Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi paino ei tipu vaikka syön vähemmän kuin kulutan

Vierailija
03.02.2024 |

Aktiivisuusrannekkeen mukaan kalorikulutus on 1800-2400 kcal /päivä, riippuen liikunnan määrästä. Pidän ruokapäiväkirjaa ja kalorilaskurin mukaan syön n. 1500 kcal vuorokaudessa, tai siis olen tarkoituksella pyrkinyt tuohon lukemaan. Tästä huolimatta paino ei vaan putoa. Missähän voisi olla vika?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: kun lisää kulutusta liikunnalla ja kohottaa peruskuntoaan esim. matalasykkeisillä aerobisilla, kehon kyky polttaa rasvaa kasvaa.

Lisäksi, kun kuluttaa liikunnan avulla riittävän potin päivittäin, tekee mieli kunnon ruokaa ja sattumatkaan ei haittaa menoa. 

Itse vedin äsken esim. suklaata muutaman palan ja töissä söin viikolla sipsejä. Nuo ei näy missään, koska kulutus on niin suurta. Kun kuluttaa paljon, ymmärtää, että marjoja ja kasviksia on saatava, jotta keho saa rakennusaineiksi vitamiineja yms. Kun kuluttaa paljon, ymmärtää, että hiilareita, hyviä rasvoja ja proteiinia on saatava, jotta kehossa on rakennusaineita.

Tuosta tulee sellainen koukuttava hyvänolon kierre, jossa haluaa pysyä, eikä tarvitse miettiä painoa tai ruokien punnitsemista. Kaikki on balanssissa. 

Vierailija
22/24 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannekkeessa vika. olisit ensimmäinen ihminen joka ei laihdu, valtava etu jos joudut joskus selviytyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö syömään loppuelämäsi 1500 kcal/pv? Jos et, miksi teet niin nyt?

Mitä tapahtuu, kun lopetat 1500 kcal dieetin ja alat syödä taas vaikka 1800 kcal/pv tai 2000 kcal/pv?

Kilpailin bikinifitneksessä vuosia sitten. Olin lavalla niin rasvattomassa kunnossa, että alavatsalla navan ja häpyluun välissä näkyi kaksi suonta. En edes dieetillä syönyt alle 1800 kcal, miksi siis tavallisen laihduttajan tai kuntoilijan pitäisi sellaiseen ryhtyä. Miksi mennä perse edellä puuhun ystävä? 

Vierailija
24/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta keittiövaaka ja mittaa jokaikinen ainesosa. Tee näin vaikka kuukauden ja seuraa tippuuko paino. Muista että jokainen ainesosa tämä siis tarkoittaa myös ruokaöljyä ja ketsuppia tms.

tämä. Toimi minulla. Ja kasviksia ja proteiinia tarpeeksi, tofu on hyvä tuote, ei piilorasvoja