidassa.
Muistitko sanoa että taitaa olla kamelinkarvoista tehty, kyttyröistä tiesit.
Tarkoitatko, että hänenkin olisi pitänyt pitäytyä mielipiteissä, ei faktoissa?
Missä päin Suomea kuljetaan paita esillä ulkona helmikuussa? Ai niin, Instagramissa - tämä aloitus on vanha meemi.
Nainen kuuluu sarjaan "älä puhu mulle, koska yrität kuitenkin vain iskeä", eli luulee olevansa niin upea, ettei hänelle voida puhua muusta syystä. Tällainen ihminen katsoo sinua kieroon, jos kysyt vaikka tietä, tai vieraassa kaupassa kysyt, missä mahtaa olla joku tietty osasto.
Pelasi varmuuden vuoksi poikaystävä-kortin. Mutta nykyäänhän on ihan tavallista että myös nainen tekee aloitteen, että odottele siinä hetkinen. Ai eikö? No, itselleni ei ole osunut kohdalle, mutta monelle muulle kyllä.
Älä syytä niitä naisia, vaan syytä niitä 10 limasta miestä ketkä teki saman sua ennen ja yritteli muutakin
Teennäisesti flirttaileva mies on usein epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea kuljetaan paita esillä ulkona helmikuussa? Ai niin, Instagramissa - tämä aloitus on vanha meemi.
Nainen oli pukeutunut vain itseään varten paitaan ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Teennäisesti flirttaileva mies on usein epävakaa.
Se oli pelipaita, joka oli mielestäni hieno joten kerroin hänelle. Olisin kehunut vaikka olisi ollut miehen päällä. Tuli paha fiilis tuosta. Ap
Se on yksi rasittava suomalainen ominaisuus, että aina ajatellaan olevan joku taka-ajatus.
Juu, outoa on. Ehkei kannata jutella kaikkien tuntemattomien kanssa. Ja Suomessa ei kannata kehua juuri. Paitsi työpaikalla tai joku tavanomaisempi kontakti.
Suomalaiset naiset on juntteja. Siinähän se.
Miksi kehut jonkun paitaa?! Tottakai Se antaa signaalin että yrität iskeä jos olet baarissa tms...
sa rahaa poikaystävältä ja siksi ei myynyt paitaansa.