Onko muilla yksin elävillä vaikeuksia keksiä koti-illoille tekemistä?
Itsellä välillä todella vaikea keksiä tekemistä. Leffoja ja sarjoja ei jaksa joka ilta katsoa. Siivoamista varmaan aina olisi, mutta kerrostalokaksiossa ei siivoamistakaan ole loputtomiin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä riittää tekemistä
Ei kai siellä sen kummempaa tekemistä ole kuin muuallakaan? Kotona on samat askareet, kaupungilla samat huvitukset kuin muissakin kaupungeissa. Tarjonnan määrässä vain on eroa. Samalla tavalla sitä siellä voi kyllästyä saman tekemiseen, jos on jo kaikki teatterit ja ravintolat ym. kolunnut läpi.
Helsingissä pääsee uskovien kanssa kadulle viemään stadilaisille evankeliumia. Ja kun haluaa vaihtaa maisemia, Hki-Vantaalta pääsee ulkomaille.
Videopelien pelaaminen. Itse olen nainen joka on pelannut lapsesta asti ja se on parhain ajanviete mitä on olemassa kun valitsee hyviä pelejä.
On juu tylsää on. Poljen kuntopyörää ajankuluksi tai katselen videoita youtubesta tai pelaan pleikkaria.
Tulis jo kevät niin pääsis kalaan ainakin.
Sama ongelma täällä, tylsää on ollut useamman vuoden. Sitä tilaa voi ihmetellä ennen kuin sen kokee, mutta sitten kun sen kokee, niin ei enää ihmettele.
Teen itse töitä kotoa käsin ja onhan se jatkuva kotona oleminen tylsää, ei siitä mihinkään pääse. Arki-illat vietän myös pitkälti kotona ulkoilua lukuunottamatta, mutta viikonlopuksi pakko keksiä jotain muuta ohjelmaa.
En tiedä miten jollain voi olla tylsää. Maailma on täynnä kiinnostavia asioita, eikä niitä läheskään kaikkia ehdi tutkia jos töissäkin vielä pitää käydä. Lukeminen, kirjoittaminen, soittaminen, laulaminen, kokkailu, urheilu, matkustaminen, taide, kulttuuritapahtumat, ystävät, perhe, eläimet, retkeily, tanssiminen, valokuvaaminen, nettisurffailu, leffat ja sarjat. Luettelosta ei tulisi loppua.