Onko täällä jollain monta Iittalan vitriini lasista rasiaa?
Kommentit (21)
Palsta-autistin paluu, osa triljoona.
Mitä rahkaa suosittelet sairaseläkeläiselle?
Hyvä AP. Omassa päässäsi saatat olla ihan selkeä. Mutta kun kirjoitat, ulosantisi on aika sekavaa. Jos haluat järkeviä vastauksia, niin opettele kirjoittamaan selvää kieltä. Siis loogiset lauserakenteet ja yhdyssanat yhteen.
Ymmärsin kyllä hyvin kysymyksen. Kyse on Iittalan lasisista Vitriini-rasioista, joita on valmistettu eri värisinä. Valmistus on kai lopetettu? Jotkut keräilevät näitä. Minulla ei ainuttakaan, vaikka mielestäni kauniita ovatkin. Onko ap:llä?
Onko kuinka monella Iittalan mitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuinka monella Iittalan mitä?
Kannellista lasirasiaa nimeltään Vitriini
Et sä sillä tiedolla oikeasti mitään tee, kunhan kyselet taas tyhmiä ihan vain huviksesi.
Sattuu olemaan 14, niin mitä sitten?
En ole ap, mutta mielestäni turhan epäystävällisiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu olemaan 14, niin mitä sitten?
MIssä säilytät niitä? Ovatko ne koristeena vai käyttöesineinä? Mitä säilytät niissä? Mitä värejä sinulla on?
Mielestäni ovat kauniita.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mielestäni turhan epäystävällisiä vastauksia.
älä sinä tule tänne sotkeentuu
Olen aina ihmetellyt mitä niillä tehdään? Tosin omasta mielestäni eivät ole mitenkään erityisen kauniita.
Näistä voi hyvin tulla keräilykohteita, joiden arvo nousee tulevisuudessa, varsinkin jos niiden valmistus on lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt mitä niillä tehdään? Tosin omasta mielestäni eivät ole mitenkään erityisen kauniita.
Pienimmässä pidän korvakoruja yöpöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Et sä sillä tiedolla oikeasti mitään tee, kunhan kyselet taas tyhmiä ihan vain huviksesi.
Eikö tällä palstalla saa kysellä huvikseen mitään? On täällä paljon huonompiakin aloituksia.
Kiukkuisia ihmisiä on täällä! Ja aivan hirveitä alatyylisiä aloituksia. Väitetään vaikka mitä ja toivotaan jonkun nimeltä mainitun kuolemaa. Miksi ihmeessä?
Niin -mies, miten on -mies, että näin -mies.
Haista paska ja opettele äidinkielesi.