Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit minun sijassani?

Vierailija
03.02.2024 |

Haluaisin muuttaa Thaimaaseen töihin ja asumaan joksikin aikaa. Mies ei ehdottomasti halua. Hänen mielestä riittää että siellä silloin tällöin matkustelee. 

Meillä kaksi teini ikäistä ja en jaksaisi odottaa että ovat täysi ikäisiä, että voisin vain lähteä. Velvollisuuden tunto estää minua lähtemästä ja eniten ottaa päähän, että tiedän jos olisin mies, kukaan ei ihmettelisi vaikka lähtisin. Vai onko miehillä samanlaista velvollisuuden tmv tuntoa?

Olen myös ajatellut että jos lähtisin, niin voisivathan lapset käydä siellä ja vaikka asuakin siellä kanssani osan vuodesta. Ja mistä tietää vaikka haluaisin kesät olla kokonaan Suomessa.

Nyt tunnen itseni todella typeräksi, miten tässä näin kävi? Eikö tämä ollutkaan yhteinen haave.. Jos kysyn mieheltä, mistä hän haaveilee, ei hän osaa nimetä oikeastaan mitään. Hänen harrastukset ja elämä on täällä, ei häntä kiinnosta muu maailma, päinvastoin kuin minua. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin omalla kohdallani siitä, että hahmottaisin maan nimen. Haluat siis muuttaa Thai maahan?

Sinun ei ole viisasta muuttaa maaseen, koska kukaan ei tiedä missä se sijaitsee.

Toki osaamattomuutesi kirjoittaa maan nimi kertoo, että et ole vielä ehtinyt perehtyä muuton vaatimiin eri vaiheisiin.

Vierailija
2/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ehdottomasti. Teineille esimerkkiä siitä että äiti uskaltaa elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ja unohtaisin koko asian.

Vierailija
4/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies, voisi vaihtaa nuorempaan joka ilta.

Vierailija
5/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olikin hyvä läpileikkaus vastaajista tällä palstalla :D

Muita kommentteja?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä