Irroitettavat nastat kenkiin joka paikassa loppuunmyyty
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ilman nastoja mä en olis päässyt äänestämään. Kirjaimellisesti luistinratoja oli useampi tie täällä meillä päin. Eilen vasta oli hiekoitettiin, mutta hiekkakin luistaa peilikirkkaan jään pinnalla.
Pelkkä hiekka tai sepeli yksinään ei auta pitää olla niiden sekoitus niin se pysyy jään pinnalla eikä lipeä jalka,ainakaan niin helposti mitä pelkästään jos on jompaa kumpaa.
Mitä tarkoitat "irrotettavilla nastoilla"? Sellaisia en ole ikinä nähnytkään.
Jonkun Adelen pitäs pistää nastakengät jalkaan sitten nuoret suomessakin käyttäis niitä.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin kaupoissa ja sekä Prismassa että Cittarissa oli molemmissa runsaasti liukuesteitä jäljellä.
Itse en ainakaan tykkää liukuesteistä. Nastakengät paremmat. Ainakin lenkillä kävellessä.
Onneksi ostin 3v sitten kantapäänastat remmillä. 10€ silloin. Muistakaa käyttää niitä myös postilaatikolla käydessä. Muuten voi käydä huonostikin. Onneksi tuli vain mustelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kävin kaupoissa ja sekä Prismassa että Cittarissa oli molemmissa runsaasti liukuesteitä jäljellä.
Itse en ainakaan tykkää liukuesteistä. Nastakengät paremmat. Ainakin lenkillä kävellessä.
Irralliset on kätevämmät kun saa pois aina kun tarvitsee. Ei tarvitse kantaa kaksia kenkiä mukana jos tarvitsee vaikka vähän hienommat kuin arkipopot.
Missä kävitte? Ainakin ma illalla oli vielä pk-seudun Prismassa hyllyssä näitä ihan mukavasti jäljellä. Pari mallia oli myyty loppuun, mutta muita oli siellä vielä jäljellä.
Ilman nastoja mä en olis päässyt äänestämään. Kirjaimellisesti luistinratoja oli useampi tie täällä meillä päin. Eilen vasta oli hiekoitettiin, mutta hiekkakin luistaa peilikirkkaan jään pinnalla.