Jännä talvi. Ollaan oltu kaikki kipeinä vaikka ei oikeastaan koskaan olla
Aikuinen lapsenikin oli kuumeessa vaikka hän ei ole sairastellut lapsenakaan. Mulla ollut kuumetta viimeksi 3 vuotta sitten ja kotona asuva teinikin parhaillaan sairaana.
Viimeisen 1,5 kk aikana ollaan siis oltu kuumeisessa flunssassa ja kaikki eri aikaan.
Kommentit (5)
Siis miten ette ole sairaina. Olettehan te. Kerrot kuumeista ja flunssasta. En ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ette ole sairaina. Olettehan te. Kerrot kuumeista ja flunssasta. En ymmärtänyt.
Ollaan siis todella harvoin sairaana. Aikuinen lapsi on ollut kuumeessa viimeksi joskus sikainfluenssan aikoihin, eikä mullakaan nouse normaalisti flunssassa kuume ja edellisen kerran olen ollut sairaana (koronassa) 3 vuotta sitten. Teini on vähän useammin kipeänä, mutta kuumetta ei hänellekään helpolla tule.
Ap
On jännittävää! En malttaisi tuolilla istua, niin jännää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis todella harvoin sairaana. Aikuinen lapsi on ollut kuumeessa viimeksi joskus sikainfluenssan aikoihin, eikä mullakaan nouse normaalisti flunssassa kuume ja edellisen kerran olen ollut sairaana (koronassa) 3 vuotta sitten. Teini on vähän useammin kipeänä, mutta kuumetta ei hänellekään helpolla tule.
Ap
Okei joo, nyt ymmärsin. :D
Eikä ollut edes korona tällä kertaa.