Onko miehesi johtaja, päällikkö, asiantuntija, duunari vai yrittäjä?
Kommentit (24)
ja sen tietää tittelistä... siis onko johtaja vai päällikkö
Meillä miehen titteli vaihtuu niin tiheään, etten edes muista mikä se nyt on =:0
maatalous sellainen. eli maanviljelijä.
M
Ja minä olen asiantuntija (vaikka en sitä koe aina olevani:)
En elä mieheni kautta tätä elämää. Minulla on ihan oma työni ja miehellä omansa. Eikä mua kiinnosta teidänkään miesten duunit. Valitettavan aivottomia keskusteluja täällä kyllä käydään, saisiko niitä teidän miehiä tänne mukaan, jos olisi jotain muitakin kuin superäitejä ja keskustelujen taso paranisi. Kun näyttää kuitenkin olevan sellaisia työssään menestyneitä heppuja :)
Mutta miten määrittelet päällikön ja johtajan eron?
firman hallitus. Esim. toimitusjohtaja. Meidän firmassa ylin pomo on toimitusjohtaja, jonka alaisia ovat myyntijohtaja, talousjohtaja, markkinointijohtaja jne. Markkinointijohtajan seuraavat alaiset ovat markkinointipäälliköitä, jonka alaiset ovat markkinointisuunnittelijoita jne.
mies duunari ja minä toimitusjohtaja/johtaja.
olisi kai lähinnä noista oikea vaihtoehto
Pätemisen tarve? Nolotus miehen "huonosta" statuksesta?
Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus:
Johtaja
Mina asiantuntija,duunari ja yrittaja
Niin on kyllä minunkin. Joskus toivon, että olisin nainut ihan tavallisen duunarin.
vai onko kaikki toimihenkilöt nykyään asiantuntijoita ?
Titteli suomennettuna "vanhempi varapresidentti" :-).
En ole ihan varma, kumpaan kategoriaan kuuluu. Nykyisin ei niin yksiselitteistä.
Yrittäjänä on firmansa toimitusjohtaja,mutta tekee duunarina hommia firmassaan, toimii siinä samalla asiantuntijana asiakkailleen.Itse on mielestään päällikkö kun omien sanojensa mukaan minä olen se johtaja.
Mutta miten määrittelet päällikön ja johtajan eron?