Auttakaa Eetua - miten hän saisi kamuja
Kommentit (40)
Pois muuttotappioalueelta jossa asuu vaan mummoja
En tiedä, kolmekymmentä vuotta sitten se oli helppoa, ainakin kaikki ystävyyssuhteeni alkoivat silloin. Muutama työkaveri on sittemmin ollut ihan läheinen, mutta työpaikan vaihtuessa nekin ovat jääneet.
Lavatanssit kestävyyskuntoilun rinnalle!
Voisko kaveri olla vähän vanhempi??
Suosittelen että rahaa säästöön ja reppureissulle yksin. Saa uusia näkökulmia elämään. Tai ihan viikon loma yksin jossain etelän lämmössä.
Voisi lähteä eläinsuojelutoimintaan mukaan. Kannattaa käydä tutustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko kaveri olla vähän vanhempi??
Suosittelen että rahaa säästöön ja reppureissulle yksin. Saa uusia näkökulmia elämään. Tai ihan viikon loma yksin jossain etelän lämmössä.
Miten viikon etelän loma tuo kavereita???
Sosiaalinen kanssakäyminen on siirtynyt paljon verkkoon. Luonnollisia ihmisten kohtaamisia on paljon harvemmin.
Tämä, naisetkin haluaa seurustella vain verkossa, ei livenä!
Eivät halua mihinkään luonto juttuihin, ei kävelemään, ei pyöräilemään! Leffaan sentään joku uskaltaa.
Mä olin yksinäinen, ja yksin mutta onneksi olen yksinviihtyvää sorttia, en koe traumana. Mutta on paljon jotka eivät sopeudu!
KUKA tekisi "yksinäisten sydänten" tapahtuman, ajoissa esite että köyhätkin ehtisi säästää matkarahat!
Tai pikadeittitapahtuman, mitä vaan!
Olisiko siellä se yksinäinen sitte yksin!
Ihan livenä menköön harrastuksiin
vaikka höntsäjiukkueisiin
Vierailija kirjoitti:
Tätä kerroin nuorelleni. Mun sisko ramppasi ja mun kaveri, ite olin liian feministinen, kävin discoissa mutta tanssi kuin tanssi ja tanssiminen!
KUKA perustaisi tanssilavan!
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin ja typykät treffeille
Paskin idea, ne haluaa vaan rikkaan lätkämiehen kovilla kriteereillä, 180 piitlestukkanen muskelimasa, rahaa pitää olla ettei paskalle taivu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kerroin nuorelleni. Mun sisko ramppasi ja mun kaveri, ite olin liian feministinen, kävin discoissa mutta tanssi kuin tanssi ja tanssiminen!
KUKA perustaisi tanssilavan!
Ei niitä tarvitse kenenkään ruveta perustamaan 🙄. Niitähän on jo ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kanssakäyminen on siirtynyt paljon verkkoon. Luonnollisia ihmisten kohtaamisia on paljon harvemmin.
Tämä, naisetkin haluaa seurustella vain verkossa, ei livenä!
Eivät halua mihinkään luonto juttuihin, ei kävelemään, ei pyöräilemään! Leffaan sentään joku uskaltaa.
Mä olin yksinäinen, ja yksin mutta onneksi olen yksinviihtyvää sorttia, en koe traumana. Mutta on paljon jotka eivät sopeudu!
KUKA tekisi "yksinäisten sydänten" tapahtuman, ajoissa esite että köyhätkin ehtisi säästää matkarahat!
Tai pikadeittitapahtuman, mitä vaan!
Olisiko siellä se yksinäinen sitte yksin!
Köyhä voi aloittaa sen säätämisen jo nyt. Ei sitä kukaan estä eikä sitä varten tarvitse olla tiedossa mitään matkaa tai kohdetta.
Äläkä yleistä, varsinkaan negatiivisessä mielessä. Tuollainen karkottaa ihmisiä.
Onhan näitä kaverisovelluksia, onko kokeillut vai vaan randomisti ihmisiä tavoitellut netissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse kenenkään ruveta perustamaan 🙄. Niitähän on jo ympäri Suomea.
No kerro heti missä!
JA jos siellä käy 70v-90v ei taida sopia parinhakuhaaveisiin pojille!
Yökerhoon vaan jytkyttään peppua peppua vasten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläkä yleistä, varsinkaan negatiivisessä mielessä. Tuollainen karkottaa ihmisiä.
Olen lukenut ko asioista, ei ole mun keksintöä!
Tutkimuksia yksinäisyydestä on hurumykky!
https://www.punainenristi.fi/uutiset/2023/yksinaisyys-koskettaa-yha-use…
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f2c39eee-339c-4f5d-8b34-066f5…
https://yle.fi/aihe/a/20-10001535
Etsi itse tieteelliset tutkimukset yliopistojen sivuilta!
Kannattaa opiskella uusi sosiaalisempi ammatti