Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat ihmiset tykkää alistaa nuorempia tyyliin " ettehän te nuoreet tiedä!"

Vierailija
02.02.2024 |

Ihmetyttää aina

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kansakoulun käynyt äitini tykkää myös vedota elämänkokemukseen. Noh, hän on ajanut 25km pätkää töihin ja takas koko työelämänsä. Asunut pienessä käpykylässä koko ikänsä. Kerran käynyt Kanarialla. Päivästä toiseen samaa. On siinä kokemusta karttunut kerrakseen. Itse en kehtaisi tuolla päteä. 

Vaikka äitisi olisi viettänyt koko elämänsä yhdessä huoneessa, jossa on radio, käymättä ulkona, on hänellä pitempi elämänkokemus kuin sinulla. 

Pätevä antamaan ohjeita kun lähden kolmatta kertaa Aasiaan reppureissulle? Tai fuksivuoden neuvoja yliopistoon? Tai kun ostan hybridiauton? Tuskin. 

Ehkei pätevä, mut ei se välittämistä poist

Voi olla viisas, vaikkei ymmärräkään kaikkia reppureissaamiseen, fuksivuoteen tai hybridiautoon liittyviä asioita. Fiksu lapsi ei loukkaannu vääristä neuvoista, vaan ymmärtää intention siellä taustalla.

Vierailija
42/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret on kaikkein ennakkoluuloisempia ku ei oo vielä kokemusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas . Minä olen lakannut aikaa sitten jakamasta neuvojani , turhaahan semmoinen neuvominen  on . Kyllä jokainen iän myötä huomaa itsekkin  ja sitä paitsi olen niiiiiin ulkona nykymaailman kotkotuksista sun muista . En aina edes tiedä mistä nykyisin puhutaankaan , on tullut niin paljon uusia sanoja , niille minä vain nyökyttelen , kun en muutakaan osaa . Sori siitä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi