Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin. Kerta niin moni tuntuu yhäkin haikailevan perinteitä kunnioittavien naisten perään saatte luvan kanssa ottaa yhteyden tällaisiin naisiin. https://tinyurl.com/cwa6kfrm SEKÄ https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0d517b6e3bdf611ce70cb1d…
Ennenkuin naiset pyytävät julkisesti anteeksi feminismiä en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
Pyydetään anteeksi sitä, että haluamme olla tasa-arvoisia? Oletko iham sekaisin? Mut hyvä tieto, että jätät naiset rauhaan nyt ja tulevaisuudessa! Tämäkin feminismin ansiosta!
Teidän tasa-arvo on jo nähty tässäkin ketjussa.
Inklusiivisuutta naisille, miesten rahoilla.
"Inkluusio viittaa mukaan kuulumiseen ja osallisuuteen, eli siihen, kuinka paljon esimerkiksi johonkin toimintaan, palveluun tai organisaatioon sisällytetään ihmisiä, jotka saattaisivat muuten jäädä ulkopuolelle tai tulla marginalisoiduksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kyseessä ei yleensä ole keinohedelmöitys.
Mahdatko ymmärtää edes mistä on kyse? Alkaa nuo olkiukot taas olla sitä tasoa.
---
Kyllä he ymmärtävät mutta älyllinen epärehellisyys estää ideologian liturgiasta poikkeamisen. Uskovaisia.
Ei, en usko että he ymmärtävät. Heidän draiverina tässä on vain miesten haukkuminen ja kaikesta vänkääminen.
Jos mies sanoo ruohon olevan vihreää, he kertovat sen olevan kyllä sinistä. Mies kun todistaa sen vihreäksi, he alkavat haukkumaan miestä inceliksi joka ei koskaan saa píllua.
Täällä haukutaan naisia yleisesti ja palstamiehiä erityisesti.
"Eli voi siis antaa veren valua vapaasti, samalla sitten sotkea vereen julkisten liikennevälineiden penkit, työpaikan tuolit sekä lattiat.....
Kyllä kuukautissuojia on pakko ostaa. Ne ovat hygieniatuotteita."
Just! Vain palstanainen voi istua kotonaan viikkokaupalla niin, että perse on kasvattanut juuret tuolin pehmusteisiin. Muuten ei liikahdakaan mihinkään, vaan mätänee pienessä tukiasunnossaan. Sitten tulee ahaa-elämys, kun alakerta alkaa valskaamaan verta. Kyllä sitten saa liikettä niveliinsä ja lähtee perse paljaana tuhrimaan julkisten penkit, menee toisten työpaikoille tuhrimaan ihmisten työtuolit ja lopuksi hieroo valtavan kokoista persettä vielä lattiaankin!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olet KMT ja PS tästä, että naiset jämähtää kassalle, kun mies kiitää pomoksi. Olen itse töissä päivittäistavarakaupassa eli prismassa oleva mies. Pelkän peruskoulun suorittanut ja uskon että pääsen esimies asemaan ahkerasti töitä tekemällä. Meidän kaupan kassalla naisia on 95%, joista korkeakoulun sekä yliopiston on suorittanut 80%.
Silti naiset eivät uskalla ottaa vastaan vaativia tehtäviä, josta olisi mahdollista ponnistaa sekä luoda menestykäs ura itselleen. Moni on myös miellä sitä mieltä, että sitten kun he lyötävät kumppanin eli miehen ja perustava perheen. Mies on se joka heidät elättää sitten, kun miehellä on automaattisesti suurempi palkka kuin heillä itsellään tulee koskaan olemaan. Olen yrittänyt kertoa, että he itse voivat myös vaikuttaa omaan palkkaansa ottamalla enemmän vastuuta ja kehittämään itseään. Mutta turhaan, naiset itse eivät halua käyttää omiaan opittuja taitojaan, jotta voisivat olla riippumattomia miehestään.
Minusta tämä on väärin miehiä kohtaan, sillä nainen on käynyt korkeakoulut/ylipoistot sekä sitä kautta saanut hyvät eväät elämäänsä, mutta ei halua hyödyntää niitä, vaan odottaa että sitten mies hoitaa kaiken.
Tässä linkki uutiseen, jos jotakuta kiinnostaa käydä lukemassa!
Ovatko nämä samat naiset sitten valittamassa, että miksi heillä on niin pieni eläke miehiin verrattuna, vaikka ovat "korkeakoulut/ylipoistot" käyneet sekä työssä olleet. Ongelma on siinä, että se kaupan kassalla olo ei nyt mitään rakettitiedettä ole. Kaupan kassalla pystyy jokainen normaali ihminen työtä tekemään ilman koulutusta, ei edes pidä olla mikään hyvä matikkapää, kunhan ei nyt peruslaskut hallitsee. Kokemusta löytyy itseltäni 80-luvulla olin silloin 15v kundi, enkä edes ollut hyvä koskaan matikassa, mutta silti tein kesätöitä kaupan kassalla! Jos taas jos olet johtotehtävissä, niin sinulla on vastuuta ja palkka on myös sen mukainen. Tässä sinun kertomuksessa, naiset itse näyttävät valitsevan sen huonomman vaihtoehdon, vaikka taitoja heillä riittäisi parempaan. Mutta toivottavasti naiset eivät valita, omaa pientä eläkettä sitten, jos vanhoina päivinä jäävät leskeksi tai mies häippäisee menemään. Niin, nuorena tehdyt valinnat kostautuvat sitten myöhemmin elämässään. Ei mulla muuta enää!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olet KMT ja PS tästä, että naiset jämähtää kassalle, kun mies kiitää pomoksi. Olen itse töissä päivittäistavarakaupassa eli prismassa oleva mies. Pelkän peruskoulun suorittanut ja uskon että pääsen esimies asemaan ahkerasti töitä tekemällä. Meidän kaupan kassalla naisia on 95%, joista korkeakoulun sekä yliopiston on suorittanut 80%.
Silti naiset eivät uskalla ottaa vastaan vaativia tehtäviä, josta olisi mahdollista ponnistaa sekä luoda menestykäs ura itselleen. Moni on myös miellä sitä mieltä, että sitten kun he lyötävät kumppanin eli miehen ja perustava perheen. Mies on se joka heidät elättää sitten, kun miehellä on automaattisesti suurempi palkka kuin heillä itsellään tulee koskaan olemaan. Olen yrittänyt kertoa, että he itse voivat myös vaikuttaa omaan palkkaansa ottamalla enemmän vastuuta ja kehittämään itseään. Mutta turhaan, naiset itse eivät halua käyttää omiaan opittuja taitojaan
Noniin nyt ehdin vastailla :)
minäkin uskon että ahkerasti töitä tekemällä pääset varmasti esihenkilöksi jos sellainen kiinnostaa. Nopeammin ja varmemmin toki jos samalla käyt vaikka merkonomin ja tradenomin opinnot :) mutta eiköhän kaupan alalla vielä pärjää muutenkin. Toki jos kilpailija hakija on vaikka tradenomi niin melkein ne sen palkkaavat ikävä kyllä :/ monihan tekee niitä hommia opintojen ohella, osa tietysti ihan päätoimisestikin.
Nyt on hyvä muistaa että menestyksekäs ura on subjektiivinen kokemus ja tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Olin minäkin nuorena opiskelijana varma että johtajaksi mennään jo ennen kandin papereita, mutta sitten kun oikeasti nämä vastuut oli ajankohtaisia, huomasin ettei se ollutkaan sitä mitä halusin/haluan tehdä. Tajusin että olen sitä ihmistyyppiä joka haluaa päästä itse tekemään ja vastata itse omasta suorituksesta, eikä niin että ohjaa/vastaan/varmistan miten muut hoitaa työnsä. En myöskään pitänyt työnantajaa koskevista juridisista velvoitteista jotka esihenkilön vastuulle napsahtaa ainakin jossain määrin. Esihenkilöhän varmistaa että muilla on olosuhteet menestyä ja tehdä parasta mahdollista työtä.
Tästä huolimatta teen vastuullisia ja vaativia tehtäviä. Nyt tosin asiantuntijana ja saan itse vastata omasta tuloksesta. Olen kokenut että ainakin nyt se tuntuu hyvältä ja toimii minulla. Mutta tässä näemme että kyse on subjektiivisista arvoista, kokemuksista, valinnoista ja kiinnostuksen kohteista. Se mikä sopii toiselle ei ehkä sovi toiselle.
Meillä myöskään mies ei elätä, enkä toisaalta minäkään. Meillä on omat tulot ja rahat ja sama summa laitetaan kuukausittain yhteisiin menoihin. Muuten molemmat päättää itse mitä rahoillaan tekee. En oikein ymmärrä oletustasi että mies maksaisi kaiken.
Olen kanssasi samaa mieltä että itse voi vaikuttaa palkkaan ja työhön. Eri mieltä olen siitä että kaikille sopisi sama päämäärä, työtehtävät jne. Jokainen valitsee itse ja eri elämäntilanteetkin siihen vaikuttaa. En tiedä yhtäkään tapausta joissa korkeakoulutettu nainen olisi täysin miehen rahojen varassa niin tuohon on vaikeaa ottaa kantaa.
Mutta kiitos melko asiallisesta viestistä ja hyvästä pohdinnassa. :) Toivottavasti oma teksti herättää myös ajatuksia. Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta jos se auttaa ymmärtämään miksi joku ajattelee eri tavalla niin se on jo erittäin hyvä alku tämän kuilunkin näkökulmasta. Ja tsemppiä ja menestystä sinulle urapäämääriin, varmasti pääset esihenkilöksi vielä jos se on toiveesi. :)
Yt. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Eli voi siis antaa veren valua vapaasti, samalla sitten sotkea vereen julkisten liikennevälineiden penkit, työpaikan tuolit sekä lattiat.....
Just! Vain palstanainen voi istua kotonaan viikkokaupalla niin, että perse on kasvattanut juuret tuolin pehmusteisiin. Muuten ei liikahdakaan mihinkään, vaan mätänee pienessä tukiasunnossaan. Sitten tulee ahaa-elämys, kun alakerta alkaa valskaamaan verta. Kyllä sitten saa liikettä niveliinsä ja lähtee perse paljaana tuhrimaan julkisten penkit, menee toisten työpaikoille tuhrimaan ihmisten työtuolit ja lopuksi hieroo valtavan kokoista persettä vielä lattiaankin!
Koitatko rivien välistä vihjata, että naisten kuuluisi pysyä kuukautisten aikana piilossa kotonaan. Mihinkähän heimouskontoon sellainen ajattelutapa kuuluu, muistaako joku?
Näitä aloja on myös muita, missä korkeakoulutetut naiset eivät hyödynnä osaamistaan taitoaan vaan jämähtävät paikoilleen. Vaikka naisilla taitoa ja kokemusta riittäisi etenemään helposti eteenpäin urallaan.
Tiedän että voisin itsekin johtaa pörssiyritystä ja istua vaikka minkälaisen yrityksen hallituksen johtoryhmässä koulutukseni puolesta, mutta ainakaan tässä vaiheessa elämää se ei ole se mitä haluan tehdä. Minulla on mielekäs ja vaativa asiantuntijapesti josta nautin ja jossa menestyn. Olen alle 30 ja en näe että vielä olisi ajankohtaista tehdä sellaista mikä vaatii vuosien ellei vuosikymmenten käytännön kokemusta ja näkemystä. Sen sijaan koen että nykyinen tehtävä palvelee kiinnostuksen kohteitani ja mahdollisesti tulevaisuutta silmälläpitäen uusia tehtäviä.
Se että on pätevyys, ei tarkoita että pitäisi jotakin tiettyä asiaa tehdä siksi että voi. Pidän tärkeänä että saa itse valita ja mennä omien arvojen ja mielenkiinnon kohteiden mukaan. Mutta uskon kyllä, että minäkin hetkessä saisin sen paljon tarjotun esihenkilöpestin jos ilmaisen kiinnostusta. Tällä hetkellä sellaista ei ole niin en ole halunnut ylennyksiä kuin rahamuodossa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan nuo erot selittyä sillä, että naiset ovat Suomessa miehiä koulutetumpia (60 prosenttia yliopisto-opiskelijoista naisia), mutta siitä huolimatta huonommin palkattuja kuin miehet ja lisäksi epäitsekkämpiä kuin miehet, joten mielenkiinnon kohteetkin ovat erilaisia. Raha ei merkitse naisille niin paljon, koska sitä ei ole käytössä ja kiinnostus suuntautuu eri asioihin kuin miehillä. Kehitysmaissa naisia koulutetaan enemmän ja naisille myönnetään pienlainoja, koska naiset maksavat lainan varmemmin takaisin kuin miehet, jotka tuhlaavat palkkansa mielummin itseensä kuin perheeseensä.
Olen vanhuuseläkkeellä, joten ajankäyttöäni on turha arvostella.
Se että 53% yliopisto-opiskelijoista on naisia (eikä 60%) ei tarkoita että naiset olisivat vielä vuosikymmeniin kuromassa miesten kouluttautumista kiinni.
Huonompi palkka kompensoidaan sillä parempituloisella m
Taas ollaan jossain amerikkalaisessa guruhurmoksessa. Suomessa avioeron (erossa ja kuolemassa sama mekanismi) voidaan toiselle osapuolelle maksaa tasinkoa. Jos omistuksissa näyttää olevan merkittävä ero. Jos esim. asunto on puoliksi, ei siitä mitään tasinkoa makseta. Suomessa muutenkin elatuaapu maksetaan lapsista. Jos olet huomattavasti varakkaampi, teet varmaan avioehdon, muuten saa syyttää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että 53% yliopisto-opiskelijoista on naisia (eikä 60%) ei tarkoita että naiset olisivat vielä vuosikymmeniin kuromassa miesten kouluttautumista kiinni.
**
No mut jos sä et ole edes amis itse, niin mitä väliä miten muut kouluttautuu. Paitsi nyt kun olet huomannut että sillä onkin merkitystä elämässä... Oma moka jos jäi koulut käymättä. Käy ne nyt ja lopeta valitus. Niin on muutkin naiset ja miehet tehneet.
Tähän sopisi Sorsakoski: "viimeiseen korttiin, mä pelin pelasin. Viimeiseen korttiin ja kaiken menetin" oma moka jos et pelannut korttejasi paremmin ja naiset meni tässäkin ohi.
T. Nainen KTM ja PS
Ja noin, palstanárttú alkoi miesvihakiimassaan keksiä tarinoita toisten koulutustasosta :)
Senkun nimittelet. En usko hetkeäkään että olisit missään ansioitunut. Muuten olisit mahdollisesti jopa kiitollinen mitä olet saanut etkä kritisoisi kaikkia muita siitä että itse et ole päässyt mihinkään. Vastuu elämästä on ihmisen oma. Sinä teit valintasi. Minä tein omani. Vain sinä olet ilmeisen tyytymätön asioiden nykytilaan.
T. Nainen KTM ja PS
Sinähän siinä nimittelet :)
Ja ansioitunut? Luuletko että pelkkä koulutus on ansioitumista? Voi pientä reppanaa... fantasioi olevansa KTM jossain pienessä itsemurhayksiössään.
Ja sit se komea mies huomasi mut ja rakastui palavasti... täällä vauvalla sitten kirjoittelet kuvitelmiasi totena ja luulet että me muut uskotaan.
Mutta niin, missä olenkaan kritisoinut muita siitä etten itse "ole päässyt mihinkään"
Pelkkä provoileva rÿssä sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti naiset eivät uskalla ottaa vastaan vaativia tehtäviä, josta olisi mahdollista ponnistaa sekä luoda menestykäs ura itselleen. Moni on myös miellä sitä mieltä, että sitten kun he lyötävät kumppanin eli miehen ja perustava perheen. Mies on se joka heidät elättää sitten, kun miehellä on automaattisesti suurempi palkka kuin heillä itsellään tulee koskaan olemaan. Olen yrittänyt kertoa, että he itse voivat myös vaikuttaa omaan palkkaansa ottamalla enemmän vastuuta ja kehittämään itseään. Mutta turhaan, naiset it
Meidän sukupolvihan sijoittaa eläkkeensä :D ei todellakaan voi/kannata/saa/pidä jättää valtion kassaan varaan noin tärkeää asiaa. En tiedä onko koko eläkejärjestelmää enää tällaisenaan olemassa kun me päästään eläkkeelle.
Omalla omaisuudella ja omavaraisesti eletään nekin vuodet. Että ongelma on sinulla suurempi jos olet jättänyt kansaneläkkeen varaan... Otan siitä osaa vilpittömästi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
No mut jos sä et ole edes amis itse, niin mitä väliä miten muut kouluttautuu. Paitsi nyt kun olet huomannut että sillä onkin merkitystä elämässä... Oma moka jos jäi koulut käymättä. Käy ne nyt ja lopeta valitus. Niin on muutkin naiset ja miehet tehneet.
Tähän sopisi Sorsakoski: "viimeiseen korttiin, mä pelin pelasin. Viimeiseen korttiin ja kaiken menetin" oma moka jos et pelannut korttejasi paremmin ja naiset meni tässäkin ohi.
T. Nainen KTM ja PS
Ja noin, palstanárttú alkoi miesvihakiimassaan keksiä tarinoita toisten koulutustasosta :)
Ja noin nainen veti sulle 6-0, ja sinun aseesi on "
Nainen veti 6-0 kun keksi juttuja minusta? No niin varmaan teidän matikalla, olettehan miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää kuukautisista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan palstamies on julistanut, kuinka naiset haluavat miehen suhteeseen vain saadakseen lapsia ja viedäkseen miehen rahat, että luulisi itsellisen äitiyden ilman miestä olevan palstamiehen mielestä täydellinen ratkaisu myös miehille.
Voi hyvin olla, mutta se tulee tapahtua palstanaisen omalla kustannuksella.
Kustannuksen on oltava sama kuin miehen kustannukset itselliseen isyyteen.
Miehen kustannukset tulevat toisen kehon vuokraamisesta vauva-inkubaattoriksi. Itselliset äidit kantavat lapsen omassa kohdussaan ja synnyttävät lapsen itse. Mies käyttää tuohon vuokratyövoimaa, joten tottakai se maksaa enemmän kuin itsetehtynä.
Kustannukset tulkoon naisille sukusoluista. Hyvää ei saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan nuo erot selittyä sillä, että naiset ovat Suomessa miehiä koulutetumpia (60 prosenttia yliopisto-opiskelijoista naisia), mutta siitä huolimatta huonommin palkattuja kuin miehet ja lisäksi epäitsekkämpiä kuin miehet, joten mielenkiinnon kohteetkin ovat erilaisia. Raha ei merkitse naisille niin paljon, koska sitä ei ole käytössä ja kiinnostus suuntautuu eri asioihin kuin miehillä. Kehitysmaissa naisia koulutetaan enemmän ja naisille myönnetään pienlainoja, koska naiset maksavat lainan varmemmin takaisin kuin miehet, jotka tuhlaavat palkkansa mielummin itseensä kuin perheeseensä.
Olen vanhuuseläkkeellä, joten ajankäyttöäni on turha arvostella.
Se että 53% yliopisto-opiskelijoista on naisia (eikä 60%) ei tarkoita että naiset olisivat vielä vuosikymmeniin kurom
Tällaisten kommenttien keskellä vielä ihmettelette, ettei teistä pidetä. Onko palstamiehiltä ensimmäistäkään kommenttia tullut, jossa ei naisia haukuttais? Neutraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Haha kiitos kevennyksestä 😂 eipä paljoa tarvii edes sanoa kun nää puhuu aina itse itsensä pussiin...lähinnä huomautan kun niin tapahtuu.
T. Nainen KTM ja PS
Puhuu pussiin? Ai kun keksit toisista juttuja... perussettiä miesvihaajille tällä palstalla, en hämmästy toiminnastanne.
Ei, se ei ole kultti. Ei täytä mitään kultin piirteitä. Se on ihan tasa-arvoon tähtäävä periaate. Alkoi kait sukupuolten välisestä, mut nykyään koskien kaikkia ihmisiä. Tosin saattoi alkuun pitää sisällään myös miehet, joilla ei ollut ollut esim. äänioikeutta. Sikäli hassua, et joku vastustaa.En keksi yhtään järkiperäistä syytä, miksi kukaan voisi vastustaa ihmisten tasa-arvoa.
---
Ei Ei Ei Ei. Vaan kylläpä sittenkin! Feminismi on sairas vihakultti, tasa-arvon on vain yksi sana minkä feminismi on ottanut aseekseen. Feministeillä ei ole minkäänlaista kiinnostusta tasa-arvoon!
"Inkluusio viittaa mukaan kuulumiseen ja osallisuuteen, eli siihen, kuinka paljon esimerkiksi johonkin toimintaan, palveluun tai organisaatioon sisällytetään ihmisiä, jotka saattaisivat muuten jäädä ulkopuolelle tai tulla marginalisoiduksi."
---
Inkluusio, yhdenvertaisuus ja monimuotoisuus, DEI. Uusmarxismin työkalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D Tuskin yksikään mies pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua.
Täälläkin saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu.
Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman pikkupilisi pussiin. Kukaan muu mies ei niin tee. Etkä sinäkään tosipaikan tulleen, jos sella
sijaissynnytys on kielletty, koska sillä voidaan hyväksikäyttää heikossa asemassa olevia naisia, se lisää ihmiskauppaa ja on eettisesti vaikea kysymys. Jos synnyttäjä ei pystykään luopumaan lapsesta, jos tilaaja ei haluakaan lasta, jos tilaaja ei haluakaan vammaisena syntynyttä lasta jne. Monia kysymyksiä.
Kaikki lastensaantiin liittyvät asiat ovat sattumalta naisten eduksi. Vasektomia? Kielletty miehiltä, naisille riittää abortit joten ei tarvitse steriä.
Itsellinen vanhemmuus, naisille sallittua, miehille ei.
Sattumaa? Ei vaan rakenteellista miesvihaa ja naisten suosimista kaikessa missä vain voidaan.
Tekosyitä noille kyllä keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan palstamies on julistanut, kuinka naiset haluavat miehen suhteeseen vain saadakseen lapsia ja viedäkseen miehen rahat, että luulisi itsellisen äitiyden ilman miestä olevan palstamiehen mielestä täydellinen ratkaisu myös miehille.
Palstamies ei halua naisille yhtään mitään. Koskaan mistään. Hänen toive on, et naiset lakkaavat olemasta. Mitään mitä naiset haluaa, heidän ei kuulu saada.
Projisoit omaa miesvihaasi varsin voimakkaasti.
Kiva kun tunnistat omat puutteesi.
Ei tartte mitään projisointia kun lukee vain palstaa. Täällä yksikään nainen ei ole toivonut mitään ikävää miehille, eikä toivonut miesten aseman huonontamista.
Johtunee siitä ettette suostu tasa-arvoon joten teitä pitää hävittää.
Maksatko edes omia ruokias itse?
Inklusiivisuus ei tietenkään ole mikään sukupuolikysymys. Et näköjään tunne käsitettä ollenkaan.