Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei oppositio vaadi hallituksen kaatamista

Vierailija
03.02.2024 |

Kertokaa mulle, en ymmärrä. Eikö tässä olisi tuhannen taalan paikka kaataa hallitus, joka ei nauti kansan luottamusta edes omissa riveissään? Niin toivon ja odotan sitä!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oppositio tee välikysystä. Se on niin raskasta, silloin olisi pakko tulla istuntoon äänestystä varten. Ei jaksa.

Vierailija
62/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole huomannut, että meillä on demokratia eikä fasismi?

Valtaosa Suomen kansaa on äänestänyt voittaneita hallituspuolueita, oppositiolaiset ovat vähemmistönä. Tuemme kovasti hallitusta.

Ei ole valtaosa. Osa ei edes äänestänyt.

No se ei taas kuulu tähän mitenkään. Ei äänestämättömillä ole mitään mielipiteitä eikä mitään väliä.

Minun mielestäni nimenomaan äänestämättömät ovat tämän nykyisen hallituksen saaneet aikaan.

Uskon nimittäin, että äänestämättä jättäneissä on paljonkin vasemmistolaisesti ajattelevia. Ja koska Kokoomuksen kannattajat käyvät ahkerasti äänestämässä, "nukkuvaksi" jääminen suosii aina Kokoomusta.

Siksi syytän tästä tilanteesta niitä edes jonkin verran vasemmalle kallellaan olevia ihmisiä, jotka ovat jättäneet äänestämättä.

Ehkä se on ihan oikeinkin, että tavallisen kansan elämää kurjistetaan, koska äänestäminen ei näytä kiinnostavan melko isoa osaa kansasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimasuhteet eduskunnassa ei riitä hallituksen kaatamiseksi. RKP:tä on yritetty kosia osallistua kaatamaan mutta ei ole suostunut.

Vierailija
64/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole huomannut, että meillä on demokratia eikä fasismi?

Valtaosa Suomen kansaa on äänestänyt voittaneita hallituspuolueita, oppositiolaiset ovat vähemmistönä. Tuemme kovasti hallitusta.

Ei ole valtaosa. Osa ei edes äänestänyt.

No se ei taas kuulu tähän mitenkään. Ei äänestämättömillä ole mitään mielipiteitä eikä mitään väliä.

Minun mielestäni nimenomaan äänestämättömät ovat tämän nykyisen hallituksen saaneet aikaan.

Uskon nimittäin, että äänestämättä jättäneissä on paljonkin vasemmistolaisesti ajattelevia. Ja koska Kokoomuksen kannattajat käyvät ahkerasti äänestämässä, "nukkuvaksi" jääminen suosii aina Kokoomusta.

Siksi syytän

Olen yksi niistä jotka eivät äänestä. Olen tasan kerran elämäni aikana äänestänyt ja se riitti.

Yksi ja sama mitä tekevät, voivat puolestani orjuuttaa kansan mikäli haluavat. Todellinen valta on ylikansallisilla tahoilla jotka ohjaavat "kansanedustajia", siksi koskaan maailmanhistoriassa ei ole kansan asiaa ajettu. 

Minä olen vapaa ja teen mitä haluan, tarvittaessa otan väkivallalla kaiken mitä tarvitsen. En kysele kun on kyse omista eduista ja en ole itsekäs vaan yhteiskunta pakottaa tähän ajamalla ylikansallisia etuja.

Vierailija
65/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kaipaa vihervassareita ja yltiöpäistä ilmastopolitiikkaa yli 3€/litra maksavaa bensaa.