Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piti maksaa vuokra ja siihen meni sitten pieni palkkani

Vierailija
02.02.2024 |

Maksoin 550euron vuokran 1300 e palkasta. Loput meneekin ruokaan ja hygienia tuotteisiin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten asumisesta pitikään maksaa! ja ruoasta! Ja hygieniatuotteista!

Vierailija
2/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla elätettäviä? Jos ei, niin hyvin sulla rahat riittää. Yhden ihmisen ruokaan ja hygieniaan menee 200-300€/kk Eli sulla jää vielä siitäkin yli muihin menoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Miten se nyt vuokra pitää maksaa?

Vierailija
4/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu tekee töitä noin pienellä palkalla.

Vierailija
5/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän hän kertonut, paljonko hän on tehnyt töitä tuon palkan eteen. Kyllähän tuo esimerkiksi yhden viikon töistä olisi ihan hyvä palkka.

Vierailija
6/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän hän kertonut, paljonko hän on tehnyt töitä tuon palkan eteen. Kyllähän tuo esimerkiksi yhden viikon töistä olisi ihan hyvä palkka.

Kuukauden

Vierailija
7/58 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, useimpien nuorten talous ja monien vanhempienkin. Mitä muuta odotit? Bling-blingiä? Milloin sellaista on ollut ilman rikkaita ja anteliaita vanhempia?

Vierailija
8/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole hakenut asumistukea?

Vierailija
9/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vain tiukasti lakossa, niin pian saat maksaa vuokrasi 450€/kk toimeentulotuella ;)

Vierailija
10/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, enempi sulla on rahaa kuin mulla.

Vierailija
11/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kaupanalan palkka joka on 350 e viikko.

Vierailija
12/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy vain tiukasti lakossa, niin pian saat maksaa vuokrasi 450€/kk toimeentulotuella ;)

Niin, silloin sinä maksat sen vuokran eikä ap. Ja se oli 550e ei 450e.

Vierailija
13/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa 

Vierailija
14/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 1300€ ja vuokra 550€. Eihän se palkka mennyt vuokraan. Tuostahan jäi vielä vuokran jälkeen 750€ muuhun.

Vierailija
15/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää saman verran vuokran ja laskujen jälkeen ja sillä pitää maksaa kolmen hengen ruuat, vaatteet, lääkkeet ja polttoaineet.

Vierailija
16/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ns edunvalvojani ei oo vissiin vieläkään maksanu mun vuokria, joita on kertynyt jo ainakin 4-5 kk: n edestä. Eikä mitään muutakaan, ku pientä rahtuista viikkorahaa, joka ei riitä yhtään mihinkään ! On mukamas muita laskuja muualta jääny mul maksamatta.en usko ! Ne lähettelee liikaa turhia maksuja ties mistä, oon eronnu kirkossakin ja sieltä tuli melkeen 300 €:n lasku ! Jotaki ihmeen kirkollisverooei oo ennen tullut mitään ! Saisivat jättää meidät köyhät ihmiset rauhaan ! Vaik saisimmekin hiukan ylimääräistä rahaa esim kuolleelta omaiselta perintöä. Ne rahat ei kuulu kellekään mulle, kuin meille itsellemme ! Turha tulla ruinaamaan ! Ja lähettelen turhii laskuja. Lähettäkää niitä rikkaille ihmisille ! 

Vierailija
17/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ns edunvalvojani ei oo vissiin vieläkään maksanu mun vuokria, joita on kertynyt jo ainakin 4-5 kk: n edestä. Eikä mitään muutakaan, ku pientä rahtuista viikkorahaa, joka ei riitä yhtään mihinkään ! On mukamas muita laskuja muualta jääny mul maksamatta.en usko ! Ne lähettelee liikaa turhia maksuja ties mistä, oon eronnu kirkossakin ja sieltä tuli melkeen 300 €:n lasku ! Jotaki ihmeen kirkollisverooei oo ennen tullut mitään ! Saisivat jättää meidät köyhät ihmiset rauhaan ! Vaik saisimmekin hiukan ylimääräistä rahaa esim kuolleelta omaiselta perintöä. Ne rahat ei kuulu kellekään mulle, kuin meille itsellemme ! Turha tulla ruinaamaan ! Ja lähettelen turhii laskuja. Lähettäkää niitä rikkaille ihmisille ! 

Vaikka tiedän että olet pelkkä provo niin kuulostat siltä että vaikka sulle antais huomenna miljoonan, kesällä sulla ei ole enää yhtään jäljellä.

Vierailija
18/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin sinä maksat sen vuokran eikä ap. Ja se oli 550e ei 450e.

Voi voi, kun taitaa tuo asumistukikin vain heikentyä ajan saatossa. Monella on edessä muutto keskustasta syrjäkylille. 

Vierailija
19/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja itse, kun maksan vuokran, pinon laskuja & otan huomioon kuukauden bensa - menot töihin, niin ei ihmeitä rahaa jäljelle jää & tuolla sitten ostaa ruokaa kotia ja evästä töihin.   

Eipä jää rahaa mihinkään ylimääräiseen.

Olen kanssa matalapalkka - alalla töissä.

Vierailija
20/58 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika ihminen! Sinua huijataan! Nyt yhteys oikeusapuun ja nopeasti. Rikosilmoitusta tekemään!