Mies rikkoi tavaroitani ja olo on järkyttynyt
Perinnöksi saamaani irtaimistoa, taulujen lasia, peilejä jne. En ehtinyt estämään tuhoa. Poliisi ehti paikalle kun pahin oli jo tehty.
Olo on lohduton.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet, että me täällä voimme sua auttaa. Rikottu mikä rikottu, ehjäksi ei enää saa. Kai sitä ihmisellä on joku vastuu itsestään ilman uhrin viittaa. Kuten kirjoitin jo aiemmin taidat olla päästäsi sairas, epäilen vahvasti. Ja liioitteleva, ylitunteellinen lohduttomine oloinesi, verta nenästä hakeva, joten sait ansiosi mukaan. Tarkistaisin lääkityksen.
Huh huh mikä ihminen. :(
Onks limanuljaska ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tilanne teidän välillä sai hänet riehumaan? Mitä sinä teit, että raivo puhkesi?
En ole ap, mutta meillä ainakaan ei ollut edes mikään tilanne, kun noita kohtauksia tuli, oli siis aivan rauhallista. Mies oli kiinnittänyt huomionsa johonkin todella pieneen yksityiskohtaan, hillonnut sitä päässään ja sepitellyt sen ympärille jonkin mielikuvituksellisen tarinan. Ja sitten suuttui omista ajatuksistaan.
Mun eksä teki tätä samaa! Itse olin ollut koko päivän ihan hyvällä tuulella ja puuhaillut omiani, kunnes mies yhtäkkiä avasi keskustelun jostain edellisellä viikolla tapahtuneesta normiasiasta raivosta kiehuen.
Hullun irvistys.