Älykkäät miehet on niin seksikkäitä
Olen taas ihastunut sellaiseen Etenkin sellaiset jotka eivät edes tajua sitä itse.
Kommentit (59)
Tarkoitatko ap nyt tässä minkä näköistä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Musk on ennen kaikkea rahanahne. Hänhän kaveeraa Putinin kanssa. Vain raha merkitsee. Ja käyttää huumeita, järjestää huumebileitä veljensä kanssa, on huono ihmisten johtaja ja kuvittelee, että muiden olisi annettava kaikki aikansa vain hänelle. Itse nukkuu toimistolla, mutta eihän muut voi noin omistautua työlleen, jos esim. haluaa olla hyvä vanhempi. Itse en viitsisi noin mulkulle tyypille tehdä töitä, kun hän kerää kuitenkin rahat toisten tekemistä töistä.
Johtamansa yritykset toimivat harvinaisilla aloilla ilman kilpailijoita, mutta esim. X tuottaa tappiota.
Ei pidä paikkaansa. Ottanut suuria riskejä koko omaisuudellaan, joka todistaa että hän haluaa toteuttaa haaveitaan ja raha on vain väline yrittää toteuttaa niitä. Se on romantikon piirre, ei rahanahneen. Sitä paitsi hän ei edes leveile rahoillaan. Musk halveuksuu sitä että hänen työntekijät rikastuttuaan alkavat elämään rikasta elämää sen sijaan että jatkaisivat työskentelyä sen eteen mikä on tärkeää. Se kertoo ettei häntä kiinnosta rikas elämä, eli raha. Ei ole mikään huumeveikko, aivan panettelua. Jossain Joe Roganissa yhden jointin polttanut niin panettelijat jaksaa vääntää huumevalheita.
Musk muka Putinin kaveri. Todellisuudessa Muskin omistama Starlink on auttanut Ukrainaa valtavasti. Musk on yksilötasolla eniten Ukrainaa epäsuorasti auttanut ihminen sen ansiosta, ehkä Bidenia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Musk on ennen kaikkea rahanahne. Hänhän kaveeraa Putinin kanssa. Vain raha merkitsee. Ja käyttää huumeita, järjestää huumebileitä veljensä kanssa, on huono ihmisten johtaja ja kuvittelee, että muiden olisi annettava kaikki aikansa vain hänelle. Itse nukkuu toimistolla, mutta eihän muut voi noin omistautua työlleen, jos esim. haluaa olla hyvä vanhempi. Itse en viitsisi noin mulkulle tyypille tehdä töitä, kun hän kerää kuitenkin rahat toisten tekemistä töistä.
Johtamansa yritykset toimivat harvinaisilla aloilla ilman kilpailijoita, mutta esim. X tuottaa tappiota.
Kaikki totaalisen väärin. Lue Muskin elämänkerta ja opi. Kun tässä puhuttiin älystä niin kommenttisi todistaa että sinun äo < 80. Usein yksi kommentti riittää jo osoittamaan ihmisen tyhmyyden kuten nyt kävi.
No kieltämättä totta sillä tavalla, että vaikka mies olisi todella hyvännäköinen ja miehekäs, en innostuisi hänestä millään tavalla, jos hän olisi tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Vierailija kirjoitti:
Suomensuomalaiset miehet ovat älykkäämpiä kuin suomenruotsalaiset, jotka ovat puolestaan älykkäämpiä kuin riikinruotsalaiset.
Mutta PISA-tulokset ovat Suomessa laskussa eli älykkyysosamäärämme on laskusuunnassa.
No sekin vaatii jonkinlaista älyä, että onnistuu mahduttamaan muutamaan lauseeseen noin paljon asiavirheitä :)
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä totta sillä tavalla, että vaikka mies olisi todella hyvännäköinen ja miehekäs, en innostuisi hänestä millään tavalla, jos hän olisi tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Ja kuitenkin tällaiset tyhmät mutta komeat miehet panee Stadin yöelämässä joka viikonloppu siinä missä älykkäät ja koulutetut mutta tavallisen näköiset miehet eivät saa ketään. Tämä kaikki on jo johtanut tilanteeseen missä lapsia ja perheitä ei synny. Tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ottanut suuria riskejä koko omaisuudellaan, joka todistaa että hän haluaa toteuttaa haaveitaan ja raha on vain väline yrittää toteuttaa niitä. Se on romantikon piirre, ei rahanahneen. Sitä paitsi hän ei edes leveile rahoillaan. Musk halveuksuu sitä että hänen työntek
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010106139.html
Aivan naurettavaa väittää, ettei käyttäisi huumeita. Etkö edes seuraa uutisia?? Älykäs et ainakaan ole. Muutenkin älä viitsi puhua romantikoista, kun et ymmärtä, mitä se tarkoittaa. Muskilla on narsistisia piirteitä.
Tesla-miljardööri ja pikaviestipalvelu X:n omistaja Elon Musk, 52, on jälleen otsikoissa.
Yhdysvaltalainen talousmedia Wall Street Journal (WSJ) uutisoi nimettömiin lähteisiinsä vedoten, että viime vuosina eräät Muskin omistamien yritysten johtajat ja hallituksen jäsenet sekä muut miljardööriä lähellä olevat ovat huolestuneet siitä, että hänen käyttäytymistään ohjaa huumeiden käyttö.
WSJ:n mukaan Musk on aiemmin käyttänyt muun muassa ketamiinia, lsd:tä, kokaiinia, ekstaasia ja psykedeelisiä sieniä.
Muskille läheiset ihmiset sanovat, että hänen huumeiden käyttönsä on jatkuvaa. Etenkin ketamiinin kerrotaan olevan Muskin suosiossa, ja hänellä on siihen myös resepti.
WSJ:n mukaan Muskin ympärillä olevat ihmiset ovat jo kauan sitten tottuneet hänen epävakaaseen käytökseensä. Jotkut Space X:n johtajat huomasivat kuitenkin muutoksen yritystapahtumassa vuoden 2017 lopulla.
Tuolloin Musk väitetysti saapui tapaamiseen myöhässä ja puhui käsittämättömiä. Hänen sanotaan myös kuvailleen rönsyilevästi avaruusyhtiönsä uutta rakettia.
Musk on aiemmin julkisesti polttanut kannabista kalifornialaiskoomikko Joe Roganin podcast-lähetyksessä syyskuussa 2018. Kannabiksen viihdekäyttö on laillista Kaliforniassa.
Kenen idoli on tällainen narkki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ottanut suuria riskejä koko omaisuudellaan, joka todistaa että hän haluaa toteuttaa haaveitaan ja raha on vain väline yrittää toteuttaa niitä. Se on romantikon piirre, ei rahanahneen. Sitä paitsi hän ei edes leveile rah
Walter Isaacson seurasi Muskia kaikkialle kahden vuoden ajan kirjoittaakseen hänestä elämänkerran eikä ole sanonut Muskia huumeidenkäyttäjäksi, vaikka on hyvin rehellisesti monista negatiivisistakin asioista kertonut kirjassa. Sun todiste oli aika hatara tässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. äly on miehessä vetoavaa, kun niin moni miehistä on kaikkea muuta kuin älykäs.
Samasta syystä lastaan hoitava mies on seksikäs. Tai ruokaa laittava mies.
Pitääpä käydä ottamassa ovella jonottavista naisista ensimmäinen sisään!
No pahus, ei siellä ollut ketään.
Olisivatko erehtyneet osoitteesta?
Muskin panettelijat ovat vihervasemmistouskovaisia, joita nyppii Musk siitä syystä että Musk sanoo woke-ajattelutapaa virukseksi, jota vastaa pitää taistella. Tässäkin asiassa Musk on oikeassa. Nämä vasemmistolaiset on samanlaisen panettelukampanjan laittaneet pystyyn kuin oli persuja vastaan heti hallituksen muodostuessa, kun lehdistö jaksoi taivastella vuosikymmenten takaisia pikkujuttuja ja pesukarhukravaatteja.
Uuh ihanat fiksut miehet, jotka puhuu sinut pyörryksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät naisetkin ovat seksikkäitä. En jaksa mitään bimboja, jotka haksahtaa helppoihin virheisiin elämässä. Eivät he edes ymmärrä vaikka yrittää selittää miten kannattaisi toimia. Yleensä sitten puhuvat jostain yliluonnollisista jutuista tosissaan ja seuraavat roskaa ymmärtämättä sitä että se on tyhmille.
Itse tapasin eilen älykkään miehen, joka puhui yliluonnollisista jutuista.
Jokainen ihminen, joka on koskaan elänyt uskoo johonkin yliluonnolliseen.
Perusteles vähä enemmän tätä väitettä
Kaikki uskovat asioihin, joita eivät voi omin aistein todentaa ja jotka asettuvat arkielämän ulkopuolelle. Jotkut uskovat Jumalaan, toiset alkuräjähdykseen. Molemmat ovat uskonkappaleita.
Olenkin 100% varma että jos sinulle tarjoituisi tilaisuus mennä naimisiin maailman rikkaimman miehen eli Elonin kanssa, niin et tietenkään suostuisi.