Voiko tänään noutaa postin paketteja, jos se postin palvelupiste on ruokakaupan yhteydessä?
Kommentit (13)
Tietysti voit noutaa paketin mikäli kyseinen kauppa on auki, ja melkein kaikki kaupat ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voit noutaa paketin mikäli kyseinen kauppa on auki, ja melkein kaikki kaupat ovat auki.
Okei, eli siis tavallaan "postin toiminnot" eivät ole yleisesti pois käytöstä tänään, vaan vain ne henkilöt, jotka on postin palkkalistoilla?
Et voi noutaa. Myös asiakkaiden on oltava mukana lakossa olemalla menemättä kauppaan. Voit kyllä odottaa sen yhden päivän.
Vierailija kirjoitti:
Moraalinen ihminen ei tänään lähde ostoksille.
Postihan on lakossa myös, varmaan hidastaa pakettien kulkemista.
Käy kysymässä. Vtustako mä tietäisin, onko sun kauppas edes auki, saati onko posti käsitelty. Voipi olla hidas palvelu, jos on vain kauppias itse töissä.
Vierailija kirjoitti:
Käy kysymässä. Vtustako mä tietäisin, onko sun kauppas edes auki, saati onko posti käsitelty. Voipi olla hidas palvelu, jos on vain kauppias itse töissä.
Ei se kauppias niitä paketteja laittele, tahvo 🙄
Meillä on kaikki kaupat auki eikä kukaan ole kuulemma lakossa. Näin sanoi kassa aamulla kun kävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli siis tavallaan "postin toiminnot" eivät ole yleisesti pois käytöstä tänään, vaan vain ne henkilöt, jotka on postin palkkalistoilla?
Jos paketti on toimitettu kauppaan ja jos kaupan ko. palvelupisteessä on henkilökuntaa, niin voit noutaa pakettisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikaupassa myös kauppiaspariskunta itse oli välillä sekä postipisteessä että kassalla.
-ohis
Roska-auto haki roskat aamulla. Eivät siis ilmeisesti ole lakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikaupassa myös kauppiaspariskunta itse oli välillä sekä postipisteessä että kassalla.
-ohis
Mutta ei ne sitä postia/paketteja lajittele. Postin lajittelukeskus lajittelee ja sitten toimittaa noihin jakopaikkoihin jotka hoitaa jakelun. Eli he kyllä luovuttavat, mutta eivät lajittele.
Lakossa ovat, joten et voi hakea pakettiasi.