Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalotyyppi ratkaisee parinvalinnassa? Vai keksittekö parempaa seliystä?

Vierailija
03.02.2024 |

Minuun on elämäni aikana selkeästi ihastunut viitisentoista naista. Tarkoitan sitä, että naiset ovat olleet aloitteellisia minun suuntaani. Korostan selkeästi, koska en kovin helposti päättele naisen olevan ihastunut minuun.

Heitä yhdistää yksi asia: Jokainen on ollut ylipainoinen keskivartalopainotteisesti. Siis leveä vyötärö, vatsaa, paksut kädet, suheessa kapeat reidet ja pieni takapuoli. Yksikään ei ole ollut pieni ja siro, pitkä ja hoikka, kurvikas, atleettinen, roteva amatsoni, "thicc" (iso takapuoli ja paksut reidet, mutta kapea vyötärö), tms.

Itse olen keskivertoa lyhyempi, hoikka ja hyväkuntoinen.

Mistä tämä mielestänne johtuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan sitä olla yleisiä mieltymyksiä että tykkää enemmän pitkistä, lihaksikkaista ja tummatukkaisista, mutta sitten käveleekin vastaan blondi just ja just samanpituinen hoikka tyyppi joka laittaa sukat pyörimään jalassa :D ei se ole se vartalotyyppi vain tietty ihminen.

Mulle kävi just näin: yleensä ottaen pidän pitkistä, tummista ja rotevista miehistä.

Vastaan käveli lyhyt, vaalea, hoikka mies, ja laittoi sukat pyörimään jalassa. 

Vierailija
22/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että kun olet lyhyehkö, etkä ehkäpä kasvoistakaan kovin komea, niin pullukka miettii että uskaltaa lähestyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its olen jo vaihdevuodet ohittanut nainen.Normaali painoinen ja harrastan liikuntaa. En tupakoi,en käytä alkoholia. Ulkoilen myös paljon  yksin ,sitä syystä: Ystäviäni  ei kiinnosta ulkoilu. Ei siis tarkoita olen yksinäinen  ja ulkoilessani vapaata riistaa vanhoille miehille,jota etsivät seuraa ulkoilureitit pyöräillen .Viina haiskahtaa ja varmasti se  syy miksi yksin, se kunigas alko? Lisäksi vartalo kertoo mies syö yksinäisyyten ja juo. Loukannutaan kun torjutaan ymm.Mitä kännisempi on sitä törkeämpi suusta on eräs mies siellä kävelyreitillä. Joten olenki lähtenyt Metrolla Espoon puolelle kävelee,sadakseni likkua rauhassa. Mutta väärin ,tuntematon paksukainen voi hallita kävelyreitejäni.Kun hänelle ei mene perille ei kiinnosta.

Vierailija
24/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kovin herkästi päättele kenenkään ihastuneen sinuun, niin mistä päättelet, että tuossa ovat kaikki sinuun ihastuneet? Ne ovat ne, jotka olet huomannut.

En kiistä tätä.

Mutta jos näin on, miksi vain tiettyä vartalotyyppiä edustavat ovat selkeästi osoittaneet kiinnostusta? Miksi ne muut kiinnostuneet - jos heitä on/jos he ovat olleet hoikkia tms - eivät ole tehneet näin?

ap

Teini- Jonne, kasva aikuiseksi!

Vierailija
25/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tismalleen päinvastaiset kokemukset. Olen laiha ja lyhyt mies. Normaalipainoiset uskaltavat tapailla, mutta ylipainoisille pienuuteni on este, kun tuntevat itsensä isommiksi.

Vierailija
26/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tismalleen päinvastaiset kokemukset. Olen laiha ja lyhyt mies. Normaalipainoiset uskaltavat tapailla, mutta ylipainoisille pienuuteni on este, kun tuntevat itsensä isommiksi.

Näkyyhän tuo pariutumisessakin eli pienikokoiset ovat useimmiten pienikokoisten kanssa. Aika harvoin näkee ison naisen ja pienen miehen yhdessä, minkä vuoksi se herättää huomiota. Viimeksi näin tällaisen parin puolisen vuotta sitten marketissa. Olivat noin parikymppisiä ja heillä oli vauva.

Vierailija
27/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että keskivartalolihavuus ja ylipainoisuus on niin yleistä. 

Vierailija
28/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kovin herkästi päättele kenenkään ihastuneen sinuun, niin mistä päättelet, että tuossa ovat kaikki sinuun ihastuneet? Ne ovat ne, jotka olet huomannut.

Tämä on totta. Tarkoitan, että mielemme toimii niin.

Jos alamme tietoisesti bussi seuraamaan juuri Ikean kassin kanssa kahden paikan valvottavia henkilöitä, me emme huomaa muita isolla kassalla kahden paikan vallottaneita vaan pistämme silmään aina nuo Ikean kassia kantavat. Tämä siis nyt vain helppo arkinen esimerkki, koska työmatkani varrella on Ikea ;)

Itse saan usein miespuoliset esimieheni vääntyilemään penkissään, mutta laitan sen vain huomiolle. Saattaahan joku muukin vääntyillä sukupuolesta tai ihmissuhteesta riippumatta.

Vierailija
29/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Tarkoitan, että mielemme toimii niin.

Jos alamme tietoisesti bussi seuraamaan juuri Ikean kassin kanssa kahden paikan valvottavia henkilöitä, me emme huomaa muita isolla kassalla kahden paikan vallottaneita vaan pistämme silmään aina nuo Ikean kassia kantavat. Tämä siis nyt vain helppo arkinen esimerkki, koska työmatkani varrella on Ikea ;)

Itse saan usein miespuoliset esimieheni vääntyilemään penkissään, mutta laitan sen vain huomiolle. Saattaahan joku muukin vääntyillä sukupuolesta tai ihmissuhteesta riippumatta.

Vahvistusvinouma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän