Kysy mitä vaan N23 vastaa
Jollakin selkeästi ahdistaa tämä ketju kun pitää ilmiantaa :(
Ei anneta sen hidastaa, vastailen edelleen kysymyksiin :)
N23
Kommentit (288)
Onko mies nuollut peppureikääsi tai oletko sinä nuollut miehen peppureikää?
Aikaisemmin on mainittu että sisälle on laitettu kalua, sormia ja dildoa.
Löytyykö lelulaatikosta satisfyer?
Saako puolisosi katsella omaa kivaasi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kunnon narttu joka tykkää vanhemmista miehistä? ;) Tuollainen 23-vuotias ois oikein kiva saada 50-vuotislahjaksi...
Kuinkas on? Vastausta odotellaan...
Oletko virtsannut jonkun päälle tai suuhun, entä sinun päälle tai suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuollut anusta / onko sinun anusta nuoltu?
Ei ole nuoltu enkä ole minäkään :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet jos kimpassa miehet täkisivät keskenään jotain? Suihin, panisivat toisiaan...
En syty miesten välisestä touhusta
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta otettu alastonkuvia, yhdyntäkuvia?
Itse olen ottanut kuvia. Joskus kuvannut videoita kun dildotan itseäni
Vierailija kirjoitti:
Oletko pettänyt (tai voisitko pettää) nykyistä tai aikaisempaa puolisoa? Jos, niin kuinka usein?
En ole ikinä pettänyt enkä voisi. Minua on oetetty edeltävässä suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin on mainittu että sisälle on laitettu kalua, sormia ja dildoa.
Löytyykö lelulaatikosta satisfyer?
Saako puolisosi katsella omaa kivaasi?
Ei ole satisfyeriä, saisi katsoa jos haluaisi. Nyt ei ole tietoinenkaan omista puuhistani :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kunnon narttu joka tykkää vanhemmista miehistä? ;) Tuollainen 23-vuotias ois oikein kiva saada 50-vuotislahjaksi...
Kuinkas on? Vastausta odotellaan...
Olisi ihana kokea joskus millaista seksi on vanhemman miehen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko virtsannut jonkun päälle tai suuhun, entä sinun päälle tai suuhun?
En ole eikä ole minun päälleni
Mikä on vanhempi mies? Itse siis 40
Olen N48. Kun nyt olet noin puolta minua nuorempi, niin puhuuko sinunn ikäisesi keskenään paljon seksistä ja seksuaalisuuteen liittyvistä aiheista? Onko nolostelua, voiko kaikesta puhua suoraan, vai pitääkö aihetta lähestyä kierrellen ja varoen ettei loukkaa ketään tai aiheuta kellekään ikäviä tuntemuksia? Toki ymmärrän, että voit kertoa ehkä vain omista havainnoistasi/ystäväpiiristäsi käsin. Olen vain joskus ajatellut, että onko eroja teidän nuorempien ja meidän keski-ikäisten välillä.
Omat kokemukseni 1970-luvun puolivälissä syntyneistä on sellaiset, että aika avoimesti puhutaan ystäväpiirissä, mutta ei ehkä sitten vieraampien kanssa kovinkaan avoimesti ennenkuin o n selvitetty, että asia on hälle ok. 1960-lukulaisista tuttavistani ole huomannut, että seksuaalisuus on hiukan tabu., toisaalta siellä jotktu ovat hyperseksuaalisia, toiset sitten ei halua puhua: hyvä jos kumppaninsa kanssa suostuu. Tämä tosin vain pohjaa omiin kokemuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vanhempi mies? Itse siis 40
No oma ikä huomioiden pidän vanhempina miehinä kaikkia +30v :D Mutta varmaankin noin 60v vedän rajan että sitten on jo itselle liian vanha seksiseuraksi
Vierailija kirjoitti:
tykkäätkö fistauksesta??
En ole kokeillut koskaan
Onko maito juotavaa vielä viikko avaamisen jälkeen?
Oletko pettänyt (tai voisitko pettää) nykyistä tai aikaisempaa puolisoa? Jos, niin kuinka usein?