Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikeasti joka perheessä auto?

Vierailija
11.01.2007 |

Siis kun tuolla miksi perheet änkevät yhdessä kauppaan aloituksessa moni perustelee sillä, että on vain yksi auto perheessä. Eikö ihan tosissaan ole sellaisia perheitä enää meidän lisäksi jolla autoa ei ole lainkaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kyllä mun äidin auto, jota saadaan tarpeen tullen lainaan esim. ikea-keikkoja varten.

Vierailija
2/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tällä hetkellä perheemme koostuu kahdesta aikuisesta, mutta suunnitelmissa ei ole auton hankkiminen, vaikka lapsia siunaantuisikin.

Myöskään sisareni kolmilapsisessa perheessä ei ole autoa.

On meitä muutamia muitakin, kuten huomaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosimme julkisistakin lähinnä raideliikennettä. Aivan järjetön ajatuskin muuttaa maalle, jossa oma auto olisi" välttämätön" .

Kasvatamme lapsetkin siihen, että fiksut käyttää metroa ja ratikkaa.

Vierailija
4/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheissitä perhekavereistani vain noin 50% on auto.

Vierailija
5/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 6 henkeä perheessämme.

Minulla ei ole edes ajokorttia, jos olisi niin sitten meillä olisi varmaan myös auto. Mieheni kulkee työmatkat kimppakyydillä tai bussilla. Myös minä kuljen lasten kanssa (tai ilman lapsia) bussilla.

Vierailija
6/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi autoton perhe

- yksi perhe, jolla yksi auto

- 5 perhettä, joilla kaksi autoa

Vierailija
7/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaveripiirissämme ole yhtään perhettä kenellä ei olisi autoa. Ymmärrän sinkkuihmiset ilman autoa, mutta perheelliset, miten pärjäävät ilman autoa??

Vierailija
8/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perheellinen pärjää ihan hyvin ilman autoa. Meillä nyt kolme naperoa, ja ihan hyvin menee.

Vierailija
9/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta. Kun keskituloiset ostaa pääkaupunkiseudulta omistusasunnon, ei autoon oikein enää riitä raha. Emme halua tinkiä muusta. Emme myöskään halua huonoa autoa.

Vierailija
10/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 bussia menee talon nurkalta, keskustaan matkaa 5 km, ulkoilualueet ja puistot vieressä.

Lisäksi olen aivan surkea kuski, joten auton hankkiminen aiheuttaisi senkin vuoksi stressiä ja hammasten kiristystä.

Vierailija
11/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes korttia.

Vierailija
12/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin esim automarketissa!

Vierailija
13/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän hankalampaa, mutta onnistuu kyllä. Töihin bussilla, satoi tai paistoi.

Vierailija
14/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin asuta pk-seudulla, vaan pienemmässä kaupungissa jossa esim. bussejakaan ei mene 5min välein.

Vierailija
15/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se bensakaan kai ihan ilmaista ole, jos sinne automarketteihin pitää päästä. Puhumattakaan saasteista ym.

Vierailija
16/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näistä perheistä ei edes halua, ja toisella ei ole varaa sitä pitää.

Meillä on molemmilla omat autot, vaikka ei ehkä tarvittasi kahta. Mutta kun minä en halua omastani luopua. On siitä kuitenkin hyötyä silloin tällöin. Tykkään ajaa ja auto antaa mulle tietyn vapaudentunteen.

Vierailija
17/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannan vauvat sekä kauppa kassit, joissa tutteleita, mehua, maitoa ja muita ruoka-aineksia?? repussako vaa kaikki???

Vierailija
18/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä siis Äiti, Isä ja yksi lapsi (3v)

Vierailija
19/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuplat, eikä hissiä ollenkaan :D

Me käydäänkin sitten miehen kanssa yhdessä kaupassa, toinen kantaa vaunut ylös ja toinen kauppakamat. Tai sitten vaan toinen menee sinne kauppaan ja toinen muksujen kanssa himassa niin ei tarvitse niitä vaunuja raahata. Ja reppu tosiaan käytössä meilläkin. Loput tulee sitten muovikasseissa kantamalla. Eikä tässä OIKEASTI ollut kyse mistään parempi/huonompi jutusta, vaan siitä kun kävi ihmetyttämään, kun tuntui että ollaan ainoa perhe jolla ei ole ensimmäistäkään autoa.

-Ap

Vierailija
20/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakaan. Perheeseen kuuluu isä, äiti, 2v. poika ja 5kk poika.

Asutaan pk-seudulla ja kaikkialle pääsee bussilla..vieläpä ilmatteeksi. Mies menee töihin ja takas bussilla.. työpaikka maksaa työmatkakulut..:O)

Mitä turhaa ottaa sellaista rahareikää tähän huusholliin.. vakuutukset, bensat jne.. huoh.. ei kiitos.:O)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän