Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut, että olen alkanut pelkäämään tätä miestä

Vierailija
03.02.2024 |

Olimme kumpikin menossa tänään saamaan tilaisuuteen. Tulin autolla pihaan, ja huomasin ihastukseni juttelevan ulko ovella parin muun ihmisen kanssa. Eikö olisi ollut normaalia, että olisin noussut nopeaasti ulos ja vähintään kävellyt näyttävästi heidän ohi sisälle?  Mitä minä tein... Jäin autoon istumaan ja jopa painuin hieman piiloon. Odotin, että ihastukseni oli varmasti mennyt sisälle 😵💫

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti kunnon laatikkoleuka. Muuten ei nainen noin käyttäytyisi.

Vierailija
2/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ujona naisena tämä on ihan tuttua, varsinkin aiemmin. Silloin kun en ole ihastunut, juttelen miehille normaalisti, nauran ja hymyilen, joskus tämä tulkitaan flirttailuksikin. Ja kun olen ihastunut, välttelen, vaikutan tylyltä jne. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ujona naisena tämä on ihan tuttua, varsinkin aiemmin. Silloin kun en ole ihastunut, juttelen miehille normaalisti, nauran ja hymyilen, joskus tämä tulkitaan flirttailuksikin. Ja kun olen ihastunut, välttelen, vaikutan tylyltä jne. 😅

Näin miehenä tiedän, että ujo nainen käyttäytyy juuri näin. Paras on kun ihastunut nainen astuu ovesta ulos, näkee miehen ja tuijottaa 2 sekuntia suoraan sieluun. Sitten välittömästi kääntyy ympäri ja ovesta takaisin sisälle 😅

Ujous naisessa on aika viehättävä piirrekin, mutta se tekee lähestymisen todella vaikeaksi. Yritä siinä kertoa tai sanoa jotain kun toinen hermoilee ja vaikuttaa juuri tylyltä sekä välttelevältä 

Vierailija
4/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, olen töissä useamman kerran pyörähtänyt kannoillani ympäri, kun olen huomannut ihastukseni kohteen oleva juuri siellä minne olin menossa.