Mitä olisi Jussi Halla-ahon pitänyt tehdä toisin, että hän olisi päässyt presidentinvaalien toiselle kierrokselle?
Kommentit (718)
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa! Katson tässä ohesssa YLE:n presidentinvaalitenttiä enkä tosiaankaan osaa päättää, kummalle annan ääneni.
En osaa auttaa, sori siitä. Heitän noppaa. Ehkä. Poliittinen peli on poliittinen peli.
Vieläkö Andersson on vasemmistoliitossa?
Niin ja se Merja Kyllönen (vas.) asettuu Stubbin joukkoihin kuulemma, fiksu nainen, verrattuna liiihin.
Vierailija kirjoitti:
Nieleskellä vähemmän ja hiljaisemmin.
Kiitos tekemästäsi kannatustyöstä ps:lle. Olet korvaamaton aarre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta uhriutuminen ja kitiseminen on ällöttävintä Halla-ahossa ja muissa. Jatkuva uhrin esittäminen ja muiden syyttely, kun itse ovat töpänneet, on tympeää.
JUURI NÄIN!
Onko projektio tuttu käsite? Syyllistytte itse toistuvasti siihen, mistä syytätte muita.
Uhriutuja taas uhriutuu. Olet pelle persu.
Sanoin tälläkin palstalla 100 kertaa, että Halla-aho ei todellisuudessa halunnut itse presidentiksi. Hän jopa vetäytyi puolueensa puheenjohtajan tehtävästä, koska ei halunnut toimia niin näkyvässä roolissa. Lisäksi hän on älykäs, ihan kuten vaikka Li Andersson. Halla-aho tietää ja on tiennyt olevansa liian tunteita herättävä henkilö koko kansan presidentiksi. Mukaan presidenttikisaan hän lähti pyynnöstä. Tarkoitus on ollut saada näkyvyyttä perussuomalaisille. Siksi kaikilta puolueilta on pakko tulla ehdokas, että puolue saa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olla joku muu kuin persu.
Valitettavaa mutta totta. Jos hän olisi vasuri mutta sanoisi ihan samat asiat niin se hyväksyttäisiin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tälläkin palstalla 100 kertaa, että Halla-aho ei todellisuudessa halunnut itse presidentiksi. Hän jopa vetäytyi puolueensa puheenjohtajan tehtävästä, koska ei halunnut toimia niin näkyvässä roolissa. Lisäksi hän on älykäs, ihan kuten vaikka Li Andersson. Halla-aho tietää ja on tiennyt olevansa liian tunteita herättävä henkilö koko kansan presidentiksi. Mukaan presidenttikisaan hän lähti pyynnöstä. Tarkoitus on ollut saada näkyvyyttä perussuomalaisille. Siksi kaikilta puolueilta on pakko tulla ehdokas, että puolue saa näkyvyyttä.
Se on mahdollista. Minulle se ei ole ongelma sen enempää kuin se, että hän jäi toiselta kierrokselta.
Minulle ongelma on se, että joku yrittää syöttää hatullisen sontaa. Tällä en viittaa ehdokkaaseen vaan taustajoukon toimintaan. En minä äänestä pakotettuna. Vapaaehtoisesti olisin saattanut äänestää, ilman tätä farssia, joka on kääntymässä pelottavaksi Suomen kannalta. Mikä noiden tavoite on? Tapa toimia ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän silti sydämellään oli mukana kampanjassa. Onnistui hyvin säilyttämään tyyneytensä, ehkä nahka jo aika parkkiintunut mutta voisi silti joidenkin häijyyksien tuntuvan ja nähtiinhän sitäkin.
Halla-ahon missio mielestäni on saada ihmiset kiinnostumaan asioista ja ilmiöistä politiikan tunne-vetoisen sensationalismin, kyynisyyden ja viihteellistymisen sijaan. Kuitenkin ymmärrettävästi ilman tyhjää puhetta. Onnistuu tuossa hyvin.Iän tuomaa rauhallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ääripäävastaus: kaikki tai ei mitään.
Oooh!
Riikka Purrakin myönsi, että Jussi Halla-aho jäi aika kauas kärkikaksikosta.
Orpon silmälasit. Olisi suotavaa jokin toinen tyyli. Googlatkaa ja katsokaa.
Av:iin : En koska jos henkilö on ns. yhden teesin mantraaja kuten Halla-aho. Hänellä levy soi samaa uraa vuodesta toiseen. Juuttunut omiin ns. totuuksiinsa, ja julistaa niitä oikeina totuuksina ympäriinsä.
Jussi! Missä se Suomen Eu- ero viipyy?
Vierailija kirjoitti:
"Pystyykö edes paatunein vihervassari kuuntelemaan Palen jollotusta vapaaehtoisesti."
Pale rulettaa!
Yäg!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Andersson on vasemmistoliitossa?
Niin ja se Merja Kyllönen (vas.) asettuu Stubbin joukkoihin kuulemma, fiksu nainen, verrattuna liiihin.
Pisteet Merjalle. Tuleekohan siitä joskus Vas:n prs.ehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä avoin kirje Jussille, te persuystävät voitte välittää terveiset. Jos haluat vielä yrittää pressaksi ja onnistua siinä paremmin, sulla on nyt 6 vuotta aikaa...
- sanoutua irti blogikirjoituksistasi. Kertoa julkisuudessa miten häpeät niitä. Pyytää anteeksi
- vetää koomikkoa vastaan tehty rikosilmoitus pois (se "kunnianloukkaus"tviitti)
- viedä politiikkaa ja mielipiteitä muuhun suuntaan kuin vihaan ja rasismiin. Niillä olet jo urasi rakentanut, vaihda levyä. Persuihin se puree, muihin ei.
- kertoa julkisuudessa, miten salasuhde oli suuri virhe ja että se on ohi (jos on)
- puhe- ja esiintymistaidon koulutusta ja paljon
Nuo kun hoidat kuntoon voisi olla mahiksia pressaksi, muuten ei ikinä.
Moi Iikka! Mitä irtisanoutumista blogikirjoituksissa on? Miten tämä vaistoamasi viha ja rasismi ilmenevät? Mitä hittoa muiden ihmi
Moi Iikka!
Olen nainen
Mitä irtisanoutumista blogikirjoituksissa on?
Ne tekstit ainakin, joista on tullut rikostuomioita
Miten tämä vaistoamasi viha ja rasismi ilmenevät?
Lukaisepa juurikin tuota Jussin kirjoittamaa scripta-blogia
Mitä hittoa muiden ihmisten suhdesotkut kutittavat sun persettä?
Kertoo poliitikon moraalista. Jos on pystynyt elämään kaksoiselämää 8 vuotta ja pitämään salasuhdetta vaimon selän takana (+ lehtolapsi), se pistää mietityttämään, että miten toimii työelämän/politiikan lupauksien suhteen
Lisää kysyttävää, persuystäväin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieleskellä vähemmän ja hiljaisemmin.
Sä voisit olla vähemmän mulkku.
Olet oikeassa, mutten aio. Ihmisten tunteilla ei ole minulle minkäänlaista painoarvoa.
Kertoo lähinnä luonteenpiirteistäsi. Ammattiauttaja antaisi sinulle parikin diagnoosia: Psykopaatti, sosiopaatti, narsisti.
Persut olisivat aivan hyvin voineet asettaa vaikkapa Jani Mäkelän presidentinvaaliehdokkaaksi. (Wink!)
Ei uskois kun nykyisiä lehtiä selaa.
Riemukasta onkin just se että ei me ihan tyhmiä ainakaan vielä olla. Mutta yritys käännyttämiseksi on aivan armotonta.