Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä haastaa NATOn sotilasoperaatiolla pohjois-suomessa

Vierailija
31.01.2024 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010192652.html

Tanskalaisasiantuntija varoittaa. Venäjä hyökkää Suomeen ,se on 100% vissi. NATOkenraalitkin jo varoittavat Venäjän tulevasta hyökkäyksestä. Venäjä on nähnyt NATOn heikkouden Ukrainassa ja se rohkaisee hyökkäämään.

Suomessa ei ymmärretä miten vaarallinen Venäjän voitto Ukrainassa on. Länsi on antanut Venäjän vallata itsenäisestä valtiosta keskeltä Eurooppaa valtavan alueen eli sotilaallinen voima on se minkä edessä länsi nöyrtyy.

Toivottavasti jenkit eivät polta Lappia lähtiessään :D Tai no, ihan sama, Venäjä tuhoaa sen joka tapauksessa

Kommentit (455)

Vierailija
141/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän luette uutiset en minä niitä ole keksinyt. Kannattaako viestintuoja ampua kun pska on jo housussa? Pitäisikö kiistämisvaiheen sijaan alkaa valmistautua?

Mene jo jollekin ryssiäispalstalle mihin sinä kuulut. Kaikki tällä palstalla kyllä tunnistaa sinut säälittäväksi valehtelijaksi.

Onko viron pääministeri valehtelija? Onko tanskan sotilasasiantuntija valehtelija? Ruotsin viranomaiset? Nämä kaikki nyt ainakin varoittelee niin siitäkö ei sovi keskustella?

Itseksesi vain "keskustelet". Mutta siitähän sinulle ruplissa maksetaan, Îgor.

Ketään ei kiinnosta rysssssän suoltama paska.

Ketään ei kiinnosta eikä kukaan ikinä tule uskomaan iiiiiiigorin jauhamaa paskaa. 

Vierailija
142/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella suomalaiset yllätetään kyllä housut kintuissa. Ylimielinen asenne porukalla täällä.

Venäjä ei ole murtunut 2 vuoden jälkeen vaan päinvastoin. Vahvistuu entisestään sillä välin kun eu ja jenkit ovat jääneet räpiköimään suohon.

Myönnän itse suoraan, että itse olen jo täysin alistunut Venäjälle. En voi mitään sille mitä he haluavat, enkä usko minkään muunkaan voivan. Käytännössä jo kuulun Venäjälle halusivat he minusta sitten mitä hyvänsä. En voi heitä vastustaa.

Sain kuitenkin elää hyvää elämää jonkun aikaa edes. Kaikki loppuu aikanaan kuitenkin.

Baa Baa sanoi rysssssä lammas ku putlerin goatse kuville tumputteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Russki Mir" syntyy jäädyttämällä kansalaiset koteihinsa.

On nimittäin tosi rauhallista väkeä tuon jälkeen. Eivät sano sanallakaan vastaan.

Vierailija
144/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella suomalaiset yllätetään kyllä housut kintuissa. Ylimielinen asenne porukalla täällä.

Venäjä ei ole murtunut 2 vuoden jälkeen vaan päinvastoin. Vahvistuu entisestään sillä välin kun eu ja jenkit ovat jääneet räpiköimään suohon.

Myönnän itse suoraan, että itse olen jo täysin alistunut Venäjälle. En voi mitään sille mitä he haluavat, enkä usko minkään muunkaan voivan. Käytännössä jo kuulun Venäjälle halusivat he minusta sitten mitä hyvänsä. En voi heitä vastustaa.

Sain kuitenkin elää hyvää elämää jonkun aikaa edes. Kaikki loppuu aikanaan kuitenkin.

Ollakseen kiero ryssssä, Îgor hyvin avomielisesti ja rehellisesti kertoo olevansa alistunut ja kuuluvansa Venäjälle. Pisteet siitä. Otahan kopsu murheeseen!

Vierailija
145/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa realismia.

Vierailija
146/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://finance.yahoo.com/news/exclusive-russia-struggles-sell-pacific-…

Ei kelpaa edes ölkkä kellekään, jo 14 tankkeria lilluu  mikä missäkin, kun ei pääse mihinkään

Vierailija
147/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkn olen seurannut mielenkiinnolla tätä "vahvistumista" mm. Ukrainassa. Tankit ja laivat vahvistuvat, samoin lähes tuhat sotilasta/päivä. Kaikensorttiset tykistöjärjestelmät ovat entistä vahvempia, myös erilaiset tutkat ovat kovomassa alati.

Hyvin on stronk!

Vierailija
148/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän luette uutiset en minä niitä ole keksinyt. Kannattaako viestintuoja ampua kun pska on jo housussa? Pitäisikö kiistämisvaiheen sijaan alkaa valmistautua?

Miten ehdottaisit valmistautumisen tapahtuvan? Unohdit, että Suomi Ei ole tehnyt mitään minkä takia sen tulisi valmistautua mihinkään erikoisoffensiiviin. 

Vierailija
149/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa realismia.

Putinisti jo itsekkin tietää mätänevänsä kohta Ukrainalaisella pellolla. 

Vierailija
150/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkn olen seurannut mielenkiinnolla tätä "vahvistumista" mm. Ukrainassa. Tankit ja laivat vahvistuvat, samoin lähes tuhat sotilasta/päivä. Kaikensorttiset tykistöjärjestelmät ovat entistä vahvempia, myös erilaiset tutk

Pannaas tuosta taulukko russakan mielen virkistykseksi, tältä päivältä

https://maanpuolustus.net/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1…

Vierailija
151/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut viikonlopun sieniretki venähtää vähän pitkäksi jollain.

Vierailija
152/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Suomi alkaa jo Jyväskylästä ja Vaasasta? Vai missä.

Joo Jyväskylästä pohjoiseen. Esim. Kuopio voisi olla hyvä kohde. 

Vierailija
153/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi venäjä häviää itse aloittamansa sodan Ukrainassa, eikä sen seurauksena enää ikinä aloita sotia. 

Vierailija
154/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me pohjois-suomella teemme? 

Suomessa on saman verran asukkaita kuin New Yorkin kaupungissa. Vaikka kaikki muuttaisivat pohjoisesta etelään, niin suomi olisi edelleen harvaan asuttu maa. 

Vierailija
155/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naton ongelma on hitaus ja sisäinen eripuraisuus. Johtajuus ja aloitteellisuus puuttuvat. Voi oikeasti käydä niin, että Venäjä testaa Natoa. Mutta kaiketi helpoin saalis olisi Ahvenanmaa, jonka haltuunotolla Venäjä pääsisi kontrolloimaan Itämerta. Saisiko Suomi silloin oikeasti tukea? Ainakin jotkut Nato-maat kysyisivät varmasti, miksette sijoittaneet saarille edes varuskuntaa, ja kun suomalaiset vetoaisivat yli sata vuotta vanhoihin sopimuksiin, Suomi saisi korkeintaan niitä villasukkia.

Vierailija
156/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. On tämä maailman aika ... no sitä mitä nyt onkaan, kärsimystä.

Vierailija
157/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me pohjois-suomella teemme? 

Suomessa on saman verran asukkaita kuin New Yorkin kaupungissa. Vaikka kaikki muuttaisivat pohjoisesta etelään, niin suomi olisi edelleen harvaan asuttu maa. 

Venäjällähän jo käytetään kouluopetuksessa karttoja, joissa Pohjois-Suomi on osa Venäjää: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010141810.html 

Vierailija
158/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä Shoigun naama kun Putte ehdottaisi: "avataas toinen rintama Pohjois-Suomeen"...

Ampuisikohan Shoigu heti vai nauttisiko enemmän omin käsin kuristamisesta?

Vierailija
159/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naton ongelma on hitaus ja sisäinen eripuraisuus. Johtajuus ja aloitteellisuus puuttuvat. Voi oikeasti käydä niin, että Venäjä testaa Natoa. Mutta kaiketi helpoin saalis olisi Ahvenanmaa, jonka haltuunotolla Venäjä pääsisi kontrolloimaan Itämerta. Saisiko Suomi silloin oikeasti tukea? Ainakin jotkut Nato-maat kysyisivät varmasti, miksette sijoittaneet saarille edes varuskuntaa, ja kun suomalaiset vetoaisivat yli sata vuotta vanhoihin sopimuksiin, Suomi saisi korkeintaan niitä villasukkia.

Noinko paljon harmittaa moskovan ja Pietarin pommitukset? Älä hätäile, kohta sitä saatte lisää. 

Vierailija
160/455 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jo jollekin ryssiäispalstalle mihin sinä kuulut. Kaikki tällä palstalla kyllä tunnistaa sinut säälittäväksi valehtelijaksi.

Onko viron pääministeri valehtelija? Onko tanskan sotilasasiantuntija valehtelija? Ruotsin viranomaiset? Nämä kaikki nyt ainakin varoittelee niin siitäkö ei sovi keskustella?

Mitä keskustelemista tuo sinun jankuttamisesi ja uhittelusi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän