Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa facebookissa?

Vierailija
03.02.2024 |

On monenlaisia facebook-kavereita. Sellaisia, jotka tyytyvät olemaan kommentoimatta ja sellaisia, jotka haluavat raportoida kaikkea mitä tuleva päivä pitää sisällään. Olen todennut, että sellaiset ovat energiasyöppöjä, joita en jaksa seurata - ehkä heillä menee niin hyvin ja oma elämäni on joskus latteaa. Aika minä-keskeistä on myös monien maailma. Rauhallinen mieli tulee itselleni siitä, kun en roiku facebookissa. Oletko poistanut kevyitä intoilijoita kavereista tai poistunut itse facebookista? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin itse kun sain tarpeekseni juuri noista, sekä muista ihme mielenilmaisuista ja piilokontrolloinista.

Päivät menevät paljon mukavammin sekä nyt on enemmän aikaa myös itselle eikä tarvitse olla tilivelvollinen sinne vain siksi  että  näkisi jotain päivityksiä. Puhelinkin toimii nopeammin nyt.

Vierailija
2/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän lähinnä chatin takia ja sen takia että musta on joku "jälki" maailmalle jos joku vanha tuttu vaikka haluaa ottaa yhteyttä tai jotain. Mutta mä en selaa esim Facebookkia ollenkaan, enkä mitään muitakaan sovelluksia. Ne vaan on mun puhelimessa. Enkä mä päivitä koskaan mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olette toimineet. Minä roikun aivan liikaa. Se jopa ahdistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi