Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kyselee äidin seisontarekisterissä olevasta autosta, mistä saanut tiedon?

Vierailija
04.02.2024 |

Auto on vajassa, seisontarekisterissä. Miten joku hlö lähettää viestin, löytänyt äidin puh.nro., kysyy haluaako äiti myydä auton. Mitä ihmettä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle tullut myös puhelimeen ostotarjouksia vanhasta mersusta joka on pois liikennekäytöstä

Niin, kerrotko vähän lisää, tiedätkö miten sinuun on päädytty ottamaan yhteyttä?

tullut vaan tekstiviesti että ovat halukkaita ostamaan kaiken kuntoisia autoja, yksi tuli sen jäkeen kun kun auto oli hylätty katsastuksessa. Ei noissa minusta mitään outoa ollut hyvä vaan että joitain vielä vanhemmatkin autot kiinnostaa. 

Vierailija
22/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ostotarjouksia puhelimeen. Auto on kyllä liikenteessä, mutta sillä on ajettu vuosikausia erittäin vähän. Tietävät auton kilometritkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan osannut vastata vielä. Harmi.

Vierailija
24/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle tullut myös puhelimeen ostotarjouksia vanhasta mersusta joka on pois liikennekäytöstä

Niin, kerrotko vähän lisää, tiedätkö miten sinuun on päädytty ottamaan yhteyttä?

tullut vaan tekstiviesti että ovat halukkaita ostamaan kaiken kuntoisia autoja, yksi tuli sen jäkeen kun kun auto oli hylätty katsastuksessa. Ei noissa minusta mitään outoa ollut hyvä vaan että joitain vielä vanhemmatkin autot kiinnostaa. 

Miten kukaan ei osaa vastata MISTÄ ostaja saa tiedon liikennekäytöstä poistetuista autoista, jotta voi sen jälkeen etsiä omistajat ko. autoille.

Saako Trafista listan liikennekäytöstä poistetuista rekisterinumeroista? Ap

Vierailija
25/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äidillä on oma seisontarekisteri?

Vierailija
26/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos huomenna soittaisit sinne Trafiin. Saat varmasti helpommalla vastauksen kun täällä päivystämällä.

Vierailija
27/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kans soitettiin autosta joka seisoo mökillä katoksessa, että onko myynnissä. Ajelen autoa pari kertaa vuodessa ja siinä on kilsoja 45tkm. Joku mulkero kehtasi soittaa ja kysyä, että myynkö lähes uudenveroisen corollani 500 eurolla. Liekkö joku mökkeilijä käynyt meidän pihalla pyörimässä. 

Vierailija
28/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ehdotukset toistaiseksi ollut että ko. auto on NÄHTY jossain, ojassa, liikenteessä tai jopa ostaja pyörinyt mökin pihassa 😁

Vierailija
29/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko pikkukylällä? Jos joku on nähnyt sen auton vaikka tokmannin parkkiksella ja ihaillut sitä ja nyt autoa ei ole näkynyt niin saattaa olla sitä kautta kiinnostunut. 

Vierailija
30/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafilta saa tiedot automerkin perusteella, että montako mitäkin autoa löytyy suomesta. Autoharrastajat usein tietävät kuka suomessa omistaa samanlaisia ajopelejä jos ne on erikoisia ja saattavat soitella toisilleen ihan tuntematta ja selvitellä vikoja ja korjaushommia.

Vierailija
31/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafista kai saa ostettua tiedot jos ei ole erikseen kielletty?

Minulle soitti kerran mies ja kyseli liikennekäytöstä poistetusta autostani.

Sovimme kaupat. Odotin romuliikkeennkuorma-autoa, mutta pihaan putkahti 2 romanimiestä pakulla.

Teimme kaupat sovitusta hinnasta, ja hinasivat autoni pois.

Vähän jänskätti, meneekö auton romutus sääntöjen mukaan vai löytyykö se katoltaan ojasta, akku ja katti ym. helposti irroitettava rahanarvoinen vietynä, mutta oli se ihan asianmukaisesti romutettu.

Vierailija
32/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei osaa vastata MISTÄ ostaja saa tiedon liikennekäytöstä poistetuista autoista, jotta voi sen jälkeen etsiä omistajat ko. autoille.

Saako Trafista listan liikennekäytöstä poistetuista rekisterinumeroista? Ap

Miten kukaan voisi osata vastata tuohon kysymykseen? Siihen on keinoja ja mikäli kukaan täällä ei ole se ostaja, niin vastausta ei voi antaa mistä tämä kyseinen ostaja on tiedon kaivanut. Mutta miksi ihmeessä sinä aivan hysteerisenä kyselet, että mistä tuon tiedon on saanut? Mitä sillä on väliä? Helpointa kysyä siltä ostajalta jos noin paljon kiinnostaa. Mutta turha kai tuommoisella on päätään vaivata, äitisi vastaa joko ei ole myynnissä tai kertoo olevansa valmis myymään, jos hinnasta sovitaan  

Vierailija
33/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on nähnyt auton aiemmin jossain. Ja siis tietää että sellainen on olemassa. 

Itse olen kieltänyt tietojeni luovutuksen Trafissa. Omia tietojani sieltä ei siis saa.

Nimen saa mutta ei osoitetta.

Vierailija
34/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa on nähnyt auton aiemmin jossain. Ja siis tietää että sellainen on olemassa. 

Itse olen kieltänyt tietojeni luovutuksen Trafissa. Omia tietojani sieltä ei siis saa.

Nimen saa mutta ei osoitetta.

No minun tapauksessani sillä nimellä ei tee yhtikäs mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi