Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17821/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisia huo*ria on palsta pullollaan 👵🏻

Kerran 2 kuumaa suomalaista milffiä haluasi seksiä kanssani, mutta en suostunut, koska näillä milffeillä oli muti*aisia lapsia!

Minkä värisiä pökäleet oli, mustia, hiekkanee*kereitä vai jotain muita?

Vierailija
17822/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran 2 kuumaa suomalaista milffiä haluasi seksiä kanssani, mutta en suostunut, koska näillä milffeillä oli muti*aisia lapsia!

Minkä värisiä pökäleet oli, mustia, hiekkanee*kereitä vai jotain muita?

Kikkara hiuksisia hiekkanee*kereitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17823/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minä myös aina ajattelen kuinka paljon parempia ne entiset kumppanit on ollut.

Vierailija
17824/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä ihme etteivät nuoret naiset innostu näistä palstojen ritareista ja netin ruunepereistä. 

Jännä juttu tosiaan ettei kiinnosta 😂

Nämä eivät osaa edes oikeinkirjoitusta. Kouluttautuneet miehet ovat syystäkin suosiossa parisuhdetta ajatellen. 

Harmi kun teillä ei taas ole niille mitään tarjottavaa.

Vierailija
17825/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)

Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus. 

Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD

Enkä koe olevani vastuussa  tuosta asiasta. Maailmassa on olemassa niin paljon pahempia ongelmia joihin voin energiaani käyttää. 

Kyse onkin tasa-arvosta. 

Tiedän, vaikea käsite feministille.

Ja se on ok ettei miehet saa yksin lasta, kunhan sama estetään naisilta.

Vierailija
17826/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se kumppanuusvanhemmus riittäköön siis myös naisille jotka haluavat itsellisesti lapsen.

Se hedelmöitys kun ei onnistu ilman miehen sukusoluja."

Pointti itsellisen äitiyden vastustamisessa on siis se, että naisen olisi lapsen halutessaan pakko ottaa elämäänsä mies. 

Kuten miehenkin on pakko ottaa nainen.

Tasa-arvo.

Vierailija
17827/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kurahaalarit tulevat sille lapselle. Lapsi käyttää niitä kurahaalareita. Millainen isä kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita? 

--

Edelleen, helppo tuhlata toisten rahoja. Jos olisi naisen rahat kyseessä, riittäisi se 50€ haalarit. Nyt kun mies laitetaan maksamaan, se kustannus nousee 400€

Minkälainen nainen kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?

Vierailija
17828/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)

Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus. 

Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD

Enkä koe olevani vastuussa  tuosta asiasta. Maailmassa on olemassa niin paljon pahempia ongelmia joihin voin energiaani käyttää. 

Ei tämä palstamies ole siitä myöskään huolissaan. Hän vaan haluaa, ettei naisetkaan saa lasta. Häntä ei oikeasti kiinnosta miesten oikeudet, vaan naisten oikeuksien heikennys.

--

Niinkö? Melkein kuin sanoisit että feministejä kiinnostaa vain miesten oikeuksien heikennys...

Vierailija
17829/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä koe olevani vastuussa  tuosta asiasta. Maailmassa on olemassa niin paljon pahempia ongelmia joihin v

Palstan miesasiamiesten jutut ovat usein tasoa "Mies ei voi yksin vuokrata kohtua hankkiakseen lapsen, joten silloin naisilta on kiellettävä keinohedelmöitys OMAAN kohtuun". 

Ratkaisuhan ei ole muiden oikeuksien poisto, vaan omien oikeuksien puolesta kampanjointi. Ajakaa nyt lapsia haluavat miehet sitä sijaissynnytyksen laillistamista. Kaupallista sijaissynnytystä tuskin sallitaan, sillä Suomessa ei haluta edistää ihmiskauppaa ja heikossa asemassa olevien hyväksikäyttöä. 

Saatteko hedelmöitettyä itsenne? Heti kun se onnistuu ilman miesten hyväksikäyttöä niin antaa mennä vain.

Vierailija
17830/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt, millaisia isiä tässäkin ketjussa riehuneista miehistä tulisi...

Pelottava ajatus! Kuvittele kasvavasi tuollaisen isän tyttärenä... 

Osa noista saattaa ollakin isiä jo, se se vasta pelottava ajatus onkin. 

AIka hyvin palstamammoilla on ollut taas koko päivä aikaa haukkua miehiä.

Ei vissiin työt paina.

Vierailija
17831/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellisiä vanhempia on Suomessa yhä enemmän ja enemmän, sillä vuodesta 2019 alkaen itselliset naiset ovat saaneet hedelmöityshoitoja julkisella sektorilla. Tämä tekee hoitoihin pääsystä mahdollista yhä useammalle, sillä yksityisellä puolella hoitojen kustannukset ovat korkeat.

Savio kertoo, että Husilta ja Taysilta saadun tiedon mukaan noin 60 prosenttia lahjasoluhoitoihin tulevista lähetteistä on itsellisten naisten.

Itselliset vanhemmat ovat alkaneet pitää itsestään ääntä. Julkisten hoitojen aloittaminen tavallaan kertoi, että tämä on yhteiskunnassa tunnustettu perhemuoto, Savio sanoo.

Polkuja itselliseksi vanhemmiksi on yhtä monia kuin vanhempiakin. Savio kertoo, että Helminauhan toiminnassa erottuu kolme ryhmää.

Useimmat ovat etsineet parisuhdetta, jossa vanhemmuus jaetaan. Toive ei kuitenkaan ole toteutunut ajoissa.

Jotkut alkavat kaivata lasta vasta myöhemmin, tyypillisesti yli 35-vuotiaana, ja toteavat haluavansa vanhemmuutta enemmän kuin etsiä kumppania.

Kolmantena ovat he, jotka ovat alusta asti suunnitelleet itsellistä vanhemmuutta.

Suomessa kaikki lahjasoluhoitoihin lähtevät perheet käyvät läpi lahjasoluneuvonnan psykologin tai terapeutin kanssa.

Itsellinen vanhemmuus on pitkään harkittu ja punnittu ja keskusteltu. Siihen ei lähdetä kepein perustein, Savio sanoo.

https://www.mll.fi/lapsemme-lehti/itsellinen-vanhemmuus-on-pitkaan-hark

Miesten hyväksikäyttöä jonka tukeminen verovaroista on lopetettava.

Vihatkaa rauhassa miehiä, mutta älkää käyttäkö hyväksi.

Vierailija
17832/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellisiä vanhempia on Suomessa yhä enemmän ja enemmän, sillä vuodesta 2019 alkaen itselliset naiset ovat saaneet hedelmöityshoitoja julkisella sektorilla. Tämä tekee hoitoihin pääsystä mahdollista yhä useammalle, sillä yksityisellä puolella hoitojen kustannukset ovat korkeat.

Savio kertoo, että Husilta ja Taysilta saadun tiedon mukaan noin 60 prosenttia lahjasoluhoitoihin tulevista lähetteistä on itsellisten naisten.

Itselliset vanhemmat ovat alkaneet pitää itsestään ääntä. Julkisten hoitojen aloittaminen tavallaan kertoi, että tämä on yhteiskunnassa tunnustet

Vielä kun etuoikeutetut maksaisivat epätasa-arvoiset operaationsa itse.

Kyllähän he maksavat, eivät ne julkisellakaan ole ilmaisia. 

Laitetaan sama lasku perään mitä yksityisellä siis, loistava kehitysidea. Sopiihan että myös synnytyksestä aletaan veloittaa toteutuneen mukaan? 10 000€ lasku.

Kova kustannus? Voittehan tehdä saman mitä miehet, ottakaa se 100 000€ laina.

Vierailija
17833/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on kohtu ja munasolut, vain siittiö raskaaksi tulemiseen puuttuu.

Miehellä on siittiöt, munasolu ja kohtu puuttuu.

Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.

Tietysti voi verrata.

Osa puuttuu, ei onnistu yksin. Siitä voi silloin velottaa ihan mitä haluaa.

Vierailija
17834/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin työt paina.

Tasan yhtä paljon kuin palstauleilla.

Vierailija
17835/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä koe olevani vastuussa  tuosta asiasta. Maailmass

Aina löytyy hedelmöittäjä, jos niin halutaan. Mutta onneksi luonto karsii pois palstaulit.

Vierailija
17836/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä k

Aina löytyy hedelmöittäjä, jos niin halutaan. Mutta onneksi luonto karsii pois palstaulit.

Sehän sopii. Voimme siis kieltää keinohedelmöitykset lailla.

Koska aina löytyy hedelmöittäjä.

Vierailija
17837/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks suomalainen nainen on niin likainen huo*ra?

Vierailija
17838/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks suomalainen nainen on niin likainen huo*ra?

En tiedä, mikä sai äitisi tekemään sellaisia valintoja elämässään.

Vierailija
17839/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin työt paina.

Ei, kyllä te olitte ihan keskenänne riehumassa, taas kerran.

Vierailija
17840/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin työt paina.

Ei, kyllä te olitte ihan keskenänne riehumassa, taas kerran.

Täällähän sinä olet ollut taas koko päivän ulvomassa naisvihaasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi