Kysy mitä vaan N23 vastaa
Jollakin selkeästi ahdistaa tämä ketju kun pitää ilmiantaa :(
Ei anneta sen hidastaa, vastailen edelleen kysymyksiin :)
N23
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
ootko vetäny strapon vehkeellä miestäsi peppuun?
jos oot oliko dildo siinä minkälainen
En ole koskaan käyttänyt straponia
Miten olis kaksi vierasta ja sinä?
Vierailija kirjoitti:
Voisin minä myös niin kokeilla. Siinä tapauksessa haluaisin että oma mies olisi katsomassa
oot tuhma tyttö sulle pitäis antaa rangaistuksesks 10 nahkavyön iskuu.olisko kivaa?
uskaltaisitko
Vierailija kirjoitti:
oot tuhma tyttö sulle pitäis antaa rangaistuksesks 10 nahkavyön iskuu.olisko kivaa?
uskaltaisitko
Olisi kivaa :) Jos pidettäis hyvänä sen jälkeen ja saisin kalua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin minä myös niin kokeilla. Siinä tapauksessa haluaisin että oma mies olisi katsomassa
Kannattaa ehdottomasti kokeilla, kokemusta on. Kiihottavaa juttua. 
Mites suhtaudut siihen jos miehesi naisi toista naista?
Olitko viikonloppuna risteilyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites suhtaudut siihen jos miehesi naisi toista naista?
Siinäpä syy miksi en ole miehelle sanonut että haluan kolmen kimppaa kun olen sen verran mustasukkainen etten halua oman mieheni panevan toista naista :D
Vierailija kirjoitti:
Olitko viikonloppuna risteilyllä?
En ollut :)
Oletko nuollut anusta / onko sinun anusta nuoltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites suhtaudut siihen jos miehesi naisi toista naista?Siinäpä syy miksi en ole miehelle sanonut että haluan kolmen kimppaa kun olen sen verran mustasukkainen etten halua oman mieheni panevan toista naista :D
Mikä siinä sua ahdistaa jos miehesi panisi toista naista. Seksiä se vain on. Ei siinä mitään pahaa tapahdu varsinkin jos olet läsnä ja vieläpä jos sinäkin saisit nauttia vieraasta kalusta.
Mitä mieltä olet jos kimpassa miehet täkisivät keskenään jotain? Suihin, panisivat toisiaan...
Onko sinusta otettu alastonkuvia, yhdyntäkuvia?
Minkä ikäisenä sait vikan kerran vanhemmilta selkäsaunan? Tuliko paljaalle pyllylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites suhtaudut siihen jos miehesi naisi toista naista?Siinäpä syy miksi en ole miehelle sanonut että haluan kolmen kimppaa kun olen sen verran mustasukkainen etten halua oman mieheni panevan toista naista :D
Mutta jos olisit/tte parin vieraana tai pari teillä, niin antaisitko toisen parin miehen panna itseäsi ? Ja harrastasitko seksiä parin toisen naisen kanssa ? Ja onko niin ettei miehesi saa panna kun sinua, vaikka sinua saisi panna kaikki ? kuulostaa kiihottavalle.
Oletko kunnon narttu joka tykkää vanhemmista miehistä? ;) Tuollainen 23-vuotias ois oikein kiva saada 50-vuotislahjaksi...
Ootko pissannut kenenkään päälle?
Kyllä :)