Harkitsen joskus uimahallin menoa, mutta sitten
Muistan, mitä kaikkea olen täältä uimahalleista lukenut, ja luovin ajatuksesta.
Muilla samaa?
Kommentit (27)
Kyllä on samaa. Jos nyt jotenkin erityisesti nauttisin uimahallissa uimisesta tai en voisi harrastaa muuta liikuntaa, silloin varmasti tulisi tämä kynnys ylitettyä mutta kun koen vähän tylsänä toimintana.
Minua toljotetaan uimahallissa. Omasta mielestäni olen kaunis. Mutta toljotuksen takia alan nyt käydä siellä useammin, jotta tottuvat erilaiseen ulkonäköön. Ehkä sen ansiosta myös muut erilaiset uskaltautuvat uimahalliin. Uimahalli kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei, ei minua saa sinne ihmiseritteiden sekaan lillumaan, karvojen ja revittyjen nahkojen sekaan suihkuttelemaan ja jalkasienisten lattioiden päälle paljain jaloin astelemaan, en myöskään käyttäisi mitään yleistä saunaa 🤮🤮.
Uimahallien altaiden sivussa on jokin joka tavallaan suodattaa kai vettä. Mutta silti on lilluva vesi. Kloori tappaa varmaan jotakin, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä hallilla kukaan ole sun vartalosta kiinnostunut. Rohkeesti vaan, uiminen on kivaa.
Vaikka oiskin kiinnostunut niin mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Verkkokalvoilleni on palanut näky naisesta joka uimahallin suihkussa peseytyessään kirjaimellisesti kauhoi kaksin käsin alapäätään jalat levällään seisoen, kun pesi toosaansa. Hirveä määrä saippuavaahtoa ja kauhoi menemään, teki niin mieli huikata hälle, että säälisi tuheroaan, mutta olin niin äimistynyt ja järkyttynyt näystä, että olin hiljaa.
Mitäpä v*ttua se sulle kuuluu? Katso muualle, senkin pervo!
Pelkään että seisokki iskee kaikkien nähden.
No ei siellä rannalla alasti hilluta. Uimahallikulttuuriin kuuluu ylenpalttinen ja turha nakuilu.