Sanna Marin sai töitä Ukrainasta
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se otettiin tuommoseen mukaan? Ei se tiedä mitään sodasta ja puolustuspolitiikasta ku se on nainen.
Ukraina on WEFin ns. koelaboratorio, eli kun maa ns. jälleenrakennetaan, eli myydään ulkomaisille jättifirmoille, niin siellä otetaan käyttöön nämä muuallekin tulevat digitaaliset palvelut ja muut unelmat. Marinhan kuulemma tietää jotain näistä.
Pelkäätkö digitaalisia palveluita?
Vierailija kirjoitti:
tottakai marin saa tehdä mitä haluaa mut kannattaako? on se kysymys.
onko valmis tekeen rahan takia ihan mitä tahansa,mä en olis.
Kysymyksesi on omalla kohdallasi kovin retorinen.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että pysyy poissa Suomesta.
Täällähän hän asuu.
Onpa hieno uutinen! Kannatti todella vaihtaa oppositiopoliitikon rooli tuossa perskokoomuksen hullunmyllyssä noihin hommiin. Upeaa näkyvyyttä Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
sotaa käyvissä maissa on usein jälkipyykki,voi olla sota oikeudenkäyntejä. jne esim.serbian tapahtumat ja rauhan neuvottelut ym maa alue jaot herättävät edelleen pahaa verta. en itse menisi mukaan omaisuuden ryöväämiseen, kun varsinkin tietää ,mihin ukrainalaiset pystyy. siis tiedustelu yms.mitä jos uusj aat jonkun väärän tyypin omaisuutta?mitä voi tapahtua.olis varmaan kannattanu sanoo ei tähän komiteaan.
Mitä tajuilet. Näin korkea tasoinen porukka tietää mitä tekevät. Hienoa että meidän Marin on mukana. Onnea Sanna työuallasi, nyt Sale ei sanele tapaamistasi ja ja keskusteluja Zelenskin. kanssa.... 😉😉😉
jos joku on valmis kiskoon rahaa ,sodasta kärsivien ihmisten selkänahasta, niin on siinä eettisiä ongelmia kyllä.
ja ihan on eri maiden uutiskommentaattorit ja politiikan toimittajat, olleet tätä mieltä, jo kuukausia.täällähän tämä vaikuttaa ,olevan joku uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hieno uutinen! Kannatti todella vaihtaa oppositiopoliitikon rooli tuossa perskokoomuksen hullunmyllyssä noihin hommiin. Upeaa näkyvyyttä Suomelle.
Et sä hyödy mitään niistä euroista Sannan pankkitilillä
Vierailija kirjoitti:
tottakai marin saa tehdä mitä haluaa mut kannattaako? on se kysymys.
onko valmis tekeen rahan takia ihan mitä tahansa,mä en olis.
Tottakai otetaan vastaan arvostetut työtarjoukset... Onko sulle paljonkin tällaista. tarjottu... 😄🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se otettiin tuommoseen mukaan? Ei se tiedä mitään sodasta ja puolustuspolitiikasta ku se on nainen.
Ukraina on WEFin ns. koelaboratorio, eli kun maa ns. jälleenrakennetaan, eli myydään ulkomaisille jättifirmoille, niin siellä otetaan käyttöön nämä muuallekin tulevat digitaaliset palvelut ja muut unelmat. Marinhan kuulemma tietää jotain näistä.
Pelkäätkö digitaalisia palveluita?
On syytä pelätä, jos Marin liittyy jollain tavoin asiaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sinulta ei kysytä. Hän on Suomessa kirjoilla ja asuu Suomessa. Käy toissä ulkomailla.. Näin tekee moni muukin..
Minusta voisi kutsua kaverinsa sinne Ukrainaan bilettämään, eiköhän sieltä jokin edustustila löydy, ja voisivat tanssia seksikkäästi, ja sitten uhriutua kollektiivisesti, kun ei oteta vakavasti naista, ja koska nainen ei saa tanssia, eikä olla liian seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta ei kysytä. Hän on Suomessa kirjoilla ja asuu Suomessa. Käy toissä ulkomailla.. Näin tekee moni muukin..
Hänellähän on jo neljä työpaikkaa maailmalla! Ooo!
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisi kutsua kaverinsa sinne Ukrainaan bilettämään, eiköhän sieltä jokin edustustila löydy, ja voisivat tanssia seksikkäästi, ja sitten uhriutua kollektiivisesti, kun ei oteta vakavasti naista, ja koska nainen ei saa tanssia, eikä olla liian seksikäs.
Tuskin he Ukrainassa tapaavat, mutta miksei jossain muualla voisi tanssia? Clintonkin taitaa olla ihan kova juhlimaan, samoin Johnson.
Jotenkin marinista on jäänyt kuva ettei hän tee tai ei uskalla itse tehdä mitään. Avustajat passaisi pm kaudella, ja varoi viimeiseen saakka ottamasta kantaa mihinkään tärkeään. Varsinkin kauden loppupuolella. Toisteli vain itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä hyödy mitään niistä euroista Sannan pankkitilillä
Ei mun tarvitsekaan, suon ne hänelle mieluusti 🙂. Iloitsen demaritoverin menestyksestä vilpittömästi. Katsotaan kuinka paljon hän voi työstään kertoa, mutta mielenkiinnolla odotan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin marinista on jäänyt kuva ettei hän tee tai ei uskalla itse tehdä mitään. Avustajat passaisi pm kaudella, ja varoi viimeiseen saakka ottamasta kantaa mihinkään tärkeään. Varsinkin kauden loppupuolella. Toisteli vain itsestäänselvyyksiä.
😂😂😂 Aha.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen niiinn onnellinen että lähti uusille urille ja menestyy loistavasti. Hänen kyvyt ja taidot tuommosessa kurjistamis lakko hallituksessa olisi mennyt hukkaan... Onnea Sanna olen ylpeä Sinusta. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Mitä näkyvyyttä Suomelle? Eihän Sanna siellä Suomea edusta eikä ole missään Suomen virallisen edustajan asemassa, vaan on mukana yksityishenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukra! Ihan Jukrainasta asti sai kesätöitä!
Ei siis rajoittunut se TET-harjoittelu pelkkän pääkanisterin hommaan..Sinä varmaan pissasit riemusta housuusi kun Jussi kävi solkkaamassa hetken ukrainaa maan parlamentissa 😂.
No, ainakin Jussi osaa ukrainan kieltä. Sanna ei paljon kieliä puhu.
No? Molemmat trendikkäitä young urban professionaleja, jotka luo positiivista kuvaa Suomesta?