Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irroitettavat nastat kenkiin joka paikassa loppuunmyyty

Vierailija
31.01.2024 |

Pitänee ostaa kesällä sitten jo valmiiksi. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman nastoja mä en olis päässyt äänestämään. Kirjaimellisesti luistinratoja oli useampi tie täällä meillä päin. Eilen vasta oli hiekoitettiin, mutta hiekkakin luistaa peilikirkkaan jään pinnalla. 

Vierailija
22/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman nastoja mä en olis päässyt äänestämään. Kirjaimellisesti luistinratoja oli useampi tie täällä meillä päin. Eilen vasta oli hiekoitettiin, mutta hiekkakin luistaa peilikirkkaan jään pinnalla. 

Pelkkä hiekka tai sepeli yksinään ei auta pitää olla niiden sekoitus niin se pysyy jään pinnalla eikä lipeä jalka,ainakaan niin helposti mitä pelkästään jos on jompaa kumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "irrotettavilla nastoilla"? Sellaisia en ole ikinä nähnytkään.

Vierailija
24/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuesteitä kenkiin näyttää löytyvän esim. Puuilosta

Vierailija
25/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun Adelen pitäs pistää nastakengät jalkaan sitten nuoret suomessakin käyttäis niitä.

Vierailija
26/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin kaupoissa ja sekä Prismassa että Cittarissa oli molemmissa runsaasti liukuesteitä jäljellä.

Itse en ainakaan tykkää liukuesteistä. Nastakengät paremmat. Ainakin lenkillä kävellessä. 

Vierailija
27/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ostin 3v sitten kantapäänastat remmillä. 10€ silloin. Muistakaa käyttää niitä myös postilaatikolla käydessä. Muuten voi käydä huonostikin. Onneksi tuli vain mustelma.

Vierailija
28/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin kaupoissa ja sekä Prismassa että Cittarissa oli molemmissa runsaasti liukuesteitä jäljellä.

Itse en ainakaan tykkää liukuesteistä. Nastakengät paremmat. Ainakin lenkillä kävellessä. 

Irralliset on kätevämmät kun saa pois aina kun tarvitsee. Ei tarvitse kantaa kaksia kenkiä mukana jos tarvitsee vaikka vähän hienommat kuin arkipopot. 

Vierailija
29/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävitte? Ainakin ma illalla oli vielä pk-seudun Prismassa hyllyssä näitä ihan mukavasti jäljellä. Pari mallia oli myyty loppuun, mutta muita oli siellä vielä jäljellä.