Alex Stubb paijaa kissaa ja ainakin kissa tykkää isännästään
Kommentit (56)
Mukava, että tällaista aitoa kotielämää näytetään. Symppis Alex ja kissa 😊
Ok. Mä tunnen kaksi narsistimiestä (en ole katkera, ei ole eksiä). Toisella on kissa. Ei se tee yhtään sen parempaa siitä kamalasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä tunnen kaksi narsistimiestä (en ole katkera, ei ole eksiä). Toisella on kissa. Ei se tee yhtään sen parempaa siitä kamalasta ihmisestä.
Minäkin tunnen yhden väkivaltaisen ja lähimmille ilkeän alkkiksen jota naapurin kissakin rakastaa. Ei ole tainnut vielä kissa lentää seinään, naiset vain.
Vain täyshöpsöt naiset menee tuohon lankaan. Mutta niinhän se narskujen kanssa usein on.
Vierailija kirjoitti:
Kissa kyllä tunnistaa kuka on hyvä ihminen
Ihminen joka tykkää kissoista, ei voi olla kovin paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vain täyshöpsöt naiset menee tuohon lankaan. Mutta niinhän se narskujen kanssa usein on.
Sen vaimo on sit täyshöpsö.
James Bondissa sen SPECTREn hullulla johtajalla oli valkoinen lemmikkikissa ....
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein kaksi narsistimiestä tunnet ja vain toisella on kissa? Joopa joo. 🤣
Mitäs näillä miehillä on tekemistä Aleksin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kissat ei valehtele, ne on älykkäitä.
Ne kehrää hyville ihmisille, pahoja voi vaikka raapaista, eikä tykkää, ne jurottaa pahoille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Eläimistä tykkäävä ihminen ei ole ihan mahdoton. 🐈🐈
Pekkakin tykkää kissoista, niistä tulisi hänelle lämmin turkki Suomen talveen.👻
Vierailija kirjoitti:
Narsistit näkevät kisassa itsensä.
Stubbista ja kissasta tulee mieleen:
Hitlerkin oli mukava koiralleen. Ei muille.
Jos politiikan dynamiikka on heikolla pohjalla ja arvot on äärikapitalismia, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin esitellä kissoja.
Ehkä kissat olivat niitä yhdistäviä tekijöitä...
Kissat tykkää kaikista, jotka paijaavat heitä.
En ole ihan eilisen teeren poika näiden ilmiöiden tuntemisen suhteen mutta kiitos varoituksesta ;)