Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko tässä tilanteessa lahjaa?

Vierailija
11.01.2007 |

Ystäväni lapsi kastetaan viikonloppuna ja samalla lapsen äiti ja isä menevät avioon, kenenkään tietämättä. Ainoastaan minä tiedän, koska minua pyydettiin kuvaamaan juhlissa.

Pitäisikö ostaa häälahjaa vai ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleellinen tieto..

Vierailija
2/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mihin juhliin menet kutsuttuna ilman lahjaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on ensisijassa hänen juhlansa. Vanhemmat vain haluavat samalla naimisiin. Tuleeko muille vieraille nolo olo kun heillä ei ole lahjaa hääparille.. Ehkä laittaisin perästä jotain pientä häälahjaksi, tai vihkimisen jälkeen sujauttaisin vaivihkaa.

Vierailija
4/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan itsestäänselvyys. Ei sillä ole mitään merkitystä kuinka moni asiasta tietää, ihan sama merkitys avioliittoon vihkimisellä on olipa paikalla 2 tai 200 ihmistä.

Ja se joka sanoi että " haluavat vain samalla naimisiin" . Tuskin se parille on ihan tuollainen läpihuutojuttu. Heillä voi olla paljon painavammat syyt kuin parilla joka viettää isonisot juhlat.

Ihmeellistä että jotkut tosiaan ajattlevat että kun on pienet juhlat niin se on parille pieni juhla. Asia voi olla aivan päin vastoin!

Vierailija
5/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin myös naimisiin samalla kun lapsemme kastettiin. Mietimme myös tätä yllätysvihkimistä, mutta päätimme ilmoittaa kutsussa vieraille asiasta juuri siksi, että itse tuntisin tilanteen kiusalliseksi, jos hääparille ei olisikaan lahjaa...

Vierailija
6/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain pienempää kuin oikeissa julkihäissä, tai sellaista hauskempaa. Ja jos oikein hyvän lahjan keksit, niin voithan antaa sen kaikkien edessä ja elvistellä kun sinä sait olla ainoa joka ehti hankkia lahjan.

Mites muuten olisi, jos antaisit jotain sellaista, johon kaikki voivat kirjoittaa nimensä ja osallistua sillä tavalla? Ensinnä tulee mieleen vieraskirja tai sen tyyppinen " taulu" , johon kirjoitat tai kirjoitutat valmiiksi onnittelut hääparille ja avioliitolle. Kaikki voisivat sitten juhlassa käydä panemassa siihen nimensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä