Tekisi mieli mennä jo nukkumaan
Ottaa pari Sirlaludia, että nukahtaa varmasti eikä ajatukset pyöri mielessä. On väsy, mutta on myös ahdistunut olo. Mietin olenko masentunut vain onko elämä vain niin raskasta tällä hetkellä. Välillä menee hyvin, mutta tänään taas huonot ajatukset pyörineet mielessä ja itkettää.
Kommentit (38)
Mä kerron raskaasta elämänvaiheesta ja joku paskapää keksii spämmätä ketjua jollakin sonnalla. Mene sä hakemaan itsellesi hoitoa.
Ap
Joo sait jo paskapää mitä halusit eli mun mielen vieläkin paskemmaksi kun piti tuolla tavalla tulla pilaamaan mun ketju! Olet itse todella sairas tyyppi!
Ap
Mene nukkumaan jos siltä tuntuu onhan nyt jo ilta. Huomenna näyttää paremmalta kun on levännyt. Näe huomenna jotain tuttua ihmistä, yksin ongelmat vain suurenee. Jos olet nainen, onko menkat tulossa? sekin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan jos siltä tuntuu onhan nyt jo ilta. Huomenna näyttää paremmalta kun on levännyt. Näe huomenna jotain tuttua ihmistä, yksin ongelmat vain suurenee. Jos olet nainen, onko menkat tulossa? sekin vaikuttaa.
Huoh. Mulla on sitten varmaan ollut kuukausien ajan vähän väliä menkat. Typerää olettaa kyse olevan menkoista jos naisella on mieli mustana. Menkat oli jo eikä ne liity mitenkään tähän tilanteeseen. Elämä tuntuu taas olevan romahtamispisteessä eikä siihen liity jotkut vatun menkat millään tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo sait jo paskapää mitä halusit eli mun mielen vieläkin paskemmaksi kun piti tuolla tavalla tulla pilaamaan mun ketju! Olet itse todella sairas tyyppi!
Ap
Ymmärrän sua, vetelen itekin pohjamudissa. Ensteks tärkeetä on jättää kiusaajien mielipiteet huomioimatta ja sitte vaan pikkuhiljaa parannella itteensä. Kestää pitkään mut jos saa edes yhden asian tehtyä päivässä, esmes hampaat pestyä niin se on jo voitonpuolella.
Ihan käsittämätöntä miten häiriintyneitä trolleja täällä pyörii. Todella sisällötön elämä, jos ajankulukseen vastailee ketjuihin ChatGPT:lla.
Eron jälkeen saakin tuntua pahalta. Salli se itsellesi. Älä yritä liikaa. Klisee tämä, mutta aika parantaa. Ei se nyt lohduta, mutta niin käy. Joskus joillekin ihmisille auttaa vieraalle puhuminen. Selventää omia ajatuksia. On olemassa myös ilmaisia tukiryhmiä, auttavia puhelinpalveluita ym. joissa voi anonyymisti puhua. Eikä maksa mitään.
Ehkä sen tehtävän tekeminenkin ja siihen uppoutuminen siirtäisi ajatukset muualle.
Yritä jaksaa. Kaikki järjestyy. Ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ymmärrän sua, vetelen itekin pohjamudissa. Ensteks tärkeetä on jättää kiusaajien mielipiteet huomioimatta ja sitte vaan pikkuhiljaa parannella itteensä. Kestää pitkään mut jos saa edes yhden asian tehtyä päivässä, esmes hampaat pestyä niin se on jo voitonpuolella.
No en mä nyt hampaita ole jättänyt pesemättä. Siivoan, laitan ruokaa yms. Mieli vain on musta, aika vähissä eikä enää jaksaisi tehdä töitä ja opiskella.
Ap
No voi hittolainen, kuulostaa siltä että oot aika alamaissa. Kyllä mäki tiiän, että joskus elämä voi tuntua yhtä harmaalta ja painajaismaiselta kuin pottukoira kylppärissä. Mutta älä huoli, mä oon täällä sun kanssa. Ehkäpä kannattais ottaa pieni breikki ja keskittyä itseesi hetkeks. Tehdä jotain mikä saa sun mielen pois niistä synkistä ajatuksista. Ehkä vähän lenkkiä raittiissa ilmassa tai vaikka hyvän kirjan lukemista. Ja muista syödä kunnolla ja pitää huolta itestäs, se voi auttaa paljon.
Ja hei, se on ihan okei jos ei aina jaksa tehdä töitä ja opiskella. Joskus me kaikki kaivataan vähän lepoa ja rentoutumista. Tärkeintä on kuunnella itseään ja antaa itselleen lupa ottaa aikaa levätä. Ja no joo, voi olla ettei aina mene kaikki putkeen. Välillä sattuu ja tapahtuu, ja lattialle tulee vaikka mitä p*skaa. Mut älä anna sen lannistaa ittees. Siivoa se paska pois, ota mukaan rohkeus ja jatka eteenpäin. Mun puolesta koiruus, älä anna periksi! Huomenna on uus päivä ja aurinko nousee taas. Voit selvitä tästä, mä uskon siihen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No en mä nyt hampaita ole jättänyt pesemättä. Siivoan, laitan ruokaa yms. Mieli vain on musta, aika vähissä eikä enää jaksaisi tehdä töitä ja opiskella.
Ap
No sitte sulla menee paremmin kun mulla, meen ny peseen ne hampaat kun en oo taas 3 päivään pessy. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No sitte sulla menee paremmin kun mulla, meen ny peseen ne hampaat kun en oo taas 3 päivään pessy. Kiitos.
Niin, että tuolla perusteella päättelet ap:n voivan oikein hyvin verrattuna suhun? Oliko tämä joku kilpailu kenellä on pahin olotila ja tietyt jutut kertoo kenellä se pjaskin olotila on?
Olo ehkä vähän parempi, vähän ehkä. Paskat ajatukset on yrittänyt pyrkiä mieleen, mutta olen koittanut siirtää ne sivuun. Heräsin jo 3.40 enkä meinannut saada enää nukuttua ajatusten pyöriessä päässä, mutta hetkeksi vielä nukahdin. Koulutehtävästä ajattelin, että koitan jonkulaisen raakileen saada kasaan. Jos ei mene läpi, niin sitten teen kokeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
no mene nukkumaan
Tein tämän aloituksen eilen. En mä nyt keskellä päivää nukkumaan mene.
Kauhea väsy kun aamuyöstä menin heräämään enkä enää paljoa sen jälkeen nukkunut. Pää on kipeä vaikka olen ottanut särkylääkettä. Ikävät ajatukset ei ole niin paljon tänään vaivannut ja olen yrittänyt ajatella muuta.
Koulutehtävää en ole tehnyt ja ihan turha sitä on enää aloittaa. En ehtisi saada sitä valmiiksi eikä mun pää toimi kun on niin sumussa. Pitää yrittää tehdä se koe ja toivoa, että pääsee läpi. Kirjoja olen jo lainannut aiheesta.
Ap
Päänsärky on hellittänyt ja mietin, että johtuuko siitä, että päätin olla tekemättä tehtävää ja stressi väheni. Sitten voikin ottaa seuraavan stressin ennen koetta. :D No pitää alkaa lukemaan yhtä kirjoista hyvissä ajoin. Sunnuntaina on aikaa siihen kun on vapaapäivä.
Ap
Painu h e l v e t t i i n.