Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexin otsa liikkuu, Pekan ei...

Vierailija
02.02.2024 |

Huomasin nyt vasta Ylen uusinta tenttiä katsoessa. Ei sillä, että tällä asialla olisi ratkaisevaa merkitystä, mutta on tuo botox-naama outo, kun ilmeet eivät välity kunnolla.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha- olen huomannut saman! Selvästi botoxin jäljiltä!

No se toinen olisi kyllä voinut tehdä naamalleen jotakin. On kuin kuminen kuiva pellenaamari. Vääntyy ja kiristää joka suuntaan, ryppy rypyn vieressä ja on kuin kuivan kesän orava koko ukko. Ei pysty edes katsomaan enää.

Laitappas oma kuvasi tänne, että oikein saisimme nauraa hohottaa kaameita tissiposkiasi ja viinan syövyttämiä hämpaanjämiäsi. 

Haha siinä vasta peikko, metsästä revitty. 👹

Vierailija
142/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekalla myös oudon tasaiset ja valkoiset hampaat ikään ja habitukseen nähden. Kuten sanottu, ei vaikuta itse asiaan, mutta kaikkea on aikaa tutkiskella tenttien aikana.

https://media.tag24.de/951x634/3/a/3a2d2581ec388bc6c5b3.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin itse myös huomiota Haaviston  sileään, kumimaiseen otsaan. Naama kuin Putinilla, otsan iho tehty botoxilla liian sileäksi. Kyllä tuon ikäisellä, pian 66-vuotias, yleensä jonkin  verran otsaryppyjä on.

Pakko käyttää botoxia ettei nuorikko jätä.

Varmaan on bebakin silistetty samoilla aineilla.

Vierailija
144/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän naurut saa kyllä täältä :D :D. Tosi tarkkoja ja osuvia kuvailuja, en itse keksisi. Ja joo eihän tietysti ulkonäköä ole suotavaa arvostella saati sillä olisi merkitystä, mutta voihan sitä jommankumman taakse asettua tästäkin perpektiivistä.

Vierailija
145/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tuota Aleksin turpaa kursia pienemmäksi kun on niin hirveän näköinen kun hirnuu.. Ne leuka hetulat vaan lisääntyy, Hyi minkä näköiset... Yök se turpa värkki.. 🤮🤮🤮🤮

Hohhoijaa. Tätä vihreiden sivistyksen tasoa taas.

Taitaa olla kahden ällän yllioppilas ja yhden koon sukahousut taas vauhdissa. Diarrehea vai mikä se oli, törkysuisia tyyppejä.

Ei tarvitse olla vihreä nähdäkseen, että Stubb näyttää hevoselta naamaltaan.  Olipa aateväri mikä tahansa, niin käynti  specsaversilla auttaa, jos ei tuota nää. Stubbilla on ruma hymy ja hampaan . Joo on rumaa, kun ulkonäköä haukutaan, mutta eikös tämä ketju ole aloitettukin ulkonäön  haukkumista varten? Ainakin kun muutaman kommentin aluista luin, niissä haukuttiin Pekan ulkonäköä.

<

Ei. Tässä keskustelussa aiheena oli toimenpiteet, joita Pekka on ihan itse itselleen teettänyt. Ei kenenkään synnynäiset piirteet. Mutta tätä eroahan sinä öykkäri et ymmärrä.

Vierailija
146/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alex olisi paremman näköinen 5 kg painavampana.

Ei sen ulkonäkö parane millään. Ruma on ruma, mutta voisihan sitä  naamaa leikellä ja vähän botoksia tai jotain täyteaineita niihin satoihin ryppyihin tunkea ja hammasraudat, suoristamaan ne hampaat. Hirveä katsoa sitä hymyä :( 

No kyllä Alex on nuorempi ja komeampi kuin Pekka. Sori siitä.

Vierailija
147/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ulkonäkö parane millään. Ruma on ruma, mutta voisihan sitä  naamaa leikellä ja vähän botoksia tai jotain täyteaineita niihin satoihin ryppyihin tunkea ja hammasraudat, suoristamaan ne hampaat. Hirveä katsoa sitä hymyä :( 

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fis.mediadelivery.fi%…

Vierailija
148/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/59f4abmufyWFUcjk8

Vierailija
149/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut samaa jo monta viikkoa. Jotain täytehoitoja on ilmiselvästi tehty, vaikuttaisi botoxilta, kun ilme on aina sama. 

Vierailija
150/153 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että jos täällä puhuisivat miehet kahdesta naisehdokkaasta, mitä luulette, olisikohan tämä naisvihaa?

Vierailija
151/153 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentin tehtävään hakeva 65-vuotias mies valmistautuu vaaleihin botoxilla, hammaskuorilla ja poskitäytteillä, niin mietin mistä tämä kertoo. Onko Haavistolle ikääntymisen merkit negatiivinen asia? Arvioiko hän muita otsaryppyjen tai kuopalla olevien poskien kautta?

Haavistolla on luonnostaan pyöreät posket ja kasvot, koko kallo, katso vain hänen nuoruudenkuviaan.  Pyöreät kasvot säilyvät kaikilla aina nuorekkaampina kuin tuollaiset kuivanlaihat kasvot, jollaiset Haavistoa kymmenen vuotta nuoremmalla Stubbilla on.  Minullakin on toinen vanhemmista laihakasvoinen, toinen pyöreäkasvoinen.  Pyöreäkasvoista luullaan aina 20 v ikäistään nuoremmaksi.

Meidänkin suvussamme on nuoria, joilla on hämmästyttävän syvät otsarypyt ja sitten tosiaan jo oikeinkin iäkkäitä, jotka ovat täysin sileäotsaisia.

Ja mitä pahaa siinä on, jos edustustehtävässä oleva ihminen huolehtii ulkonäöstä ja teetättää esim. huonojen hampaiden tilalle esteettisemmät?  Jos hän ei niin tekisi, heti haukuttaisiin, että tuollaisilla rumilla hampailla luulee vielä pääsevänsä presidentiksi ja ettei niitä kärsi kuutta vuotta katsella.

Yrittäkää nyt, hyvät ihmiset, kiinnittää huomionne tärkeisiin asioihin!  Te olette kuin unessa.  Suomen on käymässä huonosti ja te vain tuijotatte ihmisten hampaita, hiuksia, raajoja, vaatteita- ja vielä käsittelette huomioitanne julkisesti.  Luulen, että aloittaja itse arvottaa ihmisiä ulkonäön perusteella.  Ulkonäkökin on jokaiselle Jumalan antama.  Vain lyhyeksi ajaksi.  Tulee päivä, jolloin tajuat, että sillä ei ollutkaan yhtään mitään merkitystä eikä arvoa.

- Hippunen -

Vierailija
152/153 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin itse myös huomiota Haaviston  sileään, kumimaiseen otsaan. Naama kuin Putinilla, otsan iho tehty botoxilla liian sileäksi. Kyllä tuon ikäisellä, pian 66-vuotias, yleensä jonkin  verran otsaryppyjä on.

YLEENSÄ, mutta ei aina.  Tämä on geneettinen ominaisuus ja myös ruokavalio vaikuttaa.  Haavisto on kasvissyöjä, ei tupakoi eikä taida juuri alkoholiakaan saati huumeita käyttää.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa?!

Vierailija
153/153 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko piikkiä ehdottanut lattari lover? Lattarithan on usein turhamaisia, sekä miehet että naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän