Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rikkoi tavaroitani ja olo on järkyttynyt

Vierailija
04.02.2024 |

Perinnöksi saamaani irtaimistoa, taulujen lasia, peilejä jne. En ehtinyt estämään tuhoa. Poliisi ehti paikalle kun pahin oli jo tehty.

Olo on lohduton.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä kanssa poltti mun kaikki henkilökohtaiset valokuvat eron hetkellä. Kontrolloiva, persoonallisuushäiriöinen mies kyseessä. Hyvä että pääsin hengissä eroon kaverista. 

Vierailija
22/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdata oven lukkokoodi ensitilassa ettei vanhoilla avaimilla pääse sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdata oven lukkokoodi ensitilassa ettei vanhoilla avaimilla pääse sisään.

Kyseisellä miehellä ei ole avaimia asuntooni. Ainoastaan rapun ovikoodin tietää.

Vierailija
24/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistojen kannalta tärkeiden tavaroiden tuhoaminen kyllä sattuu. Kokemusta on minullakin. Satoja matkadioja, klassisen musiikin levykokoelma, vaatteita, muuta aivan spesiaali astia.

Kaikki oli poltettu.

Ymmärrän siis ap:n lohduttoman olon.

Vierailija
25/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja korvausvaatimus. Ja lopetat sen lohduttomana olon. Sinun kuulu olla raivoissasi. Tavaroiden rikkominen on henkistä väkivaltaa. Sinut on pahoinpidelty.

Vierailija
26/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tällaiset miehet saataisiin kunnolla vastuulle ja pitäisi olla joku musta lista tällaisista, jotka tätä väkivaltaa harrastavat, jotta näitä voitaisiin jatkossakin varoa. Ehkäpä pitäisi vain alkaa tekemään TikTok videoita ja tehdä hienovaraisia paljastuksia, kuten jotkut tekevätkin. Nimeähän ei saa julkisuuteen kertoa tai namaa paljastaa, mutta ainakin tutut kuulevat äänestä, jos näiden perseilyä nauhottaisi. 

Vierailija
27/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kauheimpia tauteja. Selvitä asia miehen kanssa.

Mustasukkainen ei kykene hallitsemaan itseään. ei edes poliisi paranna uudustuvia kohtauksia.

Vierailija
28/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ja korvausvaatimus. Ja lopetat sen lohduttomana olon. Sinun kuulu olla raivoissasi. Tavaroiden rikkominen on henkistä väkivaltaa. Sinut on pahoinpidelty.

Poliisit tekivät samantien rikosilmoituksen ja ottivat kuvia. Kyseinen mies haettiin säilöön ja kuulusteltiin. 

Tottakai olen raivoissani. Otin kuvia tuhoista ennen kuin aloin siivoamaan. 

Vierailija
29/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa.  Minun kaappeihini ex murtautui ja vei kaiken arvokkaan. Olin sillä hetkellä poissa kotoa. En saanut mitään korvausta edis siitä, kun tyhjensi kaikki yhteiset pankkitilit.

Vierailija
30/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
31/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei kerro asiasta keskustelupalstalla.

Vierailija
32/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on kauheimpia tauteja. Selvitä asia miehen kanssa.

Mustasukkainen ei kykene hallitsemaan itseään. ei edes poliisi paranna uudustuvia kohtauksia.

Itse luulen että teon syinä oli juuri mustasukkaisuus (vaikka siihen ei ollut oikeaa aihetta), jonkinlainen vihanhallintaongelma ja alkoholi. 

Ap.

Vierailija
33/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on kyllä ihan totaalisia hirviöitä. Hyvä ap, kun pääsit miehestä eroon. Älä vaan suostu missään nimessä ottamaan takaisin vaikka kuinka maan matosena anelee.

Vierailija
34/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ketään kelle kertoa. 

-sivusta

Vierailija
35/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Vertaistukea voi hakea hyvin keskustelupalstalta, jos ystäville ei vielä halua kertoa.

Vierailija
36/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teosta on kulunut aikaa joitakin päiviä. Minun on itseasiassa helpompi kertoa tapahtumista tässä kuin esimerkiksi vanhemmilleni joita en halua huolestuttaa.

Vierailija
37/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs muuallakaan? Täällä ollaan nimettömiä, kenenkään maineelle ei aiheudu tällaisesta haittaa. Lisäksi täältä saa vertaistukea. Jos tällaisista asioista kertoo omalla nimellään, Suomessa se tarkoittaa kunnianloukkauksesta käräjöintiä.

Vierailija
38/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että jos tuollaisen jälkeen jää suhteseen, niin silloin on tehnyt tietoisen valinnan siitä, että haluat olla väkivaltaisessa suhteessa etkä sinä sen jälkeen enää ole uhri.

Miksi olet kusipää? Oletko koskaan ollut narsistin uhri?

Olen. Ja siksi uhrit pitää nimenomaan saada avaamaan silmänsä, että eivät jää tuollaiseen suhteeseen. Jääminen on oma valinta. Narsististakin voi erota. 

Olen samaa mieltä että ero on ainoa oikea ratkaisu, mutta eri mieltä siitä että henkilö lakkaisi olemasta uhri vaikka jäisikin suhteeseen.

Vierailija
39/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset on kyllä ihan totaalisia hirviöitä. Hyvä ap, kun pääsit miehestä eroon. Älä vaan suostu missään nimessä ottamaan takaisin vaikka kuinka maan matosena anelee.

Itseasiassa nyt kun muistelen niin kyseinen mies kertoa pitkän aikaa sitten että on ollut vain kerran putkassa hajotettuaan paikkoja pahasti kaverinsa mökillä vuosia sitten.

Nyt tajuan että olisi pitänyt varoa vaikka luulin että hän kertoi tapauksesta koska häpesi sitä ja oli ottanut opikseen.

Vierailija
40/123 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣