Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikä tuota äijää vaivaa???

Vierailija
04.09.2008 |

ap

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sopimus, että menen töiden jälkeen ostamaan lapselle uudet kengät. Kun pääsin kauppaan soi puhelin. "MITEN KAUAN SULLA MENEE?? MÄ ALAN KOHTA HEITELLÄ TAVAROITA!" huutaa äijä puhelimeen ja lyö luurin kiinni. Oli juuri hakenut lapset hoidosta. Soitin miehelle takaisin, ilmoitin ettei mulle lyödä luuria korvaan, kysyin mikä oli hätänä ja iloitin että ostan ne kengät ennen kuin menen kotiin. Löi uudetaan luurin korvaan. Kun tulin kotiin murjotti täällä, alkoi valittaa jostain ihan pikkujutuista (koira oli tiputtanut työpöydältä jotain tavaroita), alkoi sättiä minua kaikesta eikä suostunut vastaamaan mikä oli vialla. Annoin kärkkään palautteeni siitä mitä mieltä olen moisesta kohtelusta ja mies paiskoi tavarat keittiön työtasolta layttialle, jonka jälkeen jätti minut lasten kanssa ja painui sänkyyn.

Eikä ole ensimmäinen kerta: kiukuttelee välillä kuin pikkukersa, enkä saa mitään selvää vastausta syystä. "Kaikki vaan kaatuu päälle". Millaisen aikuisen hermot ei kestä hetkeä paria lasta ja sitä, että työpöytää on vähän myllätty??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi