Top Gear Suomi Official - autoviihdeohjelmien kunkku rantautuu Suomeen
Lauantaina 24.2 siis alkaa Nelosella ja Ruudussa. *Hiukan* myöhässä muista kansainvälisistä versioista, mutta eiköhän tästä ihan hauska show tule ;)
Luvassa puolisentoista tuntia triviaa, kilpailuja ja viihdettä autoista varmaan Suomen hauskimman, jollei niin viihdyttävimmän juontajakolmikon seurassa.
Alkuperäistä brittiversiota kunnioittaen Suomen oma Top Gear ei eroa merkittävästi siitä, mutta ehkä juuri sopivasti tehdäkseen tästä uniikinlaisen ohjelman "automakasiinien" kategoriassa!
Katso lähetysajat : Top Gear Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (741)
Leikolan ständup-showt on legendaarisen hauskoja, mutta en tiedä miten pärjää autotoimittajana.Selänteen takia ei pysty katsomaan. Tuo kolmas on ihan nevahöödi mulle. Olen selänteen tavannutkin joskus, ja tyhmän vaikutelman teki livenäkin
Vierailija kirjoitti:
Leikolan ständup-showt on legendaarisen hauskoja, mutta en tiedä miten pärjää autotoimittajana.Selänteen takia ei pysty katsomaan. Tuo kolmas on ihan nevahöödi mulle. Olen selänteen tavannutkin joskus, ja tyhmän vaikutelman teki livenäkin
Nevahöödi on joka toisen ohjelman kiintiö homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christoffer taas viime kerrasta kaljuuntunut taas lisää.
Onko tuo christofer standberg hetero?
Näkeehän tuon jo päällepäin ettei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio katsoa, koska Teemu "Mielipide" Selänne.
No sanotaan näin että se että et katsele ei ole iso menetys meille muille jotka katsomme myös tulevat jaksot...
Katsoisit nyt, pliiis!
Vai oletko mamma "Ennakkoluulo" palstailija.
Jään odottelemaan koska kaikki ne jotka haukkuivat tämän ohjelman ennakkoon tulevat pyytämään anteeksi. Meinaan ei tänä huono ollut! Oli aikas hyvä! Ei toki täydellinen mutta en olis uskonut noin hyvä olevan ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohjelma ja stig on Mika Salo.
Mika Salo on jo 57 vuotias. Eiköhän siinä ole joku nuoremman sukupolven kuski haalareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaik Teemu on vanhoilla päivillä aivan hupiukko, niin autojen ja lätkän osalta mies tietää jotain ja on selkeästi kuin kala vedessä.
Teemu on fiksu mies, se ei hyväksy vihervassarien ihmisvihaa.
Hän vihaa sitä !
Selaani esittelee omaa ajokalustoa.
Tuo kakkosjaksohan oli vielä paljon ensimmäistä parempi! Loistava kemia noilla keskenään ja oli välillä tosi härskiä läppää! Oli homoviittauksia ja vaikka mitä mutta tommosta kaverien kesken *ittuilua! Aiai kyllä nyt hemmotellaan ja taatusti joku pahastuu noitten jutuista! Minä tykkäsin! Katson varmasti tuon uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Corvette ja Selänne - tämähän on täydellinen pari... hyvin etenee ohjelma...
Tämä kohtaushan oli suora kopio UK TopGearista
Samat tarinat Nasan astronauteista jne jne
Alkuperäisessä ei vaan juontaja mongertanut kuten selänne
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Teslan arviohan oli negatiivinen eikä kukaan ole tajunnut sitä! Koko Suomen Top Gear alkoi sillä että ajettiin maailman tehokkain perheauto, Tesla pleid ja haukuttiin se pystyyn ja se meni kaikilta ohi. Sitten heti perään valtava lauma Corvetteja jotka sai hehkutusta. Nerokkaasti suoraan meidän silmien alla!
Niin, kyllä kristofferin jatkuvasta tesla-avautumisesta sai just sen vaikutelman ettei tuo taaskaan kyennyt pitämään omaa "arvo" maailmaansa eli jostain "piireistä" opittua elon musk vihaansa kurissa ja se näkyi just täysin tuossa arvostelupätkässä. Liekö tuo "pläd" hokeminen samaa kuviota koska ei suomeksi lausuta automallien nimiä ulkomaalaisittain ja tuo taisi hokea tuota vain koska kuulostaa niin typerältä suomeksi hokea "pläd" joka välissä. Mutta vasemmistolainen vaikuttaminen on niin älykästä ettei tavis sitä kikkailua tajuakaan, tai jotain.
Autohan vaikutti hienolta kokonaisuudelta, toki kalliilta ja aika turhalta suomen perheautosarjassa mutta ei sitä siihen ole tarkoitettukaan.
Vanhentuneet äijät seikkailee miljooniensa kanssa. Mukaan saatu yksi nuori poika kiintiössä. Onko puistosuihkari ajopeli
Kunhan Leikola pystyy pitämään puheestaan sen lähes tavaramerkikseen muodostuneen, ihmeellisen öninän ja narinan sisällään, niin ohjelmaa pystyy katsomaan.
Loistava ohjelma, heittereille keskaria!
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty katsomaan mitään missä tuo jääkenttien älykkö ja pukuhuoneiden partaveitsi näyttää naamaansa.
Onneksi en ole noin rajoittunut kuin sinä. Tai pipo noin kireällä. Valitse itse.
Ja näin se kohu Top Gearin ympäriltä laantui. Kamala määrä meni aikaa ja vihaa hukkaan kun ohjelma olikin lopulta hyvä. Ei yhtäkään mähän sanoin tyyppistä heittoa. Mediakin hehkuttaa. Nyt tätä sitten tulee monta kautta ja kohta kukaan ei myönnä ennakkoon haukkuneen sarjaa. Sitten alkaa ikuinen ulina ja itku kun se lopulta loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Leikola pystyy pitämään puheestaan sen lähes tavaramerkikseen muodostuneen, ihmeellisen öninän ja narinan sisällään, niin ohjelmaa pystyy katsomaan.
Mnmnmnmnjoooh.. Humnnmmunh.. n-n näin on! XD
Itseäni kyllä nyt jo naurattaa tuo öninä, kun on sen verta legendaarinen, kuten sanoit että jo melkein jonkinlainen trademark!
Luulen, että ensi-illassa tv:n katsojaosuus jäi vain vaivaiseen 200 000 ja huipussaan 450 000, varmasti varsinkin Ruutu-palvelussa tätä on katsottu varmaan ainakin kaksi kertaa enemmän.
Katsoin tosiaan itse tv-kanavan ohjelman, ja ärsyttää kun pitää tulla joka väliin mainoskatkoja, kun ois voinut ohjelmanumeroissa jatkaa pitempäänkin. Tässä näkyy varmasti se suoratoistopalveluiden suosion kasvu, kun itse kanavalla joutuu pakonalaisesti katsomaan mainoksia, ellei pistä nauhalle jotta voisi kelata jälkikäteen mainokset.
Silti tuo on varmaan ihan kohtuullinen ensi-illan katsojalukumäärä, sijoittuihan viikon 4 katsotuimmaksi kanavalla..
Kyllä. On tosiaan käsittämätöntä että Marin ex viisikko hallinto sai ajaa woke ja trans agendat Suomeen 2020-2023 tuhoamaan lapsia ja nuoria (eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia ja isiä ja äitejä vaan sukupuolettomia oletettuja henkilöitä... ja miehet saavat kilpailla naisia vastaan urheilukisoissa jne.) ja tätä vastaan ei saada tehdä mitään kapinaa...