Piti maksaa vuokra ja siihen meni sitten pieni palkkani
Maksoin 550euron vuokran 1300 e palkasta. Loput meneekin ruokaan ja hygienia tuotteisiin.
Kommentit (58)
Hommaa Kela Gold ja rahahuolet ovat vain kaukainen muisto!
Vierailija kirjoitti:
Hommaa Kela Gold ja rahahuolet ovat vain kaukainen muisto!
Ei suomalaiset saa Kela Goldia, se on muita varten ja nimensä veroinen toki.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, useimpien nuorten talous ja monien vanhempienkin. Mitä muuta odotit? Bling-blingiä? Milloin sellaista on ollut ilman rikkaita ja anteliaita vanhempia?
Koko ajan melkein missä vaan Euroopassa itää lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy vain tiukasti lakossa, niin pian saat maksaa vuokrasi 450€/kk toimeentulotuella ;)
Niin, silloin sinä maksat sen vuokran eikä ap. Ja se oli 550e ei 450e.
Voi voi, kun taitaa tuo asumistukikin vain heikentyä ajan saatossa. Monella on edessä muutto keskustasta syrjäkylille.
Suomesta lähtee kohta liikkeelle 70-luvun veroinen elintasopakolaisvirta. Harmi ettei tällä kertaa lähde ne työttömät farmarit, vaan ne joilla on riittävästi älyä, että jokin vieras kieli tarttui koulusta.
Tänne jää sellainen vajakkilauma, että rybytkin kalpenee.
Shampoot ja saippuat ym hygieniatuotteet kestävät monta kuukautta, ei niitä tarvitse joka viikko uusia ostaa jos ei lotraa suihkussa monta kertaa päivässä.
Mitkä ovat suunnitelmasi tälle vuodelle palkkatasosi kohentamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Juu ja itse, kun maksan vuokran, pinon laskuja & otan huomioon kuukauden bensa - menot töihin, niin ei ihmeitä rahaa jäljelle jää & tuolla sitten ostaa ruokaa kotia ja evästä töihin.
Eipä jää rahaa mihinkään ylimääräiseen.
Olen kanssa matalapalkka - alalla töissä.
Pinon laskuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ns edunvalvojani ei oo vissiin vieläkään maksanu mun vuokria, joita on kertynyt jo ainakin 4-5 kk: n edestä. Eikä mitään muutakaan, ku pientä rahtuista viikkorahaa, joka ei riitä yhtään mihinkään ! On mukamas muita laskuja muualta jääny mul maksamatta.en usko ! Ne lähettelee liikaa turhia maksuja ties mistä, oon eronnu kirkossakin ja sieltä tuli melkeen 300 €:n lasku ! Jotaki ihmeen kirkollisverooei oo ennen tullut mitään ! Saisivat jättää meidät köyhät ihmiset rauhaan ! Vaik saisimmekin hiukan ylimääräistä rahaa esim kuolleelta omaiselta perintöä. Ne rahat ei kuulu kellekään mulle, kuin meille itsellemme ! Turha tulla ruinaamaan ! Ja lähettelen turhii laskuja. Lähettäkää niitä rikkaille ihmisille !
Voi hyvänen aika ihminen! Sinua huijataan! Nyt yhteys oikeusapuun ja nopeasti. Rikosilmoitusta tekemään!
Sitä kukaan huijaa, päästään keksiny koko tarinan
Tuo pino laskuja on minuakin kiinnostava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Shampoot ja saippuat ym hygieniatuotteet kestävät monta kuukautta, ei niitä tarvitse joka viikko uusia ostaa jos ei lotraa suihkussa monta kertaa päivässä.
Eikä niitä tarvitse olla sataa eri purnukkaa rivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ns edunvalvojani ei oo vissiin vieläkään maksanu mun vuokria, joita on kertynyt jo ainakin 4-5 kk: n edestä. Eikä mitään muutakaan, ku pientä rahtuista viikkorahaa, joka ei riitä yhtään mihinkään ! On mukamas muita laskuja muualta jääny mul maksamatta.en usko ! Ne lähettelee liikaa turhia maksuja ties mistä, oon eronnu kirkossakin ja sieltä tuli melkeen 300 €:n lasku ! Jotaki ihmeen kirkollisverooei oo ennen tullut mitään ! Saisivat jättää meidät köyhät ihmiset rauhaan ! Vaik saisimmekin hiukan ylimääräistä rahaa esim kuolleelta omaiselta perintöä. Ne rahat ei kuulu kellekään mulle, kuin meille itsellemme ! Turha tulla ruinaamaan ! Ja lähettelen turhii laskuja. Lähettäkää niitä rikkaille ihmisille !
Voi hyvänen aika ihminen! Sinua huijataan! Nyt yhteys oikeusapuun ja nopeasti. Rikosilmoitusta tekemään!
Olen muutamaa samanlaista tapausta todistanut ja yksi niistäni on läheiseni. Kaikista tapauksista on nostettu syyte ja on tuhansien eurojen korvausvaatimukset vetämässä. Ne ei maksa henkilön vuokria, maksaa olemattomia laskuja ja siirtelee rahoja vieraille tileille. Valvokaa niitä edunvalvojia!
Niin. Se on ihan normaalia että palkasta maksetaan asumiskulut, muut kuukausittaiset menot sekä ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on hölmölä, jossa pienituloinen kuvittelee, että hänellä joku ihme oikeus vähintään keskiluokkaiseen elämään. Se rakennetaan joko yhteiskunnan tuella tai erilaisilla osamaksuilla.
Vierailija kirjoitti:
No, viestit lienee suurimalla osalla täällä kirjoitettu rahoitusyhtiön rahoittamalla laiteella ja kirjoittaminen tapahtuu rahoitusyhtiön rahoittamalla sohvalla rahoitusyhtiön rahoittama Gantin huppari päällä.
- vain 9,90e kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, viestit lienee suurimalla osalla täällä kirjoitettu rahoitusyhtiön rahoittamalla laiteella ja kirjoittaminen tapahtuu rahoitusyhtiön rahoittamalla sohvalla rahoitusyhtiön rahoittama Gantin huppari päällä.
- vain 9,90e kuussa
Taustalla pyörii suoratoistopalvelu. Televisio on tietenkin suurempi kuin seinä ja sekin rahoitusyhtiön. Ja tänään lähdetään rahoitusyhtiön autolla ostamaan Visalla sisäfilettä. Ja Alkon kautta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vain 9,90e kuussa
Taustalla pyörii suoratoistopalvelu. Televisio on tietenkin suurempi kuin seinä ja sekin rahoitusyhtiön. Ja tänään lähdetään rahoitusyhtiön autolla ostamaan Visalla sisäfilettä. Ja Alkon kautta kotiin.
Meinaat, että näillä on joulun jälkeen jo Visalla luottoa?
Nuorena rakensin talon ja sitten seuraavat kymmenen vuotta maksoin sen pois. Nytt 45v teen just sen verran töitä kuin tarvitsen. Asuminen 250 ruoka 180 auto 200 muut menot 400 yhteensä 1030. Eli tulen toimeen 60 tunnin palkalla. Nautin todella paljon tästä rauhallisesta elämäntyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja itse, kun maksan vuokran, pinon laskuja & otan huomioon kuukauden bensa - menot töihin, niin ei ihmeitä rahaa jäljelle jää & tuolla sitten ostaa ruokaa kotia ja evästä töihin.
Eipä jää rahaa mihinkään ylimääräiseen.
Olen kanssa matalapalkka - alalla töissä.
Pinon laskuja?
Samaa ihmettelen. Itselleni tulee vuokralasku, sähkölasku, luottokorttilasku, puhelinlasku ja ajoittain vakuutusmaksut. En tuota nyt miksikään pinoksi kutsuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy vain tiukasti lakossa, niin pian saat maksaa vuokrasi 450€/kk toimeentulotuella ;)
Niin, silloin sinä maksat sen vuokran eikä ap. Ja se oli 550e ei 450e.
Voi voi, kun taitaa tuo asumistukikin vain heikentyä ajan saatossa. Monella on edessä muutto keskustasta syrjäkylille.
No ap ei näköjään saa asumistukea jostain syystä. Ja minun puolesta voitte kaupungeissa elää ilman duunareita ja heidän työpanostaan.
No, 1300e nettopalkka ei ole mitenkään huono.
No ap ei näköjään saa asumistukea jostain syystä. Ja minun puolesta voitte kaupungeissa elää ilman duunareita ja heidän työpanostaan.