Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö että on väärin yrittää aina ostaa

Vierailija
31.01.2024 |

Sitä mitä haluaisit eniten! Vähän olisi monella karaistumisen paikka. Mitäs sitten, jos sitä lempileipää, suklaapatukkaa tai jotain muuta ei ole hyllyssä niih! Kyllä minä määrään tuollaisille hienostelijoille kurssin, että pois kaupoista juuri se mitä tekee mieli ostaa. Ei se käy päinsä, että oletetaan saavan mitä haluaa.

Ja ihan sama ruuan kanssa. Ei tartte aina olla sitä,mitä haluaa tai tykkää. 

Oikeasti kirjoitin tuon sarkasmilla, nimittäin mielestäni tuossa ei ole mitään haittaa, kunhan ei aiheuta kohtuutonta vaivaa jollekin toiselle pyynnöillään.Esim. pistää jonkun pyörimään kävellen ympäri kaupunkia, jotta vaan saisi jonkun tietyn ruuan tai tuotteen. Mutta muuten, miksi ei voisi ainakin yrittää järjestää juuri sen minkä haluaa. Esim. Joku köy kaupassa ja pyytää niiden muiden ostosten sekaan sen oman mielitekonsakin. Huvittavaa kun tuollaistakin osataan paheksua, että "kyllä on vaativa persoona"

Tietenkin liika nirsous, vaikka ruuassa eri, koska jos ruuan järjestää joku muu luin itse, ei voi olettaa toisen pysyvän toisen mielitekojen perässä. Esim. kun olen laittanut jotain niin mies on tokaissut"Voi kun juuri tänään ei maistuisi tuo."

Huvittavaa kun jotkut nillittäjät näkevät  tuollaisen "mieliteko" luonteenpiirteen itsekkääksi ja prinsessamaiseksi. Mutta oma asiahan tuollainen piirre on, kunhan siis ei käyttäydy kun pilkkulapsi aikuisena ja odota toisen järjestävän sen asian hirveällä vaivalla ja hirveät haukut, jos ei järjestää.

Esim. Itse vähän tuollainen,mutta sillä rajauksella että en ole ikinä raivonnut tai häirinnyt suunnattomasti ketään, jos ei ole pystynyt ostamaan tai ei ole köytynyt jotain, mitä olen halunnut. Pikku marinaa tai nurinaa, ei lasketa sellaiseksi. Enkä paljon koskaan pyydä ketään elintarvikeostoksille vain omia mielitekoja varten. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tiedän, että juuri sen tyyppiset ihmiset keillä ei mitään mielitekoja tai "paheita" ihan sama mitä on kunhan on elintarvike, ovat juuri niitä, jotka eivät voi mitenkään ymmärtää, jos joku haluaa juuri jonkun karkkipussin ja harmistuu jopa, jos sitä ei ole. Herran jestas joidenkin mielestä tuo on pöyristyttävää ja paha tapa.

Mutta LM askin perässä juokseminen ei ole sitä. Sehän nyt on vaan yksi aikyiamainen paha tapa, eikä mitään prinsessamaista siinä. 

Vierailija
2/2 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa niinkö funtsailet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla