Bakerika keksit kaikki mennyt
Olisi haluttu su illan herkuiksi mutta kaikki oli myyty.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku villitys vai? Noloa.
EivĂ€t osaa jauhoja, sokeria ja voita yhdistÀÀđ
Taikina jossa on sokeria, voita ja vehnÀjauhoja ei oikeastaan maistu miltÀÀn. Jokainen toki osaa nuo seloittaa, mutta kannattaako nÀhdÀ vaivaa, kun hyvÀÀ ei tuosta tule. Jokainen meistÀ osaa varmaan sekoittaa myös ruisjauhot, veden ja hiivan, mutta kuinka moni meistÀ silti viitsii leipoa leipÀÀ?
ĂlĂ€ syö taikinaa, vaan sitĂ€ valmista pikkuleipÀÀ? Niin kyllĂ€ maistuu.
No voi ettÀ, kiitos vinkistÀ, mutta pakko silti sanoa, ettÀ tuo pakastekeksitaikina on sittenkin parempaa, söi sitÀ sitten raakana tai paistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne keksit ( ainakin chocolate chip) olivat todella hyviÀ uunista. Jos nÀitÀ valmistaa ja myy joku muukin valmistaja niin pliis kertokaa missÀ.
Ja joo, tottakai ovat nyt juuri hittituote, mutta ihmettelen ettei niitÀ silti oltu valmistettu enempÀÀ. Nyt kaikkialla on eioota.
Hinta on n 3,5e/6 keksiÀ. Eli ei noita tule kyllÀ ostettua kuin itsensÀ ajoittaiseen hemmotteluun. Jos haluaisi tehdÀ pellillisen niin olisi 7-10e.
Jos ostaa kahvilasta yhden cookien niin se maksaa jo yksi kappale 3 tai 4 euroa. Tuossa yhdelle keksille jÀÀ hintaa alle 1 euro, mikÀ on ihan kohtuuhinta satunnaiselle herkuttelulle.
Jotkut keksiPAKETIT maksaa alle
En tiedÀ mitÀ on sÀilytysaineet, mutta ainakaan sÀilöntÀaineita ei ole kekseissÀ. Ja ihan samat lisÀaineet on tuossa taikinassa kuin halvimmissa valmiissa kekseissÀ.
Soijalesitiini ja nostatusaineet
TÀssÀpÀ tiedoksi
Bakerika Ainesosat
VEHNĂjauho, fariinisokeri, rypsiöljy, sokeri, tumma suklaa 11 %, ((kaakaomassa, sokeri, kaakaovoi, emulgointiaine (SOIJAlesitiini)), nostatusaine (E500), suola, merisuola, vanilja, luontainen vanilja-aromi.
K menu Ainesosat
VEHNĂjauho, tumma suklaa (25 %, EU) [sokeri, kaakaomassa, glukoosisiirappi, kaakaovoi, emulgointiaine (E322 SOIJAlesitiini)], kasviöljyt (palmu*, auringonkukka), sokeri, glukoosi-fruktoosisiirappi, suola, nostatusaineet (E450, E500), luontainen aromi, karamellisoitu sokeri.
PÀÀllysaho on munannut. Lanseerausta ei voi uusia. Yhteisvaikutukset on jÀÀnyt tutkimatta, on lÀhdetty soitellen myymÀÀn.
Siis ÀrsyttÀÀkö joitain nyt se ettÀ ihmiset ostavat valmista taikinaa eivÀtkÀ leivo alusta alkaen itse vai se ettÀ tuote on esitelty tositv-sarjassa? Vai onko joku oikeasti niin pikkumainen ettÀ hÀntÀ hÀiritsee tuotteen kehittelijÀn liikakilot ja siksi pitÀÀ ilkkua netissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Siis ÀrsyttÀÀkö joitain nyt se ettÀ ihmiset ostavat valmista taikinaa eivÀtkÀ leivo alusta alkaen itse vai se ettÀ tuote on esitelty tositv-sarjassa? Vai onko joku oikeasti niin pikkumainen ettÀ hÀntÀ hÀiritsee tuotteen kehittelijÀn liikakilot ja siksi pitÀÀ ilkkua netissÀ?
MitkÀ liikakilot? Laihat leipurit ovat epÀilyttÀviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne keksit ( ainakin chocolate chip) olivat todella hyviÀ uunista. Jos nÀitÀ valmistaa ja myy joku muukin valmistaja niin pliis kertokaa missÀ.
Ja joo, tottakai ovat nyt juuri hittituote, mutta ihmettelen ettei niitÀ silti oltu valmistettu enempÀÀ. Nyt kaikkialla on eioota.
Hinta on n 3,5e/6 keksiÀ. Eli ei noita tule kyllÀ ostettua kuin itsensÀ ajoittaiseen hemmotteluun. Jos haluaisi tehdÀ pellillisen niin olisi 7-10e.
Jos ostaa kahvilasta yhden cookien niin se maksaa jo yksi kappale 3 tai 4 euroa. Tuossa yhdelle keksille jÀÀ hintaa alle 1 euro, mikÀ on ihan kohtuuhinta satunnaiselle herkuttelulle.
Itse paistetun pikkuleivÀn vert
MitÀ kateutta on siinÀ, ettei pidÀ kekseistÀ kuten sinÀ? OmatekemÀt on paljon parempia ja halvempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ liikakilot?! Harvoin tv:ssÀ nÀkyy yhtÀ lihavia ihmisiÀ kuin Erika! Tuskin elÀÀ kauaa jos ei laihduta ja pian. Kalmankalpeat kasvotkin hÀnellÀ ja yöpuku oli pÀÀllÀ ohjelmassa, ei taida mennÀ kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ liikakilot?! Harvoin tv:ssÀ nÀkyy yhtÀ lihavia ihmisiÀ kuin Erika! Tuskin elÀÀ kauaa jos ei laihduta ja pian. Kalmankalpeat kasvotkin hÀnellÀ ja yöpuku oli pÀÀllÀ ohjelmassa, ei taida mennÀ kovin hyvin.
Ja sitten pitÀÀ vielÀ arvostella, ettÀ ihan varmasti ei mene hyvin?
Jenkkityylin pikkuleipien teko ei todellakaan ole vaikeaa salatiedettÀ! Netti on tÀynnÀ reseptejÀ jotka lyö ton muijan tekeleet laudalta kymmenesosahintaan!
JenkkipikkuleivĂ€t rĂ€jĂ€yttÀÀ tajunnan? đđđđđ đđ đ
Leivoin viikonloppuna just keksejÀ alusta asti itse. En mittaillut aineksia mutta mantelijauhetta, siirappia, aitoa kaakaojauhetta ja ruÄtsalaisia vehnÀjauhoja manitoba creamia, suolattuja ja paahdettuja cashewpÀhkinöitÀ laitoin ja voita tietty. Suussasulavaa tuli. Suosittelen kokeilemaan itse. MeillÀ leivotaan 1-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Leivoin viikonloppuna just keksejÀ alusta asti itse. En mittaillut aineksia mutta mantelijauhetta, siirappia, aitoa kaakaojauhetta ja ruÄtsalaisia vehnÀjauhoja manitoba creamia, suolattuja ja paahdettuja cashewpÀhkinöitÀ laitoin ja voita tietty. Suussasulavaa tuli. Suosittelen kokeilemaan itse. MeillÀ leivotaan 1-3 kertaa viikossa.
Miten teillÀ toimii painonhallinta?
Vierailija kirjoitti:
Joku villitys vai? Noloa.
Pösilö.
Tuo on Suomalainen Menestysresepti- kilpailun 2024 voittaja.
Keksitaikinas myydÀÀn pakasteena S-kaupoissa.
Voittajalla on HelsingissÀ kahvila, jossa nuo keksit ovat hittituote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut keksiPAKETIT maksaa alle euron, ja niissÀ 10-20 keksiÀ. EikÀ niitÀ tarvitse itse leipoa.
NiinpÀ. Ja ne ovat ulkimaisa, joissa kÀytetÀÀn aineina hyönteisiÀ,
ja epÀmÀÀrÀisiÀ rasvoja. NÀin jopa virolaisissa kekseiseisessÀ,
kun sentÀs itsekin olen luullut, ettÀ virolaisiin elintarvikkeisiin voi
luottaa. Mutta eipÀ nÀköjÀÀn voikaan.
Siksi olen ostanut vain ja ainoastaan suomalasua keksejÀ,
rinkeleitÀ, Edam-juustoja, ja yleensÀkin pelkÀstÀÀn suomalaisia
elintarvikkeita.
MÀ sain bakerikan kekseistÀ ripulin.
Ne köftikset, vai mitÀ ne nyt oli, houkutteli mutta sisÀlsivÀt sipulia ja paprikaa niin jÀÀ testaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen resepti suoraan halpismerkiltÀ. Ja myydÀÀn premiumina uutuustuotteena. Kuulostaa S-ryhmÀltÀ!
Vierailija kirjoitti:
MissÀ kuplassa ootte elÀny? Vauva palstallako koko pÀivÀn vietÀtte? Jos olette avanneet töllön ja katsonut MTV3 kanavaa niin varmasti tiedÀtte mikÀ on Suomalainen menestysresepti -ohjelma. EikÀ tuo ole ainoa myynnissÀ oleva tuote joka on tullut kauppoihin ohjelman kautta:
Mattila Bros.-Chopped Pork & Mac n' Cheese (2022, voittaja)
Baba Tahini Smoothie Mango&passion (2022)
Happyfood&people Linssikeitto (2022)
Norron Kalatassu lime & sitruuna (2022)
Jemma Pulled Pork BBQ 210g (2022)
Fallero hÀrkÀpapu-punajuuri-falafel (2021, voittaja)
Komero Kanakippo Satay (2021)
Leipomo Rosten Rostis (2020, voittaja)
Lapin Maria KerkkÀpesto (2020)
Boltsi Kaura-siemenpyörykkÀ (2019, voittaja )
TiedÀn ettÀ tuolalinen ohjelma on olemassa, mutta en tiennyt yhtÀÀn noista voittajatuotteista, en ole ostanut edes vahingossa.
Mutta makeiden ystÀvÀn saatan kokeilla nyt nÀitÀ keksejÀ, sitten kun pahin hype on laantunut.
Vierailija kirjoitti:
TehdÀÀnkö yksi asia nyt selvÀksi. PikkuleivÀt ja keksit ovat kaksi eri leivonnaista.
Olen ajatellut ettÀ keksit ovat pikkuleipien alalaji.
Tosi mukavaa elÀmÀÀ on. Kaikenlaista tarviketta on, kun laitan ruokaa pÀivittÀin, mutta en tarvitse jauhoja ja sokeria perustarvikkeisiin.