Mitä te muut sinkut ja ikisinkut teette tänään tai mitä olette tehneet?
Itse kävin töissä tänään, lähdettiin aikaisemmin pois koska rahti ei liikkunut lakkojen takia. Töiden jälkeen kävin kaupassa ja ostin ruokaa,limpparin saunajuomaksi ja karkkipussin perjantain kunniaksi. Siivoilin autoa kotiin päästyäni ja sitten tein ruokaa.
Juuri nyt tulin saunasta ja juon limpparia kylpytakissani. Kohta varmaan katson leffaa ja mussutan karkkia.
Huomenna aamulla kaupoille ja hyvin iäkäitä isovanhempiani menen auttamaan arki askareissa.
Alkoholia en käytä joten baareissa en käy, meinaako muut sinkut mennä bailaamaan baareihin?
M33
Kommentit (72)
Töitä tein 17 asti ja kävin kirjastoon palauttamassa pari kirjaa ja kaupasta ostamassa ruokaa ja pari laskiaispullaa. Nyt istun koneella ja kuuntelen musiikkia. Ajattelin katsoa telkkarista Voice of Finlandia. Siinäpä ne suunnitelmat. Olen aamuvirkku joten menen viikonloppuisinkin 22-23 maissa nukkumaan. N39
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan matkalaukkua
Minne olet lähdössä? :)
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla
T: ikisinkkumies
Eipä tässä mitään kovin mielenkiintoista, vapaapäivä, joten nukkumista, ulkoilua, kaupassakäyntiä ja kohta tv:tä. 😅 Baarissa käyn max 2 kertaa vuodessa, mut tavoitteena olis käydä huomenna kun on vähän juhlan aihetta. 👍
N32
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä mitään kovin mielenkiintoista, vapaapäivä, joten nukkumista, ulkoilua, kaupassakäyntiä ja kohta tv:tä. 😅 Baarissa käyn max 2 kertaa vuodessa, mut tavoitteena olis käydä huomenna kun on vähän juhlan aihetta. 👍
N32
Laihduit 2kg ja painat enää 97kg joten juhlan aihetta?
T:ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Lol. Painan vähän reilu 50 kiloa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Lol. Painan vähän reilu 50 kiloa.
N32
Minkä näköinen olet?
Aamu ja aamupäivä meni töissä ja iltapäivä kului työhaastatteluissa ja soveltuvuustesteissä. Nyt valmistautumassa viikonlopun viettoon, Pian ulos iltalenkille,
Nukuin pitkään ja kohta lähden töihin.
N28
No miksi sitten piti tähänkin joidenkin tulla muuta kuin ilkeilemään...
Kysyn vaan
Aamupäivä kului opintojen ryhmätyön kanssa. Sitten jatkoin itse omaa osuutta, maksoin laskut, päivitin aikuiskoulutustukihakemuksen (kyllä, elän tuella, jonka olen itse tienannut) kävin kaupassa, tein ruuan, siivosin, vahdin, että lapset syö, kävin kirjastossa, joogasin, luin, juttelen lasten kanssa ari-päivästä....
Vierailija kirjoitti:
Aamu ja aamupäivä meni töissä ja iltapäivä kului työhaastatteluissa ja soveltuvuustesteissä. Nyt valmistautumassa viikonlopun viettoon, Pian ulos iltalenkille,
Kävele varovasti, on liukasta monessa paikassa!
Kävin työpäivän jälkeen salilla ja kaupassa. Tein ruokaa, kävin suihkussa ja nyt mietin yöpuvussa sohvalla, katsoisiko jonkun leffan vain menisikö nukkumaa. Jep, olen tylsä.
N38
Jäin lukemaan rikkipäästöjen vaikutuksesta ilmastoln
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten piti tähänkin joidenkin tulla muuta kuin ilkeilemään...
Kysyn vaan
kysyttiin, mitä olen tehnyt ja minä olen ilkeillyt koko päivän
Rämpytän pilluani täällä makkarin sängyssä.👩
Suunnittelen maailmanvalloitusta. KUN siihen pääsen, kiellän kesäkeiton valmistuksen ja syönnin koko universumissa.
Tappelen Facebookin asetusten kanssa.