Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?

Vierailija
03.02.2024 |

Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää? 

Kommentit (427)

Vierailija
361/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sullakin on jotain mt-ongelmia turha sitä kiistää..sun asenne kertoo jo siitä että odotat epärealistisia asioita sen sijaan että antaisit mennä vaan.

Vierailija
362/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia jotain ominaisuuksia mitä sinulla itselläsi ei ole. Mielenterveytesi ei ainakaan ole kunnossa, jos haluat naisen olevan hiljainen koriste. Miksi kukaan haluaisi sellaiseksi ryhtyä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on se jokin kipinä. 

Vierailija
364/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kestä yhtään sitä jos mies asettaa naisille kriteerejä kun taas naiset itse asettaa miehille ties mitä kriteerejä. 

Naisilla ei pitäisi mitään erityisvapauksia olla tässäkään asiassa. Itseäni jopa huvittaa se että naiset vaativat miehen olevan hyvätuloinen ja komea mutta auta armias jos mies sanoo kyseisille naisille että mies haluaa naisen olevan kaunis tai edes normaalipainoinen. 

Naisten itsetunto on heikko eikä naiset kestä yhtään kritiikkiä.

Vierailija
365/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei hyviä naisia oikein löydy. Kannattaa lähteä aasiaan,itä eurooppaan,välimeren suunnille tai etelä amerikkaan. 

Vierailija
366/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä yhtään sitä jos mies asettaa naisille kriteerejä kun taas naiset itse asettaa miehille ties mitä kriteerejä. 

Naisilla ei pitäisi mitään erityisvapauksia olla tässäkään asiassa. Itseäni jopa huvittaa se että naiset vaativat miehen olevan hyvätuloinen ja komea mutta auta armias jos mies sanoo kyseisille naisille että mies haluaa naisen olevan kaunis tai edes normaalipainoinen. 

Nainen aina uhriutuu. 

Vierailija
367/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu jos et itse ole komea ja hyväkroppainen.

Vierailija
368/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustusrouvat on tota varten. http://tinyurl.com/2s3b2pvv

Vierailija
369/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet perus tallukka tylsällä elämällä et voi vaatia insta-beibiä. 

Vierailija
370/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ei hyviä naisia oikein löydy. Kannattaa lähteä aasiaan,itä eurooppaan,välimeren suunnille tai etelä amerikkaan. 

Incöleitä kiihoittaa nämä kunnon mega-biatchit jotka todellakin vaativat mieheltä monia asioita, varsinkin rahaa. Mies saattaa myös päätyä lihoiksi vaikka muhennokseen jos vääriin perheasioihin työntää nenänsä:) 

Vierailija
371/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasia ja Itä-Eurooppa mainittu. 

Milloin teet asialle konkreettisesti jotain?Vai odotatko hamaan tappiin sitä ihmettä, eli että kaunis,nuori japanilainen nainen soittaa ovikelloasi ja pyytää saada antaa billua sulle?

Vierailija
372/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin: sinä saat haluta minkälaisen naisen tahansa. Tällä naisella ei kuitenkaan ole velvollisuutta haluaa sinua.

Vierailija
373/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Onko sinut useinkin otettu suhteeseen väkisin?

Vierailija
374/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyyyyyyyy. Byyyyyyyy. Yyyyyyyy. Kyllä joka naisen nyt pitää olla tissi-missi-fitness-barbi, yyyyy byyyy, se on naisten velvollisuus. Yyy buyyyy 

Vierailija
375/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Onko sinut useinkin otettu suhteeseen väkisin?

Kyllä. Läskit kouvolatukkaisey suominorsut vaanivat öiseen aikaan miehiä, ja ottavat väkisin mukaansa ja pitävät pankkivankeina kodeissaan.

Vierailija
376/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on lapsellinen väite. Miehillä saa olla vaatimuksia. Ei ole minulta pois.

Vierailija
377/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos edes vähän yrittäisit uhriutua vähemmän niin et olisi ihan niin beta-poika?

Te siellä yliksellä rinkirunkkaatte sille että "lastikkoleuat" vie kaikki teidän naiset. 

Teillä luusereilla on ihan samat oikeudet vaatia mitä tahansa kuin muillakin. Kenenkään ei tosin tarvitse kuunnella teidän vaatimisia.  

Vierailija
378/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää ihmisten kriteerilistat. En lähtisi tällaisten kanssa ikinä mihinkään treffeille edes vaikka täyttäisin vaatimuslistat. 

Mulle ainoa kriteeri on rakkaus, se on ainoa tapa saada onnellinen ja kestävä suhde. 

Vierailija
379/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No money no honey.

Vierailija
380/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä pari esimerkkiä millainen olisi riittävän kaunis nainen. Jos kaunis tarkoittaa mallia/missiä, niin sellaiset ei perusjamppojen ulottuvilla ole. Tai jos hoikka/normaalipainoinen tarkoittaa unelmakroppaa niin sama juttu. Nättejä, normaalivartaloisia ja kohtuullisen tasapainoisia naisia löytyy kyllä, eikä nainen yleensä valita jos et anna siihen aihetta.