Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä talvi. Ollaan oltu kaikki kipeinä vaikka ei oikeastaan koskaan olla

Vierailija
01.02.2024 |

Aikuinen lapsenikin oli kuumeessa vaikka hän ei ole sairastellut lapsenakaan. Mulla ollut kuumetta viimeksi 3 vuotta sitten ja kotona asuva teinikin parhaillaan sairaana.

Viimeisen 1,5 kk aikana ollaan siis oltu kuumeisessa flunssassa ja kaikki eri aikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut edes korona tällä kertaa.

Vierailija
2/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ette ole sairaina. Olettehan te. Kerrot kuumeista ja flunssasta. En ymmärtänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ette ole sairaina. Olettehan te. Kerrot kuumeista ja flunssasta. En ymmärtänyt. 

Ollaan siis todella harvoin sairaana. Aikuinen lapsi on ollut kuumeessa viimeksi joskus sikainfluenssan aikoihin, eikä mullakaan nouse normaalisti flunssassa kuume ja edellisen kerran olen ollut sairaana (koronassa) 3 vuotta sitten. Teini on vähän useammin kipeänä, mutta kuumetta ei hänellekään helpolla tule. 

Ap

Vierailija
4/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännittävää! En malttaisi tuolilla istua, niin jännää on.

Vierailija
5/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siis todella harvoin sairaana. Aikuinen lapsi on ollut kuumeessa viimeksi joskus sikainfluenssan aikoihin, eikä mullakaan nouse normaalisti flunssassa kuume ja edellisen kerran olen ollut sairaana (koronassa) 3 vuotta sitten. Teini on vähän useammin kipeänä, mutta kuumetta ei hänellekään helpolla tule. 

Ap

Okei joo, nyt ymmärsin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi