Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut vanhempaan mieheen

Vierailija
03.02.2024 |

Olen tilanteessa, johon en olisi koskaan uskonut joutuvani, mutta tunteet eivät näköjään kysy aikaa eikä paikkaa. Olen ihastunut, jopa rakastunut, n. 20 vuotta vanhempaan mieheen. Olen 41-vuotias ja mies pian 60. Ihastuminen tapahtui heti ja on vain syventynyt kuukausien saatossa, tuntuu vaikealta saada tunnetta sammumaan. Tunnetasolla tekisi mieli koittaa edetä tässä tilanteessa ja tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, mutta järki sanoo ei. Henkilön kanssa kaikki tuntuu klikkaavan. Onko kohtalotovereita? Tämä asia pyörii paljon mielessä. Miten sammuttaa tunteet?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis vanhan miehen potenssiongelmiin? Ei ne vanhoina enää jaksa ja sä oot vielä kohtalaisen nuori.

Näin se on. Olen ollut vastaavalla ikäerolla yli 10 vuotta suhteessa, eikä miestä seksi enää kiinnosta. Lisäksi hän on jatkuvasti väsynyt töiden takia. Muutos on ollut melkoinen siihen nähden mistä lähdettiin liikkeelle. Itse en koe olevani vielä valmis eläkeläisvaiheeseen.

Vierailija
22/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin. Olin tuilloin 38v, ja mies oli 61v. Yhdessä oltu jo vuosia. Iällä ei ole mitään merkitystä. Rakkaus ja hyvä olo on se meidän juttu.

Kukaan ei ole kyseenalaistanut tai ihmetellyt suhdettamme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera nyt siellä unelmoi nuoremmasta. Ota kuule se naapurin Pirkko 60v.

Vierailija
24/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on kummajuttu, että nuoremmat naiset ihastuu huomattavasti vanhempaan mieheen, tämä on koettu, tykkään

t vanhempi mies.

Olet harhainen pappa.

Vierailija
25/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumiehessähän oli tuollainen ikäero Bill Hodgesin ja Janelle Pettersonin välillä.

Oli aika kuuma mutta lyhyt suhde.

Vierailija
26/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ikäero ole vielä mitään. 

Vierailija
27/36 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyttö hyvä säikyttele! Minä kun luulin, että Sinä olet rakastunut meikäläiseen, melkein 80  v.  Kyllä helpotti. mieheen. Onneksi Rakkautesi kohde onkin melkein poikanen, ei vielä kuuttakymmentäkään. Jatka siis samaa rataa ja olkoon tulevaisuutesi auvoinen.

Vierailija
28/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
29/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, minä, pian 60-vuotias mies olen myöskin ihastunut 41-vuotiaaseen naiseen. Olen ollut jo neljä vuotta! Mutta, epäilen mitä suhteestamme voisi tulla. Olen myös naimisissa. Vaikka jostainhan tämä ihastuminen kertoo.  Se ei vaan mene järjellä eikä näköjään ajankaan kanssa ohi joten kituuttelen vain eteenpäin toistaiseksi. 

Vierailija
30/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme kumpikaan, mutta tuo suuri ikäero tuntuu ongelmalliselta. Vaikka toisaalta esimerkiksi lapsiasiat eivät ole enää ajankohtaisia. Lähinnä mietin mahdollista yksinäistä vanhuutta.

AP

Tuossa kohtaa ikäero ei merkkaa mitään, jos se on ainut este. Se kun ei ole edes hidaste, jos kaikki muu natsaa.

60 v. lähestyy vauhdikkaasti eläkeikää. Minulla ja vanhemmillani oli 25 v. ikäeroa, olimme täysin eri sukupolvea. 

Vierailija
31/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme kumpikaan, mutta tuo suuri ikäero tuntuu ongelmalliselta. Vaikka toisaalta esimerkiksi lapsiasiat eivät ole enää ajankohtaisia. Lähinnä mietin mahdollista yksinäistä vanhuutta.

AP

Tuo ei ole iso ikäero, ihan normi. Mutta jos 20 v ihastuu 60 v, niin se on outoa.

Vierailija
32/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olen itse 47 ja ajatuskin suhteesta, seksistä ja läheisyydestä 60-vuotiaan miehen kanssa on ihan mahdoton. Ja ap:lle sanoisin että ei kannata lähteä tuohon. Ennen yksinäistä vanhuutta sulla on edessä pilalle mennyt keski-ikä, kun sitä värittää vanhemman miehen vaivat ja raihnaisuus, ehkä sairaudetkin (ja niitä tulee kyllä 98% todennäköisyydellä!). Pilaat itseltäsi mahdollisesti jopa 20 viimeistä aktiivista vuottasi, ja pahimmillaan joudut tekemään raskaan päätöksen omaishoitajuudesta tilanteessa, kun olisit itse vielä pirteä ja elinvoimainen. Ja lopulta tosiaan on edessä se yksinäinen vanhuus. Älä.

Vierailija
33/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuo ei ole iso ikäero, ihan normi. Mutta jos 20 v ihastuu 60 v, niin se on outoa.

No ei ole mikään normi, vaan äärimmäisen harvinaista Suomen kaltaisessa yhteuskunnassa. Pakkoavioliittojen ja lapsiavioliittojen maissa se saattaa olla normi. Suomessa yleensä pariskunnan osapuolet ovat suunnilleen samanikäisiä.

Vierailija
34/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikäero haittaa. Itse olen parisuhteessa 55+ miehen kanssa, olen reilu 40 v itse. Ihanaa on. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
35/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikäero haittaa. Itse olen parisuhteessa 55+ miehen kanssa, olen reilu 40 v itse. Ihanaa on. Kaikkea hyvää sinulle!

Tottakai ikäero haittaa.

Vierailija
36/36 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 17v vanhempi, ei koskaan ole ollut mitään ongelmia, vielä viriili vaikka ikää jo 62, minä olen se jota vaihdevuodet alkaa vaivaamaan, haluttomuus ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän