Yleisön pukeutuminen vanhojen tansseihin?
Pitääkö vanhempien pukeutua jotenkin juhlavasti vanhojentanssiaisiin? Vai mikä siellä on pukukoodi? Tanssit on koululla illalla.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuku on perinteinen etiketti. Siitä on nykyisin lipsuttu.
Jotenkin arvasin, että saan tämmöisiä vastauksia. Ihan kiva, jos joku kertoisi miten on tapana. Esikoisen kyseessä niin en tiedä eikä kouluta tullut mitään ohjeita. Kiitos! Ap.
Ehkä vähän siistimmät arkivaatteet, mutta ei sen ihmeempää. Se on kuitenkin nuorten juhla eikä vanhempien.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän siistimmät arkivaatteet, mutta ei sen ihmeempää. Se on kuitenkin nuorten juhla eikä vanhempien.
Kiitos sinulle!
Töistä mentiin suoraan tansseja katsomaan, joten niissä kuteissa.
Kesken töiden poikettiin, joten ihan normivaatteet. Näin kaikilla muillakin.
likaiset risat verkkarit käy jos sulla ei ole muuta
Vierailija kirjoitti:
Töistä mentiin suoraan tansseja katsomaan, joten niissä kuteissa.
Riippuu kai työstä kuitenkin.
Siistit vaatteet. Se on juhla. Kunnioittaa vaatetuksella sitä. Voi laittaa juhlavaa tai asiallista. Miten tykkää.
Nuorelle kiva, että tulee omia porukoita.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on vaatteet päällä.
Ai.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on vaatteet päällä.
Ei sekää oo niin tarkkaa
Tanssiiko tuolla muuten vanhemmatkin? Eikö se silloin olisi paikallaan pistää jotain vähän juhlavampaa.
Mä laitoin päälleni vanhan hääpukuni, joka on oikein perinteinen 'kermakakku'. Aika monella muullakin oli.
Onneksi tyttäreni ei osallistunut, kun tiedetään mitä pojat nykyään vaativat osallistumisesta.
Oma esikoispoikani tanssii huomenna ja vanhemmille on illalla kutsuvierastanssit & "cocktail tilaisuus". Itse pistän tumman puvun ilman taskuliinaa ja kravatin. Äiti pistää "parempaa Seppälää"; jakun ja mekon. Päivällä on "yleisötilaisuudet" joissa riittää että on vaatteet päällä.
Samanlaiset vaatteet kuin mitä useimmat pukisivat sukulaisen 60-vuotispäiville ovat valinta, joka ei voi mennä pieleen. Meillä minulla oli polvipituinen leninki ja miehellä tumma puku. Suurimmalla osalla näytty olevan suunnilleen samanlaiset vaatteet.
kyllä mulla oli vähän paremmat vaatteet päällä. Sain kunnian tanssia lopuksi tyttären pojan kanssa.
Kansallispuku on perinteinen etiketti. Siitä on nykyisin lipsuttu.