Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät miehet on niin seksikkäitä

Vierailija
03.02.2024 |

Olen taas ihastunut sellaiseen Etenkin sellaiset jotka eivät edes tajua sitä itse.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. äly on miehessä vetoavaa, kun niin moni miehistä on kaikkea muuta kuin älykäs.

Samasta syystä lastaan hoitava mies on seksikäs. Tai ruokaa laittava mies.

Jaa ei taida pitää paikkaansa. Olen erittäin koulutettu, huolehdin lapsistani yksin, kokkaan kaikkia ruuatkin (kuka muu sen tekisi) sekä hoidan muutkin arjen askareet mutta eipä oo halukkaita naisia näkyny vuosiin.

*Ulinaa liian korkeasta rimasta ja siitä, etteivät ylipainoiset kelpaa*

Ai sellastako naiset satuilee ettei mulle kelpais kaikki naiset? Ylipainoa mulla kyllä vähän on mutta sehän lähtee kun syö vähemmän.

Vierailija
22/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät naisetkin ovat seksikkäitä. En jaksa mitään bimboja, jotka haksahtaa helppoihin virheisiin elämässä. Eivät he edes ymmärrä vaikka yrittää selittää miten kannattaisi toimia. Yleensä sitten puhuvat jostain yliluonnollisista jutuista tosissaan ja seuraavat roskaa ymmärtämättä sitä että se on tyhmille.

Itse tapasin eilen älykkään miehen, joka puhui yliluonnollisista jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen on myös seksikäs. Olen itse älykäs ja näin ollen seksikäs mies, joka tykkää kyetä keskustelemaan asiasta kuin asiasta kumppanini kanssa. Naisen koulutuksesta ja statuksesta en tosin lainkaan välitä. Saa vaikka olla kassaneiti, kunhan muuten älykäs, ja nuori ja kaunis. 

Vierailija
24/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät naisetkin ovat seksikkäitä. En jaksa mitään bimboja, jotka haksahtaa helppoihin virheisiin elämässä. Eivät he edes ymmärrä vaikka yrittää selittää miten kannattaisi toimia. Yleensä sitten puhuvat jostain yliluonnollisista jutuista tosissaan ja seuraavat roskaa ymmärtämättä sitä että se on tyhmille.

Jokainen ihminen, joka on koskaan elänyt uskoo johonkin yliluonnolliseen. 

Vierailija
25/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä älykäs ihminen tietää olevansa älykäs. Mutta on varmaan seksikkäämpää, että äly näkyy potentiaalina eikä kerskailuna ja pätemisenä. M44

Vierailija
26/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, naiset lakoaa riveissä missä tahansa kuljenkin. Kannan varmuuden vuoksi mukana hajusuolaa ja suklaata pahimpien tapausten varalle.

Vierailija
27/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nämä helpot virheet elämässä, jota älykäs ei tee?

Vierailija
28/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä älykäs ihminen tietää olevansa älykäs. Mutta on varmaan seksikkäämpää, että äly näkyy potentiaalina eikä kerskailuna ja pätemisenä. M44

Joo, aidosti älykkäillä ei ole tarvetta korostaa sitä, päin vastoin, se näkyy muissa asioissa. Pahimpia on nämä, jotka luulee olevansa suurikin lahja luomakunnalle ja silti jutut on niin typeriä, että ulkopuolisiakin hävettää. 

Vierailija
29/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on seksikästä, mutta eivät kaikki älykkäät miehet ole seksikkäitä. Esimerkiksi Elon Musk on aika vastenmielinen, vaikka superälykäs onkin.

Luonne merkitsee myös paljon. Musk on täynnä itseään, vaativa muita kohtaan ja hyvin itsekäs sekä myös käyttää huumeita ja kärsii mielenterveyden ongelmista. Hyvin epämiellyttävä tapaus.

Ei oikeasti käytä huumeita. Välillä jotain kannabista, joka on mieto. Ei sitäkään säännöllisesti. Onko täynnä itseään, vai tietääkö olevansa useimpia älykkäämpi? Hän on useimpia älykkäämpi, todisteena siitä useat menestyneet yritykset jotka on saanut laitettua pystyyn ja tehnyt itsestään maailman rikkaimmain miehen omilla ansioillaan. Musk ei ole kovin itsekäs, kun miettii että hän yrittää auttaa koko ihmiskuntaa. Syy miksi nosti sähköautot ylös oli ilmastonmuutos. Syy miksi laittoi SpaceX pystyyn oli huoli siitä selviääkö ihmiskunta, jos ei pääse muille planeetoille tulevaisuudessa.

Muskin itsekkyyspuheet lähinnä kumpuaa siitä, että hän on hyvin kunnianhimoinen eikä jää katselemaan tyhmiä tai laiskoja työntekijöitä. Eikä välitä epärehellisesti olla ystävällinen, vaan sanoo työntekijöille että heidän pitää painua hittoon, jos ei ole tyytyväinen heidän panokseen. Mutta olen samaa mieltä hänen kanssaan, että jos pitää valita tärkeissä asioissa menestys tai ystävällisyys, niin menestys tulee ensin. Muuten noi sähköautotkin olisi jääneet haaveeksi. Tai kehitys rakettiteknologiassa.

Vierailija
30/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen, joka on koskaan elänyt uskoo johonkin yliluonnolliseen. 

Perusteles vähä enemmän tätä väitettä

Vierailija
31/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nämä helpot virheet elämässä, jota älykäs ei tee?

Takaa lainoja, tulee manipuloiduksi, hoidattaa itseään luontaishoidoilla, päästää sammakoita työhaastattelussa...

Eri

Vierailija
32/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, naiset lakoaa riveissä missä tahansa kuljenkin. Kannan varmuuden vuoksi mukana hajusuolaa ja suklaata pahimpien tapausten varalle.

Oletko juissi halal-laho?

Vierailija
33/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko juissi halal-laho?

J. Bond. 

Vierailija
34/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ei ole miehessä tärkeää. Palkon tärkeämpää on miehekkyys, itsevarmuus, se että tarpeen tullen puolustaa naistaan. Älykkäät miehet on tavallisesti hiiriä, sellaista ei itseään kunnioittava nainen arvosta.

Vierailija
35/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tarve naisilla on demonisoida Muskia, joka on suunnilleen yksilöistä ihmiskunnan suurin hyväntekijä kun tarkastelee asiaa suuressa mittakaavassa. Heitä häiritsee se että Musk ei käyttäydy aina kivasti. Ilmeisesti se on tärkeämpää kuin se mitä saa aikaiseksi.

Vierailija
36/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly ei ole miehessä tärkeää. Palkon tärkeämpää on miehekkyys, itsevarmuus, se että tarpeen tullen puolustaa naistaan. Älykkäät miehet on tavallisesti hiiriä, sellaista ei itseään kunnioittava nainen arvosta.

Itsevarmuus ilman älyä on aika tuhoisa yhdistelmä. Joku tollo, joka on varma itsestään, vaikka ei osaa mitään.

Vierailija
37/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. äly on miehessä vetoavaa, kun niin moni miehistä on kaikkea muuta kuin älykäs.

Jännä juttu tää miten naisia kiihottaa kun mies tekee naisten hommia ja miehilläkin varmasti välitön erektio joku kaunis nainen ruuvailemassa autoa tai tietokonetta.

Tämä ohje onkin suunnattu elättäjämiehille, betoille. Yksikään nainen ei prime vuosinaan kiihotu kotitöitä tekevästä miehestä.

Vierailija
38/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk on ennen kaikkea rahanahne. Hänhän kaveeraa Putinin kanssa. Vain raha merkitsee. Ja käyttää huumeita, järjestää huumebileitä veljensä kanssa, on huono ihmisten johtaja ja kuvittelee, että muiden olisi annettava kaikki aikansa vain hänelle. Itse nukkuu toimistolla, mutta eihän muut voi noin omistautua työlleen, jos esim. haluaa olla hyvä vanhempi. Itse en viitsisi noin mulkulle tyypille tehdä töitä, kun hän kerää kuitenkin rahat toisten tekemistä töistä.

Johtamansa yritykset toimivat harvinaisilla aloilla ilman kilpailijoita, mutta esim. X tuottaa tappiota.

Vierailija
39/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovasta älykkyydestä on iloa, ja tämä ilmenee huumorin tuottamiskykynä. Analyyttisesta älykkyydestä tuskin on hirveästi iloa parisuhteessa. Täytyy muistaa myös se, että poikkeuksellisen terävä ihminen herättää helposti kateutta, mikä ei ole parisuhteelle hyväksi.

Vierailija
40/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu tää miten naisia kiihottaa kun mies tekee naisten hommia ja miehilläkin varmasti välitön erektio joku kaunis nainen ruuvailemassa autoa tai tietokonetta.

Naiset haluavat vain ilmaista tuollaisella, että ovat huonoja äitejä, jotka eivät osaa myöskään tehdä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi