Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kasvovedet yms seerumit humpuukia?

Vierailija
31.01.2024 |

Onko vain markkinointikikka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, jolla on aina ollut sekä kuiva, että rasvainen iho naamassa. Rasvasin sitä varmaan 15 vuotta, ennen kuin nykyinen vaimo suositteli käyttämäänsä kasvovettä. Kiitos hänelle, on toiminut paljon paremmin. 

Vierailija
2/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misellikasvovesillä saan rasvaista ihoani puhdistettua hyvin, joudun käyttämään suihkun jälkeenkin. Seerumeista en tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Hölmö.

Vierailija
4/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole humpuukia. Oikeanlainen kasvovesi kyllä kosteuttaa. Vääränlainen ei auta ja pahimmillaan kuivattaa. Seerumikin voi tehokosteuttaa, kunhan on oikea omalle iholle. Kaikki ei toki tarvi mitään ylimääräistä iholleen.

Vierailija
5/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on erilainen iho, joten sen mikä sopii omalle iholle löytää vain kokeilemalla. Itse lopetin kasvoveden käytön koska en huomannut sen tekevän mitään, mutta tehokosteuttava seerumi on poistanut hilseilevän pintakuivuuden jota aina ennen oli talvisin kasvoissa.

Vierailija
6/6 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho voi paljon paremmin, kun lopetin seerumeiden ja kasvovesien käytön. Believe you me, kokeilin useita. Pesu aamuin illoin, silmäympärysvoide, päivävoide ja yövoide riittävät. Iho kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän