Voisin antaa taas iäkkäämmälle
Koska viime vuonna tapailin hetken erästä vanhempaa miestä. Tämä oli ollut monta vuotta ilman, koska oli jäänyt leskeksi..Juttu hiipui, mutta ainakin hän sai kokea jotain vielä viime metreillään.
Ihan positiivinen kokemus itsellenikin. Muutenkin virkistävää olla pitkästä aikaa jonkun eri ikäisen kanssa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 56v olisi nyt tarjolla 30 vuotias naimisissa oleva äityli, joka haluaisi taas tuntea olevansa nainen.
Tuo ikä ero hieman kalvaa mieltäni, vaikka hän on todella seksikäs sporttinen kaunotar.
Vaikea henkinen taisto, ei pitäisi ajatella vissiin mitään?
Turun suunnalla myös, täällä näköjään tapahtuu...
Täällä Turussa tapahtuu tai ainakin moni haluaisi että omalla kohdalla tapahtuisi.
Mitä ihmettä arkailet. Jos minulle tuo tilanne tarjoutuu, niin varmasti otan vastaan.
Ei ihme ettei löydy miestä, kun seutu on pervoja täynnä.
Ap
Mikä on pervoa, se onkin sitten mielenkiintoinen kysymys, kerotko itse mikä?
Olen turusta ja lähes 60 v, mutta ilmeisesti olen sitt
Turkulaisuus ei tee pervoksi. Huonot tavat ja törkeydet tekevät. Poistin tuosta yhdenkin, ei -turkulaisen varatun vonkaajan tiedot.
Sekin mitä tuolla aiemmin kirjoiteltiin, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v. nainen ja minua kiihottaa ajatus huomattavan iäkkäästä miehestä kähmimässä minua. Miehen tulisi kuitenkin olla sellainen kiltti ja lempeä, mitään irvokasta pervomiestä en halua.
En nyt ihan geriatrikon puristelua kaipaa, mutta hellä ja osaava seksi 60+ mieheltä kelpaisi kyllä. Olen itse n.50v.
Ap
Olen 60, hoikka, nuorekas. Usein luullaan yli 10v nuoremmaksi. Toissavuonna tarttui baarista mukaan 25v neitokainen. Tavataanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v. nainen ja minua kiihottaa ajatus huomattavan iäkkäästä miehestä kähmimässä minua. Miehen tulisi kuitenkin olla sellainen kiltti ja lempeä, mitään irvokasta pervomiestä en halua.
En nyt ihan geriatrikon puristelua kaipaa, mutta hellä ja osaava seksi 60+ mieheltä kelpaisi kyllä. Olen itse n.50v.
Ap
Olen 60, hoikka, nuorekas. Usein luullaan yli 10v nuoremmaksi. Toissavuonna tarttui baarista mukaan 25v neitokainen. Tavataanko?
Katsotaan. Tapasin juuri erään ihmisen, mutta eihän tässä ole kehenkään sitouduttu.
Mikä on pervoa, se onkin sitten mielenkiintoinen kysymys, kerotko itse mikä?
Olen turusta ja lähes 60 v, mutta ilmeisesti olen sitten "pervo"