Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus on että Jussilla oli Stubbin jälkeen kovin kannatus!!! vasemmisto vaan äänesti taktisesti, eikä omaa ehdokastaan... vaan vastaan

Vierailija
02.02.2024 |

Totuus on että Jussilla oli Stubbin jälkeen kovin kannatus!!! vasemmisto vaan äänesti taktisesti, eikä omaa ehdokastaan... vaan vastaan Jussia

Eli PS jyrää oikeasti!

Jos SDP olisi kannattanut Juttaa olisi Mestari voittanut

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatus mitataan uurnilla ja se miksi joku ehdokasta kannattaa ei ole relevanttia. Kuten ei myöskään se miksi jotkut jättivät äänestämättä - taisi perussuomalaisten kannatus sukeltaa taas kun sohva kiinnosti enemmän.

Olihan tuo hyvä kannatus. Jätti taakseen jopa Rehnin, joka alussa oli monen suosikki. Urpilaisen ja Anderssonin yhteenlasketuista äänistä puhumattakaan. 

Ja silti kuulostatte kovin katkerilta. Iloitkaa toki hyvästä kannatuksesta!

Itse en ole lainkaan katkera, päinvastoin en edes äänestänyt Halla-ahoa, koska haluan pitää hänet päivän politiikassa mukana.

Pressana hällä ei olisi ollut enää mitään annettavaa sisäpoliittisesti. 

Vierailija
42/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin persumaista ajattelua. Ei ajatella miten itse voisi tehdä paremmin, vaan syytellään toisia omista epäonnistumisista. Halla-ahon pitäisi tehdä jotain jottei taktista äänestämistä tarvittaisi, jos sellaista oli. Peili olisi hyvä investointi.

Halla-aho on itse todennut, ettei koko puoluetta edes olisi olemassa ilman, jos sille ei olisi tarvetta. 

Tanska taitaa olla harvoja maita Euroopassa, missä ei ole "persuja". Siitä syystä, että sekä vasemmisto ja oikeisto ovat samaa mieltä haitta maahan muutosta ja tekevät yhteisymmärryksessä ja yhteistyönä päätöksiä kitkeäkseen sen aiheuttamia ongelmia. Demaripuolue Tanskassa on persujakin persumpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi