Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hiippailee takapihalla

Vierailija
03.02.2024 |

Näin taskulampun vilauksen metsässä. Joku hiippailee takapihan metsiköissä. Pitää varmaan talon kulmiin asennella liiketunnistin valaisimet kaikenmaailman sekopäiden varalta. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu naapurissa joku tirkistelijä hiippari. Aattelin ensi kerralla sen eukolta kysyä, kun näen pihamaalla, että tietääkö ukkonsa touhuista. Monta kertaa yhytetty miehen kanssa raukkaparka talon nurkilta, eikö sitten ole omaa elämää vai mikä ajaa tirkistelemään. Säälittävä lähinnä, meitä se ei kyllä haittaa, mutta jos ukko on vaikka hoidon tarpeessa, niin tietäisi auttaa.  Oma mies sanoi seuraavan kerran marssivansa kysymään ukolta, miten niin kiinnostaa naapurin rouvan saunatouhut 😜 Nähtävästi oma eukko ei anna tai jotain, luulinkin aluksi heitä sisarruksiksi, kun ei mitään kemiaa heidän välillä näyttänyt olevan. Mutta eihän se muille kuulu, kukin tyylillään. 

Voihan se olla muistisairas. Saattaa olla erikoista käytöstä ja yliseksuaalisuutta hällä.

Vierailija
22/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vaan lenkkeilijä tai karannutta lemmikkiä etsivä. Jos on siellä vaan kyttäilemässä taloihin niin tuskin olisi lampun kanssa.

Meilläkin tontti rajoittuu pieneen metsikköön ja pari kertaa naapurin kissat olleet aidan takana olevassa puussa ja niitä sitten naapuri ollut maanittelemassa alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen monesti otsalampun kanssa metsässä. En kyllä kenenkään pihoihin tule, mutta varmasti joku on nähnyt minut ja koirani kulkevan. Veemäistä, kun on niin pimeää hyvinä lenkkiaikoina.

Vierailija
24/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kulkureittejä koiranulkoiluttajilla kun ei kuljeta teitä pitkin.

Miten niin ihme? Just parhaita!

Vierailija
25/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan vaan lenkkeilijä tai karannutta lemmikkiä etsivä. Jos on siellä vaan kyttäilemässä taloihin niin tuskin olisi lampun kanssa.

Meilläkin tontti rajoittuu pieneen metsikköön ja pari kertaa naapurin kissat olleet aidan takana olevassa puussa ja niitä sitten naapuri ollut maanittelemassa alas. 

Tämä juuri. Jos haluaa salaa tirkistellä, niin tuskinpa lampun kanssa kulkee.

Vierailija
26/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Fingerporin pervo, joka katsoi Pate Mustajärveäkin ulkoa ja ikkunasta käsin.

Vierailija
27/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo se siellä vain etsiskelee sopivaa paikkaa riukupaskalle. Ollut vatta kuralla viime aikoina.

Vierailija
28/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Riikka Purra, tutkii miten elät ja miten voi lisätä kurjuuttasi.

Kyllä se on Sanna Marin, joka etsii kadonnutta hallitustaan.

Vierailija
29/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo yksittäiset taskulampun tai otsalampun kanssa rämpijät on ainakin meillä päin koiranulkoiluttajia tai metsästäjiä etsimässä koiraansa. Ne, jotka on luvattomilla asioilla, harvemmin kantaa lamppua mukanaan ja pääsääntöisesti valikoivat myös sellaisia kulkureittejä, joista pääsee nopeasti autolle/muulle poistumiskulkuneuvolle, eivät todellakaan liiku missään hankalissa pöpeliköissä.

Itse olen taskulampun saatika otsavalon pitänyt päällä jos sitä olen tarvinnut. Myöskin olen liikkunut ihan luontevasti. En vain nopeasti vilauttanut nähdäkseni ympäröivän maaston että näen kulkea sokkona 😁

Mä näen suht hyvin pimeässä, ja kuljen mieluummin ilman lamppua jos vaan yhtään on tähtitaivaan/lumen heijastuksesta valoa tarjolla niin, että näkee kontrastin maastossa. Otsalampun kanssa on melkein vaikeampaa liikkua, kun se rajaa näkökentän niin vahvasti siihen keilaan ja sauvasolut deaktivoituu. Montakohan ihmistä olen onnistunut pelottelemaan henkihieveriin pimeässä hiippaillessani.. :)

Vierailija
30/30 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa ap pimeän kiikarit. Sellaset oli mun stalkkerilla.

No hyi, toivottavasti sulla ei olikeasti ole tuollaista stalkkeria!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi