Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisuus turn off?

Vierailija
04.02.2024 |

Onko muita jotka eivät kiinnostu ihmisistä jotka ovat liian tavallisia? Esimerkiksi kaikessa valtavirtamielipiteet, kiiltokuvaihmisiä tai täysin särmättömiä? Monesti tullut vastaan ns paperilla täydellinen kumppaniehdokas mutta joku syvyys tai särmä puuttunut ihmisestä ja kaikki mennyt elämässä peruskaaren mukaan eikä mitään kokemusta esimerkiksi mielenterveyden ongelmista, riippuvuuksista jne. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Vierailija
2/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tavallisuus on minulle lähes kirosana. Olen lähes joka asiassa erimieltä kuin tavis suomalaiset. Muutan todennäköisesti ulkomaille, kun täällä takapajulassa ei ole tilaa minulle. m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on se että nämä tavallisuutta karsastavat ovat itse todella taviksia. Heillä on vain mielikuva siitä että ovat muka parempaa.

Vierailija
4/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitäydy vaan kaltaisissasi friikeissä. 

Vierailija
5/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaankin, tai lähinnä tylsistyn näiden ns. "ihanne-elämää elävien" tusinatyyppien seurassa, joiden isoin haave on se perhe, okt ja farmariauto. Sama ulkonäössä, olek aina syttynyt vähän erikoisemmasta lookista ja yleisesti hyvännäköisiksi arvioiduissa hyvin harvoin näen mitään itseäni miellyttävää. 

Olen ehkä elänyt jollain tavoin "marginaalisissa" piireissä koko ikäni ja sen vuoksi tottunut aika erikoisiinkin persooniin. En sano siis, että tavallisuudessa tai niissä tyypillisissä enemmistöjem haaveissa olisi mitään pahaa sinällään, mutta pidän vain mielenkiinnottomana. 

Vierailija
6/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin ajattele, että ihmisellä pitää olla ollut alkoholiongelma tai jotain, että ei olisi "tavallinen". Voi ihmisellä olla mielenkiintoisia ajatuksia, vaikka mitään traumoja tai tragedioita ei olisi taustalla.

Mutta joo, jos ihmisellä ei ole mielipiteitä tai rohkeutta sanoa niitä eikä kiinnosta syvälliset keskustelut, niin äkkiä kyllästyn.

Vierailija
7/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sitä kulissia ja roolia mitä ihmiset esittää muille. Sitten kunntutustuu niin ihmisistä paljastuu todella mielenkiintoisia persoonallisuuksia.

Vierailija
8/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURN OFF,onko se suomea??

Vierailija
9/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallisella tarkoitetaan tapetinväristä mitäänsanomatonta nyökkynukkea ilman omaa tahtoa ja mielipiteitä niin minulle kyllä turn off.

Ja näitähän riittää. Pelätään erottua.  Mieluummin mennään lauman mukana turvassa ettei vain kukaan huomaa että olen täällä. Sellaisten kanssa en jaksa.

Vierailija
10/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vain kirjottaisit koko jutun suomeksi!!

Mikä hiton turn of

Vierailija
11/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan elämässä muuta kuin käydä töissä, tehdä ruuan ja möllöttää kumppanin kanssa katsellen mitä nyt nykyään tulee salkkareiden tilalla. Jotain paloa pitää sisällä olla, toisen pitää lisätä mielenkiintoa elämääni eikä vaan tylsistyttää.

Vierailija
12/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia närästää erillaisuus  sulautukaa harmaaseen massaan

Vierailija
13/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtovampi on ihminen, joka on tasapainossa ,eikä sellainen, jonka täytyy omata joku "trendikäs" mielenterveysongelma vain saadakseen huomiota ja sääliä. Vituttaa kuunnella aikuisten ihmisten turhaa valitusta kuinka kaikki on olevinaan niin vaikeaa.

Vierailija
14/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kiinnosta tavallisuus, mutta en koe että mielenterveysongelmat tai addiktiot tuovat ihmiseen kiinnostavaa tai puoleensavetävää särmää. Minua kiinnostavat ihmiset, joilla on kiinnostava persoona, omaperäisiä ajatuksia ja mielellään ei ihan tavallinen elämäntyyli, koska omakaan elämäntapani ei ihan tavanomainen ole. Mutta minulle addiktiot, mielenterveysongelmat tai persoonallisuushäiriöt ovat turn off, samoin kuin kaikki kiintymyssuhdeongelmat yms. Myös mieleltään terve ihminen voi olla ei-tavallinen, ja sellaista itse haen. Itse en nä niin, että särmä olisi ongelmien synonyymi.

Vierailija
15/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TURN OFF,onko se suomea??

Ahdistaako persua? 🤭

Vierailija
16/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vain kirjottaisit koko jutun suomeksi!!

Mikä hiton turn of

Eikö persu osaa tuon vertaa englantia? 🤭😅

Vierailija
17/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masennuksesta kärsivä, viskeistä pitävä, pehmolelujen kanssa elävä, ompelua (aloittelen vasta) ja kirjoittamista harrastava sinkkumies.

Onko minussa "särmää"?

Vierailija
18/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pitäydy vaan kaltaisissasi friikeissä. 

Kuinka rumaa haukkua toisia tuohon malliin.

Ei ihme, että kuilu ns tavisten ja erikoisempien, rehellisten ihmisten välillä on välistä suuri.

Itse vitsailen olevani friikki, vaan en halua kuulla itseenikään kohdistettuna sitä sanaa kenenkään suusta ikinä. 

Vierailija
19/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masennuksesta kärsivä, viskeistä pitävä, pehmolelujen kanssa elävä, ompelua (aloittelen vasta) ja kirjoittamista harrastava sinkkumies.

Onko minussa "särmää"?

Mä varmaan kävisin kuumana suhun. :D ihanat harrastukset! 

Vierailija
20/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minussa "särmää"?

Awwww, miten söpöä! 😍 Millasia pehmoleluja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi