Joku hiippailee takapihalla
Näin taskulampun vilauksen metsässä. Joku hiippailee takapihan metsiköissä. Pitää varmaan talon kulmiin asennella liiketunnistin valaisimet kaikenmaailman sekopäiden varalta.
Kommentit (30)
Varmaan ap joku av-mamma. Nehän väittää aina tuntevansa jonkun.
Yleensä nuo yksittäiset taskulampun tai otsalampun kanssa rämpijät on ainakin meillä päin koiranulkoiluttajia tai metsästäjiä etsimässä koiraansa. Ne, jotka on luvattomilla asioilla, harvemmin kantaa lamppua mukanaan ja pääsääntöisesti valikoivat myös sellaisia kulkureittejä, joista pääsee nopeasti autolle/muulle poistumiskulkuneuvolle, eivät todellakaan liiku missään hankalissa pöpeliköissä.
Rekrytoija vaan se siellä etsii sopivia uhreja
Tuo se olisikin hyvä harrastus. Tiedän meinaan ettei siitä saa mitään rangaistusta. Mulla oli stalkkeri ja rauhassa sai kiusata.
mailläkäy joku syömässä kauralyhteet... oisko sama tyyppi
Se on Riikka Purra, tutkii miten elät ja miten voi lisätä kurjuuttasi.
Kohta se ap koputtelee sun ikkunoihisi.
Exä? Jos joku luulee että se on tavallinen luontopaikka ja metsä jossa saa olla. Ellei ole kovin lähellä taloa.
Ihme kulkureittejä koiranulkoiluttajilla kun ei kuljeta teitä pitkin.
Höh, olisit kiljunut täysiä ikkunasta perkelettä.
Katsopa ap pimeän kiikarit. Sellaset oli mun stalkkerilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo se olisikin hyvä harrastus. Tiedän meinaan ettei siitä saa mitään rangaistusta. Mulla oli stalkkeri ja rauhassa sai kiusata.
Minä hoitaisin rankaisemiset itse jos tarvetta olisi. :)
Pistelisin reikiä tai leikkaisin oksasaksilla joutilaita sormia irti tms. Jos olisi huono päivä niin sitten voisin suuttua ihan oikeasti.
Ja mistä päättelet, että metsässä ulkoileva ihminen on sekopää? Kyllä tämän kertomuksen perusteella se sekopää löytyy talosta sisältä.
Meillä asuu naapurissa joku tirkistelijä hiippari. Aattelin ensi kerralla sen eukolta kysyä, kun näen pihamaalla, että tietääkö ukkonsa touhuista. Monta kertaa yhytetty miehen kanssa raukkaparka talon nurkilta, eikö sitten ole omaa elämää vai mikä ajaa tirkistelemään. Säälittävä lähinnä, meitä se ei kyllä haittaa, mutta jos ukko on vaikka hoidon tarpeessa, niin tietäisi auttaa. Oma mies sanoi seuraavan kerran marssivansa kysymään ukolta, miten niin kiinnostaa naapurin rouvan saunatouhut 😜 Nähtävästi oma eukko ei anna tai jotain, luulinkin aluksi heitä sisarruksiksi, kun ei mitään kemiaa heidän välillä näyttänyt olevan. Mutta eihän se muille kuulu, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo yksittäiset taskulampun tai otsalampun kanssa rämpijät on ainakin meillä päin koiranulkoiluttajia tai metsästäjiä etsimässä koiraansa. Ne, jotka on luvattomilla asioilla, harvemmin kantaa lamppua mukanaan ja pääsääntöisesti valikoivat myös sellaisia kulkureittejä, joista pääsee nopeasti autolle/muulle poistumiskulkuneuvolle, eivät todellakaan liiku missään hankalissa pöpeliköissä.
Itse olen taskulampun saatika otsavalon pitänyt päällä jos sitä olen tarvinnut. Myöskin olen liikkunut ihan luontevasti. En vain nopeasti vilauttanut nähdäkseni ympäröivän maaston että näen kulkea sokkona 😁
Jaa. Vai sellaista. Asutko erakkona keskellä ei mitään, vai onko paljon naapuritaloja? Ymmärrän kyllä jos joku naapuri kulkee julkisessa metsässä pimeällä, tai vaikka ohikulkija. Vaikeaa se olisi pimeässä ilman lamppua.