Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin antaa taas iäkkäämmälle

Vierailija
03.02.2024 |

Koska viime vuonna tapailin hetken erästä vanhempaa miestä. Tämä oli ollut monta vuotta ilman, koska oli jäänyt leskeksi..Juttu hiipui, mutta ainakin hän sai kokea jotain vielä viime metreillään. 

Ihan positiivinen kokemus itsellenikin. Muutenkin virkistävää olla pitkästä aikaa jonkun eri ikäisen kanssa. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäänpi ehdottonasti jos vasektomia. Sitä oikeastaan toivon. En halua alkaa syömään hormoonimoskaa

Olen itse hankkinut sterilisaation aikoja sitten. Vain sairauksia pitää ehkäistä.

Ap

Vierailija
22/44 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuossa aiemmin vastasin, että mulla 44-vuotiaalla on seksisuhde 61-vuotiaan miehen kanssa. Syön pillereitä koska miehelle ei ole tehty vasektomiaa. Paljaalla pannaan siis. Jos mulla on muita, niin kortsu käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuossa aiemmin vastasin, että mulla 44-vuotiaalla on seksisuhde 61-vuotiaan miehen kanssa. Syön pillereitä koska miehelle ei ole tehty vasektomiaa. Paljaalla pannaan siis. Jos mulla on muita, niin kortsu käytössä.

Varmasti ihana "lahja" sille miehelle, että saa nauttia vapaasti. Kuten saat sinäkin. 

Vierailija
24/44 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihana "lahja" sille miehelle, että saa nauttia vapaasti. Kuten saat sinäkin. 

Alkuun piti käyttää kortsua kun mulla ei ollut pillereitä ja miehellä oli vaikeuksia seisokin kanssa kortsun takia. Ja täytyy sanoa, että kyllä mä huomaan eron onko kullin päällä kortsu vai ei. Ilman tuntuu paremmalta. Ja nautin ajatuksesta, että mies laukeaa mun sisälle ja osa spermasta jää sinne kun ei heti valu pois. Tuntuu jotenkin täydeltä seksi silloin. Huomasin tämän asian vain siinä kohtaa kun tavattiin liian usein ja miehellä vaikeuksia seisokin kanssa ja paneminen onnistui vain vähän yhdellä tapaamiskerralla. Sain miehen laukeamaan suihinotolla. Toki mies oli jo mua nuollut ja sormettanut, mutta jäi vähän tyhjäksi olo kun ei kunnolla pantu ja mies päästänyt spermoja mun sisälle. 

Olenko aivan hölmö ajatusteni kanssa. :D Ja siis ihan nainen olen ettei tarvitse väittää mun olevan mies. Täällä kun monesti väitetään mieheksi kun kertoo omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan seksistä. Jotkut ilmeisesti ajattelee kaikkien naisten olevan jotakin siveydensipuleja, jotka eivät seksistä avoimesti täällä kirjoittele tai hyvänen aika nauti seksistä!

Vierailija
25/44 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun piti käyttää kortsua kun mulla ei ollut pillereitä ja miehellä oli vaikeuksia seisokin kanssa kortsun takia. Ja täytyy sanoa, että kyllä mä huomaan eron onko kullin päällä kortsu vai ei. Ilman tuntuu paremmalta. Ja nautin ajatuksesta, että mies laukeaa mun sisälle ja osa spermasta jää sinne kun ei heti valu pois. Tuntuu jotenkin täydeltä seksi silloin. Huomasin tämän asian vain siinä kohtaa kun tavattiin liian usein ja miehellä vaikeuksia seisokin kanssa ja paneminen onnistui vain vähän yh

Nauttimista varten se teidän suhdekin perustettiin, eikö?

Tahdon itsekin iloa ja lämpöä, että tehdään hyviä juttuja toinen toisilleen. 

Ap

Vierailija
26/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi naisen seura ja kosketus pitkästä aikaa. Olen 62v mies Turusta ja leskenä ollut 6 vuotta.

Asun itsekin Turun suunnalla. T. Ap

Minä olen tämä 62v mies. Joku toinen näköjään  tuli väliin. 

Saako sinuun aloittaja jotenkin yhteyden?

Vierailija
27/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun piti käyttää kortsua kun mulla ei ollut pillereitä ja miehellä oli vaikeuksia seisokin kanssa kortsun takia. Ja täytyy sanoa, että kyllä mä huomaan eron onko kullin päällä kortsu vai ei. Ilman tuntuu paremmalta. Ja nautin ajatuksesta, että mies laukeaa mun sisälle ja osa spermasta jää sinne kun ei heti valu pois. Tuntuu jotenkin täydeltä seksi silloin. Huomasin tämän asian vain siinä kohtaa kun tavattiin liian usein ja miehellä vaikeuksia s

Joo todellakin nauttimista varten on suhde. Kestää niin kauan kuin kestää ja nautin kyllä hyvästä seksistä. En kaipaa parisuhdetta nyt, mutta seksi tämän miehen kanssa on ihanaa. 

Vierailija
28/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi naisen seura ja kosketus pitkästä aikaa. Olen 62v mies Turusta ja leskenä ollut 6 vuotta.

Onko sulla s-postia?

Ap

Tein sp-osoitteen.  m62tku@gmail.com  Laitatko viestiä.

Katellaan.

En sittenkään etsi seksiä. Koeta löytäää joku muu.

m62

Vierailija
29/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Sehän on se aikammesyöpä naisilla: 

" nettitähti tunnetaan erityisesti treenatun peppu'nsa ansiosta, sillä sen ansiosta kaunottarella on jo yli 12 miljoonaa seuraajaa.. " ?????? - Oikeesti.

Vierailija
30/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla s-postia?

Ap

Tein sp-osoitteen.  m62tku@gmail.com  Laitatko viestiä.

Katellaan.

En sittenkään etsi seksiä. Koeta löytäää joku muu.

m62

Ok. Kyllä mulle toisen ihmisen seurakin kelpaa ilman seksiä.

Vierailija
31/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 56v olisi nyt tarjolla 30 vuotias naimisissa oleva äityli, joka haluaisi taas tuntea olevansa nainen.

Tuo ikä ero hieman kalvaa mieltäni, vaikka hän on todella seksikäs sporttinen kaunotar.

Vaikea henkinen taisto, ei pitäisi ajatella vissiin mitään?

Turun suunnalla myös, täällä näköjään tapahtuu...

Vierailija
32/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 56v olisi nyt tarjolla 30 vuotias naimisissa oleva äityli, joka haluaisi taas tuntea olevansa nainen.

Tuo ikä ero hieman kalvaa mieltäni, vaikka hän on todella seksikäs sporttinen kaunotar.

Inha setä.

Vierailija
33/44 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillin lutkuttamisesta saa kurkkusyövän.

Vierailija
34/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka yhä vapaana. Huom, ei varatut, kiitos. 

Vierailija
35/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Turussa tapahtuu tai ainakin moni haluaisi että omalla kohdalla tapahtuisi.

Mitä ihmettä arkailet. Jos minulle tuo tilanne tarjoutuu, niin varmasti otan vastaan.

Vierailija
36/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Turussa tapahtuu tai ainakin moni haluaisi että omalla kohdalla tapahtuisi.

Mitä ihmettä arkailet. Jos minulle tuo tilanne tarjoutuu, niin varmasti otan vastaan.

Ei ihme ettei löydy miestä, kun seutu on pervoja täynnä. 

Ap

Vierailija
37/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä varatuista pervoista.

Vain normaalin ihmisen seura kiinnostaa.

Vierailija
38/44 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/44 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edennyt asian suhteen?  Jos nainen ilmaisee kiinnostusta niin ei sitä niin vaan saa ohittaa. 

Vierailija
40/44 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 setä etsii 16v rakastajaa. nuolen perswitut ja peenistäkin on sanottu isoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan